CHAPTER 1

0 0 0
                                    

       LOVE AT FIRST TIME

  FIRST MEET AT CONVENIENCE   STORE”

   GABBY'S S POV

Adunay usa ka skwelahan nga atbang sa convenience store og ge tawag kining lucky convenience store,daghan pod og mamalit dri nga tindahan og  permi tapuk an sa mga estudyante kay naay gwapo nga tindero.

Ge tawag nako akung mga barkada nga sila ella og hera nga mamalit og snack sa convenience store.

“Hoyy Abby!! jusq lord ka dugay ba nimo” ingon pang Ella”.

“Ingon pas hera nga mahal man ang mga biligya diha dai”.

“Sige lang gyud oyyy,kay ouh maski isa sa canteen way lami nga mga snack balik-balik pagyud ang mga biligya”.

“So mao tong pag sulod palang gyud namo sa store ni diretso sila Hera og Ella sa biscuits section nya ako, naa pod kos mga drinks”

“Samtang ga pili pili kos mga drinks,then pag tan aw nako wala akung favorite drink,naay usa ka tindero nga nag arrange sa mga biligya”.

“Gepangutana nako siya og naa paba tong C2 nga green tea flavor”

“Excuse me sir?”

“Gusto lang ko mag ask sa imo if naa pabay C2 available?” wako ga expect nga Iya kung kuhaan sa ilang stock room.

“Yes ma'am,wait lang ma'am ha kay magkuha pako wala naman diay display”.

“Sa pagkuha og C2 sa ilang stock room ge adto dayun ko nila Ella og hera aron pangutan on og unsay ge palit nako”

Dai naka pili naka?”ingon pa nila Ella og hera.

“Yes naka pili nako pero,ge kuhaan pakos tindero kay na hutdan Silas ilang display”

“Excuse me,ma'am' naa ra imong C2”

“Paghuman og hatag atong tindero ge ingnan dayun ko nila nga daii gwapo lagee to hahaha”. Ingon pang Ella.

“Mag bayad nata kay basig naa si ma'am ni sulod,oh sige”

“Paingon nami sa counter og wapod mi nag dahom nga sya rapod diay ang mag cashier”

“Ni ingon tong tindero nga ma'am mag bayad namo?”

“Yes Kuya,mag bayad nami”

“Samtang ga punch sa among gepamalit nag dali dali namig bayad kay naka ingon namog ni sulod na si ma'am”

“Sa pagdali dali namo wala ko nakabantay nga natagak akung wallet sa maong store”

“Samtang ga dagan Dagan nami paingon sa room wala nako na bantayan nga nahulog akung waller sa convenience store ”

“Pag abot namo sa room sakto kaayo naa si ma'am,then ana si ma'am nga mag summative test daw mi”

  “Good morning class”

“ Good morning ma'am deme”

“So, all section Bonifacio are all here?” ge tubag namo og yes ma'am.

“ While ga answer ko naay question sa test paper nga anong gagawin mo kapag dumating ang greatest what if mo?”

Ahm... Kung mo abot man ganii akung greatest what if, untag maka Kita nakog guy nga mo support nako hangtod sa ma successful mi”

“Wla na nako ge answeran ang question kay lageee,lisod ning wa tay taste aning love”

“5 minutes left class” Ingon pas ma'am deme

“Halaka ka Wala pako ka answer atong nga question,Sige nalang oy kato nalang akung ge huna² gaina”

“Ni sinyas sila ella og hera sa ako”

“Ouh what man? Unsay ge answer nimo sa among gagawin mo if dumating ang greatest what if?”

“2 minutes left class” Ingon pang ma'am deme.

“Own answer Mani oys,bawal sundogon” Ingon nako kang Ella og hera.

“Ga dali dali nakog answer kay hapit na ang oras”

“Okayy,class pass your paper it's already time na”





LOVE AT FIRST TIME Where stories live. Discover now