Salut fani FNaF! Ce ziceți să aflăm însfârșit ce e cu acest personaj destul de ciudat? Să începem.
În jocul ăsta sunt multe teorii despre toate detaliile jocului, fiind vorba de afișe, umbre, etc. dar și despre acest Cupcake. Ei, după cum sigur ați văzut, aceasta se află în Birou, în colțul drept, spre geamul lui Chica. Dar defapt, nu e doar un singur Cupcake. Dacă te uiți atent când Chica este pe scenă, vezi că îl are pe Cupcake în mâna stângă(pe tavă, mă rog). Același Cupcake apare când Chica este în Sala de Est(dacă te uiți atentt), sau când e la geam (eu una nu am reușit să văd, poate vedeți voi :-?). Unii spun că ar fi mai multe prăjiturele(clone-nu Star Wars :)) ). Alții spun că aceea din birou este o cameră video aranjată sub forma prăjiturii. Dar totuși s-ar putea să fie mai multe, deoarece în primul joc, are ochii galbeni(poza de copertă), iar în jocul 2, albaștri.. S-ar mai spune că are lentile, da' cine stă să îi pună și să îi scoată într-una lentilele alea.. Nimeni nu știe sigur, eu vă spun teoriile cele mai plauzibile..
Dar totuși, întrebarea este, Cupcake trăiește? Mulți au spus că au văzut-o clipind (pe brioșă), chiar au și filmat. Eu personal chiar am stat, dar n-am prins momentul. Darr ce este defapt? Cameră video/ o mască/ un mini animatronic fără restul corpului? :-? Dacă mă întrebați de ce e aliată cu Chica, nu prea știu, probabil pentru că Chica e chelnerița care aduce pizza, și deserturi(când e cazul) și și-a făcut un mic prieten care o însoțește mereu..?
Deci, să reluăm (din toate jocurile, sorry):
-> primul joc- aproape mereu cu Chica, ochii galbeni, clipește raar
-> jocul 2- mereuu cu Chica Toy, ochii albaștri, poate să și sară pe tine în ultima noapte :|
-> jocul 3- sincer n-am prea auzit nimic de Cupcake în jocul 3, dar vă spun că am văzut-o eu pe la noaptea 6, în partea dreaptă de tot a Biroului, și era cam deteriorată.. Dar era sub formă de halucinație, deoarece după ce am dat pe cameră să vad unde e Spring Trap, Cupcake dispăruse...Cam asta despre brioșa noastră, cred că v-ați așteptat la mai mult, dar sper că nu v-ați supărat pe mine :)). Aștept în comment-uri să îmi spuneți dacă ați văzut-o clipind, sau în alte locații. Vă aștept ca deobicei, la capitolul următor. ヽ(^。^)丿