LOVE AT FIRST TIME
GABBY'S POV
Graduation is the first step to truly living,yehey excited kaayo ko today because it's our graduation day.Finally I've graduating this year kay huhu daghan na kaayo kog ge sacrifice para lang maka abot ani nga time ,I'm super thankful to my parents that always there to support me even layo ko nila.And first of all that guy nga nagpa inspire nako nga mag study hard bisag kapoy na,ge padayun ghapon nako para lang makahuman og skwela.
“Ma,pa asa namo?”While ga tawag ko nila kay hapit na mag start ang program
“Hapit nami anak na traffic lang”
“Okay ma amping”
“Ali na gab mag Start na Ang program” Ingon pas duha nako ka best friend
“Okay ga huwat Pako nila mama og papa”
“Samtang nag start na ang program nanglingkod nami for the starting of the ceremony
“Ni abot napod sila mama after 5 minutes”
“And finally it's the giving of certificates na”
“Best in English,best in science,best in Filipino,best in math academic award goes to Gabby Martinez Please get on stage with your relatives to take some pictures ”
“After ma tawag sa akung name ge tawag na dayun nako sila mama og papa para mo taod sa akung medal and picture with certificate”
“Thank you ma'am while ga shake hands sa mga teacher's ”
“Thank you lord nahuman rajud ang program”
“Congrats anak finally graduate naka” ingon pang mama og papa
”Mama decided nga mangaon sa daw sa restaurant”
“Asa nimo gusto anak?”Pangutanang mama
“Bisag asa ma Basta happy ta”
“Okayy anak”
“While going me sa restaurant ga hisgot sila mama og asa daw ko mag trabaho after graduation ”
“Anak,asa man ka mag trabaho after graduation?”Ingon pa ni papa
“Maybe naay hiring sa mga company sa city pa didto nalang ko mangaply og trabaho”
“Okay anak basta safe lang ka naa rami aron mo support nimo”
“Thank you ma,pa iloveyou both”
“Iloveyoutoo,anak basta happy ka og safe ka” Ingon pas duha ka buotan nako nga parents
“Okayyy po”
“Naka abot nami sa restaurant”
“Nanguli na dayun mi after sa dinner”
Nag ask si mama if ganahan ba daw ko mag bakasyon mis beach.
”Yes ma,bisag asa rajud Basta uban ta ninyo mag kapamilya”
“Okay I'll book na for our tickets”
5 YEAR'S AGO.....
I decided to apply to a company nga pinaka sikat sa among city and after that work wala ko nag dahom nga ma boss nako tong guy nga ga trabaho sa convenience store before when I was senior high school.“JOB HIRING FOR ONLY COLLEGE GRADUATING ONLY!!”
“Nakakita ko ana nga job hiring and I decide nga mo apply if any chance nga ma accept at any work”
“Pagsulod nakus company ato wow grabe ka daghan og employee then nindot kaayo ilang place”
“Ning diretso dayun ko atong mga ladies nga pwede nimo ma ask if available pa ilang job hiring”
“Excuse me ma'am?”Ingon pa nako nga pangutana sa nag bantay
“Yes ma'am ? ”
“Ask lang ko if available pa inyong job hiring dri?”
“Yes ma'am, available pa na ma'am do you have any documents?”
“Yes I have documents dri mama it's complete”
“Good wait lang ka didto ma'am ha after a minutes,I have to call the incharge of this work”
“Yes ma'am thank you ”
“Your welcome,please be seated didto ma'am” ingon pa atong bae
“Hello Ms.Kim theres a girl here ma'am asking if the job hiring you post outside is still available?” ingon pa niya nga while ga tawag sa secretary
“Yes young lady,it's available if naay gusto mo apply ipa anhi ras akung office,thank you” ingon pas secretary
“Ge tawag dayun ko atong bae nga ga trabaho didto og ma'am adto lang sa office ni ma'am Kim secretary to sya sa CEO naa sa 5th floor
“While ga lakaw paingon sa elevator,nakit an nako tong guy before nga crush nako since I was senior high school ”
“What the?,,dri diay sya ga trabaho?.
Na shock ko huhu basin sya Ang akung boss basin makaila syas akoa nga Ako tong girl nga iyang makit an permi sa convenience store before.