LOVE AT FIRST TIME
Gabby's POV
After sa performance task,I decided nga mo palit og snack kay nahuman naman kos performance task ni ma'am toralba.
“I walk in the hallway and see the Mr kadtong tindero sa store nga naay ge hatod nga snack para sa mga teacher's sa among school”
“Samtang nag hatag syas mga snack,nalabyan nako sya then ni ingon sya nga hi ma'am nga Pina smile”
“Ni smile nalang pod ko,not knowing nga ni buto napod og kusog akung kasing kasing”
“Naka Ingon gyud kos akung kaugalingon nga sa ka daghan sa mga gwapa dris skwelahan nganung ako man gyud?” Lord basin mao nani haha
“Ni sulod nakus convenience store then, wala ko kahibaw nga ni balhin syag trabaho”
“Hala wait naa pa gani to sya gaina nag hatod og mga snack sa mga teacher, I don't understand ngano”
“Ge ask nako si ate nga nag cashier sa store”
“Ate pwede mangutana?,Yes ma'am? Ingon pa ni ate”
“Ahm,Diba naa moy worker dri nga guy nga tisoyon tas gwapo?”
“Yes naa pero ana to among boss nga ni balhin na syag trabaho”
“Ayy mao?”
“That day wala nalang ko ni palit og snack og ni balik sa room namo”
“Pagbalik nakos room mao pay paghuman sa klase then nanguli na sila Ella og hera”Nasugatan ko nila
“Gabby asa ka gikan” Ingon pa nila
“Nothing just getting fresh air from outside ”
“Nagdungan namig uli,tulo then nangutana dayun sila nga”
“What happen Gabby? Nganung hilom man kaayo ka karun”
“Yes gab, nakahalata nami what's wrong” ingon pang Hera
“Nothing happen Im just tired”
“Are you sure?”
“Maybe,we can buy ice cream for refreshing ”
“Ahm...Sige kamo sa nalang”
“Okayy gab,palit sami”
“ Samtang ga palit sila duhang hera og ice cream”
“I see the guy nga tindero sa store or namalikmata lang ko”
“ Ella and Hera say's, Gab wala na lagee imong shining armor of the year sa store?”
“Ah I already knew it kagaina”
“Asa man daw sya nag trabaho?”pangutana nilang duha.
“ Wako kahibaw basin nag apply natog laing trabaho”
“Sige gab,uli nami see you tomorrow sa school”
“ So mao nato naka uli nakus among balay, og ni diretso kos akung kwarto og nag open sa akung selpon sa social media to find that guy sa convenience store”
By the way I'm Gabby Martinez, But you can call me Gab for short.