Właśnie skończyłam sesj kiedy usłyszałam dzwięk sms.
Od : Harry
Hej , Em sorry , że przeszkadzam w sesji ale jutro jadę do mamy i pomyślałem , że może chcesz pojechać ze mną mama bardzo się za tobą stęskniła i bedzie tez tam Gemma to jak ?
Do :Harry
Z miłą checią pojadę tak dawno ich nie widziałam. A o której jedziemy hmm?
Od : Harry
15 bo o 12 mam wywiat a i zapomniełem ci powiedzieć , że bedemy tam spać ^^
Do :Harry
Nie mogę się doczekać miłej podróży a i jutro musimy pogadać.
Od : Harry
Mam się bać ? Aa napewno bedziesz się pytać o Mai i tak ci nic nie powiem :P
Do : Harry
Jeszcze zobaczymy
Od : Harry
Zobaczymy ok , ja nie pisze bo właśnie wsiadamy do samolotu.
Do: Harry
Spk.
Emma!! - z psiania wiadomoście wyrwał mnie mój fotograf. Czegon on kurwa chce.
Za tydzień masz o 12 sesje - powiedział lekko wkurzony.
Ok ja już idę nara - powiedziałam i wyszłam.
Zjadłam obiad i zaczełam oglądać jakiś film. Spojrzałam na zegarek 22:49. Muszę iść spać bo jestem troche zmeczona. Po wykompaniu się połozyłam się spać nagle poczułam wibracje telefonu kto normalny pisze o 23:12. Harry.
Od : Harry
Własnie wysiedliśmy z samolotu i za pare minut jedziemy do domu nie zapomnij , że jutro jedziemy.
Do : Harry
Och dziekuje za przypomnienie jest prawie 24 a ja chce spać jutro cię zabije dzisiaj nie mam siły na to.
Od : Harry
Och przepraszam. Chyba zaczne się Ciebie bać hah pozdro z podłogi. Leże i nie wstaje haha
Do : Harry
Spadaj
Naszczescie już nie napisał i mogłam w spokoju zasnąć.
Kto to kurwa napisało twj godzinie spojrzałam na zegarek 5:02. Harry. Kurwa zabije go dzisiaj przysięgam.
Od : Harry
Nie zapomnij , że dzisiaj jedziemy
Do :Harry
Kurwa czy ty wiesz która jest godzina ? Nudzi ci się czy co?
Od: Harry
Spać nie mogę wyspałem się w samolocie no to wiesz. :D
Do : Harry
To daj innym spać jak sam nie możesz ! Już po tobie !
Od: Harry
I tak mnie kochasz
Do : Harry
Ale powiało sarkazmem
Od: Harry
Och, nie idawaj , że chciałaś byś być z kimś takim jak ja ^^
I co ja mam mu odpisać. Że zawsze o tym marzyłam i gdy gowiedze nogi mam jak zwaty. Jest poprostu idealny i go kocham. Dlaczego to wszystko musi być takie skomplikowane.
Kolejny rozdział za nami jak wam się podoba?