Freddy Fazbear

166 14 0
                                    

Bine v-am regăsit, să începem ^^ .

Freddy Fazbear este personajul protagonist și principal în Five Nights at Freddy's. El este un urs animatronic care este lăsat într-un timp liber pe timp de noapte, în care se plimbă în jurul Pizzeriei Fazbear, alături de celelalte animatronice (evident înăuntrul pizzeriei). Freddy oferă pahare cu tărie oricărui om pe care îl întâlnește după program, în pizzerie, fiindu-i astfel mai ușor să îl omoare apoi (nu că nu i-ar fi ușor și fără).
Aspect: costumul lui îi dă aspectul unui urs brun. Pe scenă, el poartă o pălărie de top neagră, un papion elegant, și mereu microfonul în mâna dreaptă. Freddy are o amprentă pe față(aceasta având legătură cu un alt incident, ce vi-l voi spune după ce termin cu personajele). Culoarea ochilor lui sunt normali pe scenă, de un albastru deschis, dar el este deobicei văzut cu ochii endoscheletului, pe cameră, decât cu ochii normali (endoscheletul este scheletul animatronicilor pe interior, care ajută să nu cadă costumele).
Locații: Freddy își începe spectacolul noaptea împreună cu colegii săi Bonnie și Chica. La activare, el va urma un traseu, până ajunge în biroul tău: Scena-> Sala de mese-> Toaletă-> Bucătărie-> East Hall-> East Hall Corner-> Biroul tău.
Spre deosebire de celalalte animatronice, Freddy stă mereu în zonele întunecate ale camerelor de filmat, lăsând doar ochii și eventual părți din față la vedere. Acest lucru înseamnă că el evită pe cât posibil să fie văzut pe camere, sau, după cum spune Phone Guy, acest lucru poate fi doar din cauza că Freddy este mai activ pe întuneric. El nu va fi niciodată vizibil decât dacă un alt animatronic este lângă el (exceptând scena lui). Vizualizarea lui Freddy pe camere îl va încetini să ajungă la tine, chiar dacă nu este vizibil din cauza lui Bonnie sau Chica (stă cumva în spatele lor).
În primele 2 nopți el nu este prezent în alte camere decât pe scena lui, stând cuminte acolo :)).
Apel telefonic:
...
" Uh, destul de interesant, Freddy nu se desprinde din stadiu prea des. Am auzit că devine mult mai activ în întuneric, deși, așa,hei. Cred că e un motiv mai mult pentru a alerga la terminarea energiei. " -Phone Guy, noaptea 2.

Cam atât despre Freddy, sper că nu ați adormit până ați citit tot :)). Următoarea va fi Chica. Aștept în continuare comment-uri..
Ne vedem la următorul capitol~! ^^^

All about Five Nights at Freddy'sUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum