LOVE AT FIRST TIME
ADAM'S POV
Hello again I'm Adam Dy,son of France Dy and I'm working in my father's company but many employee's didn't know my life and who I am.
(Day 1 sa company)
“Adam palihog rakog timpla og kape” ingon sa Kauban nakus trabaho
“Okayy mag timpla ko”
“Dalia og timpla kay ge bati nakog katugon”
“Samtang ga timpla ko ge huna huna nako nga”
“Bahala nag mura rakog sugoanan dris among company”
“Ako man ghapon ang mo sunod nga CEO haha”
“Naay ni sulod nga bae nga familiar kaayo”
“Nag timpla pod syag kape and it seems wala sya kaila nako”
“Ah sguro kato ni syang babae nga gwapa kadtong na tagak iyang wallet sa dati nako nga ge trabahoan”
“Nag timpla nalang kog padayun sa kape og ge hatag nako sa akung ka trabaho”
“Pag paingon nako gawas wala ko kabantay nga malagsikan kos kape atong babae”
“OMG sir I'm really,really sorry namansyahan na hinoon imong sinena huhu”
“Its okay dear mag ilis nalang ko unya”
“Hahay sa akung suit pagyud na yabuhan og kape and it cost 5 thousand nga suit”
“Nevermind nalang Kay nahitabo naman”..
“Paghuman nakog timpla og kape ge hatag na nakus nagpatimpla og kape nako”
“Naa ra imong kape ma'am”
“What happen to your suit Mr.newbie?” Ingon pas ka trabaho nako
“Kaning naas akung suit?”
“Ay wala oyy nayab an lang ni gaina og kape sa faculty”
“Pag ilis na dayun kay basin mo abot ang secretary ni CEO”for new announcement napod
“Okay I'll change my clothes now”
“Nahuman nalang kog ilis sa akung suit wala.pa ghapon ni abot si ms.kim”
“Wala pa diay ni abot si Ms.kim?”
“Wala paman Mr.newbie”
“Basin mo abot nato karun”
Wala ko nag dahom nga mo abot na diay si papa gikan sa other country kay nahuman na iyang mga board meetings didto,and he decided nga mo uli as a surprise sa company.
“Pag abot ni Ms.kim nag announce sya nga”
“Hello to all in this company,pwede ba nako ma hangyo inyong attention for now, because our CEO will coming back now!”
“Wait si papa naa na?”
“Nag dali dali na og panghipos ang mga ka trabaho nako og ni adto na Silas gawas”
“Ang Ako nagpabilin rako kay basin makit an ko nila og ma reveal akung real life”
“While nangadto na sila naay Isa ka employee nga nangutana og asa man si mr.newbie wala lageee?”
“Naa raman tos office nagpa bilin”
“Ingon dayun akung papa nga kinsa manang Mr.newbie tawaga rana sya palihog”
“Okayy sir!”
“Ge adto ko ni Ms.kim sa office og ni ingon sya nga Mr.Adam gepa tawag kas imong papa”
“Okay Ms.kim,right now?”
“Yes sir” Ingon pas Ms.Kim”
“Naka abot namis gawas nya ni kalit og ingon si papa”
“Hello my Son Adam How was your day anak?”
“Na shock ang mga employee namo pag ka dungog sa ge ingon ni papa”
“What the??!”
“Si Mr.Newbie anak ni CEO?”
“Nagsorry dayun tong employee nga nag pa timpla sa akoa og kape”
“Im really, really sorry Mr.Newbie I mean Mr.Adam”
“Na surprise ba mo?”Ingon pang papa”
After that what happen yesterday,nag decide na si papa nga ako na ang new CEO sa among company and many years had come ni Lambo ang among company.