LOVE AT FIRST TIME
GABBY'S POV
Hi again I'm Gabby Martinez, and this is my college life charrr HAHAHA wala ghapon nako nakit an si kuya guy nga kadtong nag trabaho sa convenience store gepangita ghapon nako sya pero I don't mind na niya kay basig naa natoy fiancee or girlfriend.
“I really enjoyed this college life kay new journey napod as a person haha but dli gyud nako malikayan nga mag focus sa acads samot nag maka palit kog snack or drinks sa convenience store huhu”
“While ga huwat mis among next teacher I decided nga matulog sa kadali kay aron d ma lutang akung huna huna”
“While sleeping, I dream about kuya guy sa store ”
“Sa kadaghan pwede e damgo sya pagyud my ghad gabby”
“Continue tas damgo”
“Sulod daw sa akung damgo kay naay isa ka lalaki nga nag lakaw while naay gepamalit and then Ako pod daw nag dali dali ko kay hapit na among exam”
“Ni Dagan daw kog dali dali kay hapit na ang time og sa dihang naa koy nabanggan Isa ka laki nga daghan og dala”
“Nangatagak daw ang mga dala sa guy then Ako pod daw sa sindol ko so mao tong ge salo ko niya againts sa iyang gepang dala”
“Sa akung pag dali dali ato ni tindog ko largo kay lagee hapit na ko ma late”
“Wala ko kabantay nga naa na si ma'am nag klase,while nag klase sila ma'am nag hatag daw syag quiz”
“Ms.Gabby wake up it's time to have our quiz today”
“Naka mata dayun kog kalit kay gepukaw kung ma'am og ingon pa niya mag quiz daw mi”
“Nag quiz nami then after quiz ge ingnan ming ma'am nga manguli nadaw og sayo kay exam tomorrow ”
“While pa gawas sa room I saw the guy nga tindero sa convenience store then pag tan aw nako balik nawala”
“Gepangita nako sya basig Siya gyud to then nakit an na nako”
“Excuse me ma'am kuya?”
“Pag atubang atong guy nga akung ge duol abi nakog si guy nga tindero sa convenience store”
“Yes, Ms?”ingon pa sya guy nga akung ge duol
“Ayy wala kuya abi kog Ikaw akung ge pangita dili man diay mao sorry”
“Ah okay” ingon pa sa guy
“Ni uli nako after sa pangutana nako ato nga guy”
“What are you thinking Gabby, Jusko nimo nganung mangita paman ka ato nga naa naman toy laing gusto”
“So after nako mag imagine,nag study na dayun ko para sa exam tomorrow ”
“Samtang ga study ko nag pa music ko para pang pawala sa stress og dali ra nako ma catch up Ang mga akung ge studyhan”
“What is the name of owner of branded and original bag in the world?”
“OMG naa diay ing ana nga owner ka rich kaayo oyy”
“Siguro swerte kaayo ang anak ani Kay d na sya kailangan mag trabaho para mapalit iyang gusto kay she/he have his/she parents like that”
“Letter A.Jackson Martinez B.France Dy C.Michael kors D.louie Vuitton”
Maybe kaning letter B, Ang answer si France Dy kay sa pangalan og apelyido palang daan rich na.