CHAPTER 6

0 0 0
                                    

      LOVE AT FIRST TIME

   GABBY'S POV

“Nalingaw kog study² ato nga gabie tungod ras kinsay owner sa pinaka halinon og original nga bag sa tibuok nasod,maybe sakto to Akung ge answer answer ah bahala nato tagna tagna raman pod to nako hahahah”

“Adlaw na sa among exam og feel nako naka study charrr HAHAHA but first nako ge buhat pag bakod nako nanghipos sako sa akung higdaanan then naligo”

“Paghuman og ligo nako nga 5:30 am kapin nag sugod na dayun kog study² sa mga angay studyhan aron maka prepare akung utok”

“Paghuman og tuon nag kaon na dayun kog pamahaw then ni adto nakus skwelahan ”

Padulong pakos skwelahan,nag selpon ² ko paingon sa skwelahan while ga sakay og jeep then pag olen nakus social media ”

“Naa koy na discover nga new app and it is called bondee

“Na curious ko ani nga app,maybe pwede nako ni gamiton nga app aron ma kit an na nako si guy sa convenience store ”

“Dria rako kuya,para”

“Pag naog nako sa sakyanan ge hipos na dayun nako akung selpon og ge sulod sa bag”

“During exam,na answeran nako ang mga questions tanan then nabasahan nako sa test questioner kadtong ge studyhan nako gabie nga kinsay owner ato nga sikat nga company ”

“OMG!! I know this,pero what if Mali akung guess gabie”

“Its already time na ingon ni ma'am ”

“Ah bahala nani oyy Basta akung answer si  France Dy final najud”

“After the day of exam”

“It was Saturday and Sunday it's time nga mag relax² ko”

“Naka Domdom napod kos guy nga tindero sa convenience store”

“Kanus a paman ka mag pakita idol”

“Anak,naunsa ka dhaa?” Ingon pang mama

“ Ayy wala ma oyy ga imagine rako dri sa akung shining armor haha”

“Hay nako nimo Gabby e relax sanang lawas nimo adesir nang shining ² armor nimo dhaa”

“Okayy mother, I love you ga care pa diay ka nako ma”

“Syempre anak ta jud ka, I love you too”

“Ayy diay ma,naay bayronon sa among pta 300”

“Mag Padala rakus imo sa bayad nak kay kahibaw nakang busy imong mama sa business”

Okayy, thank you ma”

After sa mga chika chika namo ni mama nangaon na dayun mi then human kaon ni sulod sulod nakus akung kwarto para maka relax nako pero d paman ko katugon,so I decided nga mag study sa for 5minutes ge waklis nako ang bintana para ablihan ang bintana para mo sulod ang hangin.

“Nahuman nakug study sa dihang naa koy nakit an nga guy nga ka atbang sa among balay nga nag study pod so I stared at him for a while”

“Ni aksyon og lingi tong guy nako og ge dali dali nakug sira sa bintana og kurtina

“What are you thinking nanaman gabby,crazy ka talaga

“Mag focus Tayo sa college life dli sa love”

“After atong nahitabo kagabie,ge try nako nga kalimtan nga nahitabo para maka focus kos akung pag study”

Shock's kaulaw sa akung ge buhat, and I can't forget that night.

LOVE AT FIRST TIME Where stories live. Discover now