LOVE AT FIRST TIME
ADAM'S POV
Hello again I'm Adam so mag start tag chika about sa student before nga akung nakaila nga Ako nang ge hire for my personal assistant mo tug an ko nga naa koy feelings para kay Ms.Gabby and I started to give her a job para mag ka close mi.“Manong,let's go to the office ”
“Sige po sir” Ingon pas akung driver
“Samtang ga byahi mi”
“I called my secretary if naa naba akung personal assistant,Ms Kim answered yes”
“Okayy Ms.kim I'm on my way there see you around”
“Nandito napo Tayo sir”
“Sige manong salamat,mo tawag rako unya nimo pag uli nako, thank you”
“Copy ,mag huwat rako sir”
“Ni sulod nakus company then this happen”
“Good morning sir Adam Your personal assistant is on your office waiting for you”
“Pagsulod nako nakit an nako si Gabby nga good looking kaayo,she so beautiful ack..”
“Good morning Mr.Adam im your personal assistant Gabby Martinez ” Ingon pa niya
You will be signing this contract for evidence nga personal assistant tajud ka then you must agree all my command and your sallary will be paid in every last month also you have your allowance for your needs,any recommendations?.
“No sir, mag signed nako naa ra sir done na”
“Good and I will be calling you My gab I mean my personal assistant Gab”
“Grabe niyang smile pagkadungog nga my gab akung ge litok” Gwapaha nalang mo smile
“Why are you staring at me Ms.Gab?”
“A..a..hm nothing sir I will start my job”
“Just a minute Ms.Gab”
“Yes sir ?”
“Kailangan naa ka if need taka you have to save my number para dali ra taka macontact also you,tanan meetings nako naa ka and if I need help dapat on time naa is it clear?”
“No problem sir”
After years nga na personal assistant nako si Gab,nag decide nako e sulti sa iya og unsa nako sya nakagustuhan sauna pa then she also like me too.
After a day we start dating and bond together,our relationship is simple di parehas uban nga dili mag kasinabot.
“Good morning Sir,here's your paper reports in sales”
“Hey,Gab?”Ingon pang Adam
“Yes?,do you need anything sir?”
“Ahm.nothing”
After ge hatag nako ang mga paper works sa sales,Adam call me and invited me a dinner.
“Phone ringing....”
“Hello,Gab my love can I invite you to a dinner later?”
“Yes,oh hi Mr.Adam haha, okayy I'll come later”
“Okayy,takecare”
While ga ilis nako for the dinner, Adam call me nga magsuot og white dress,kay naa daw important dinner unya.
Ni tawag Nas Adam sa akoa kay sundoon nako niya,timing pod kay nahuman napod kog ilis.
“Door closed....”
“Ni abot dayun si Adam,og ni ingon og are you ready Gabby my love ?”
“Ayyy oyyy hays haha”
“What,katawa man lagee?”
“Wala lang oyy hays Adam,let's go?”
“Okayy,og ni hug og kiss syas akung forehead”
Pag abot namos restaurant,wala ko nag dahom nga dinner diay with his family.
“Hmm.. abi kog unsa nga dinner hays,ayy oyy kaulaw ani”
“Nganung maulaw man ka love hays,fam raman na nako and isa pa dawat ka nila as my girlfriend and my future fiancee puhon” ingon pang Adam
“Charr,thank you so much for inviting me here”
“Have a seat langga”ingon pas iyang mama
“OMG! unta ing ana tanan parents haha”
Paghuman namog dinner that time,ge hatod na dayun kung Adam sa balay.
“Okayy love,diri rako taman go sleep early, update me og nakahigda naka okayy?”
“Okayyy,Iloveyou,amping”
“Thank you for coming for family dinner tonight ”
Ni sulod na dayun kos balay then nag ilis ko kay para maka higda nako.
Hays,such a great day meeting his parents.
“Ge chat nakus Adam ,nga nakahigda nako”
“Nakahigda nako love,sleep nata?”
“Okayy love”
After I end this story,We had a relationship for almost 8 years and road to 9 years next month,we continue our relationship until we got married.Adam proposed to me and I answer directly a yes,we are married for 2 years and 8 months.
-END