5. BÖLÜM: "MASKENİN ARDINDA"

53 9 225
                                    

5

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5. BÖLÜM: "MASKENİN ARDINDA"

Sena Şener, Teni tenime.


Mağlubiyyet olarak düşünülen her büdreme, aslında daha güçlü yürümek için bazen bizlere gerekli olandır. Siz büdrersiniz, karşınızdaki kazandığını düşünür, siz toparlanarken onlar zaferlerini kutlar. Ama siz ayağa kalktığınızda onlar daha ne olduğunu anlamadan, tahtınızda, en güçlü olduğunuz şekilde oturmuş olursunuz. Şimdi büdremiştim ve onlar, ellerinde olan çantayla mutluydular. Ama aynı zamanda bana ihtiyaçları vardı. Onlar için çantayı açmamı istiyorlardı ama ben çantamı kendim için geri alacaktım. 


Axelin dün anlatdığına göre İena gelecek hafta maskeli balo yapacaktı. Balonun amacı dünyanın bir çok yerinden olan başarılı ve güçlü silah mühendislerini baloda bir araya getirmek ve içlerinden birkaç mühendisi kendileriyle çalışmaya ikna edeceklerdi. Sarah balo için davetiye bulacağını söylemişti. Nasıl yapacağını bende dahil hiçkimse sorgulamamıştı. Bir ajan için hiçte zor olmamalıydı ne de olsa. 


Amaya ve Parsı dün aramıştım. Olanları söylemesemde onlar için Türkiyeye gönderilen jetle yanıma gelmeli olduklarını söylediğimde, hiç sorgulamadan telefonu kapatmamı istemiştiler. Bavullarını hazırlamak için olan kısıtlı vakitlerinden çalıyormuşum. Bir saat sonra burada olacaklardı. Onlar geldikten sonra olanları açıklayacaktım ve Aybars yaptığı planı herkese anlatacaktı. 


Evde Beatrix, Aybars ve benden başka hiçkimse yoktu. Çalışanlar dün gece gönderilmişti ve diğerleride evlerine dağılmıştı. Sabah Aybars ve Beatrixle birlikte kahvaltı yapmış ve üst kata çıkmıştım. Üçüncü katda, Aybarsın kaldığı odanın hemen yanındaki oda bana verilmişti. Beatrixin odası ikinci katdaydı. Oda çok geniş ve güzeldi, banyosu vardı ve en az oda kadar genişti. Aynada, kaşımdaki yara bandını görünce, elimi uzatıp sertce çekip çöp kovasına atmıştım. Kıyafetlerin olduğu odaya girdiğimde bavullarımın boşaltıldığını gördüm. Üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup sıcak bir duş almıştım.


Duştan çıkınca, önceden seçip, yatağın üzerine koyduğum siyah, sırtı açık kazak ve yine aynı renkte deri pantolonu üzerime geçirdim. Yatağın ayakucuna koyduğum, siyah sivri uçlu botlarıda ayaklarıma geçirince, saçlarımı kurutmadan açık bırakıp odadan çıktım. Salona indiğimde Aybars ve Beatrixin koltukta oturmuş sohbet etdiklerini gördüm. Beni ilk farkeden Aybars oldu. Üzerimdekilere göz gezdirince bakışları saçlarımda durdu ve kaşlarını çatdı, ama sesini çıkarmadı. Beatrix abisinin baktığı yöne dönen bakışlarıya beni görünce gülümsemişti. Abisi gibi oda saçlarımı görünce kaşlarını çatmıştı. Abisi kılıklı.

VARTEJ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin