CHAPTER 2

0 0 0
                                    

    LOVE AT FIRST TIME

ADAM SEE THE WALLET OF GABBY WHICH MAY THEIR FIRST MET”

   GABBY'S POV

After sa summative naka Domdom kos akung wallet og asa nako to nabutang kay nawala Nas akung passing kagaina tungod sa pagdali dali.

“Ella kita kas akung wallet wala lagee sa akung bulsa

“Diba imo natong ge butang kagaina nag bayad pa gani ta gaina sa snack” Ingon pang Ella

“Ikaw Hera basin nakakita ka gaina?” Wala ko kabantay raba kay imo na biya tong ge sulod sa imong bulsa kagaina.

“Ayy oyy asa man gyud to oyy lunch na raba”

“Ayy kahibaw nako asa basin na tagak to gaina sa convenience store atong adtoon ta” Ingon pang Ella.

“Tana atong dalion basin naa rato didto”

“Nag Dagan Dagan nami paingon sa convenience store og sa dihang pag abot namo nasugatan namo tong tindero.

“Excuse me, kuya naa Kay nakit an nga wallet kagaina dri?.

“Yes ma'am? Ah imoha diay tong wallter nga black ma'am? Ingon pas tindero.

“Yes, kuya akoa to nakit an nimo?

“Yes ma'am nakit an nako gaina sa salog sa pultahan nya nakita sab nako nga na tagak gikan sa imong bulsa

“Sige ma'am kuhaon sa nako”

“Mao lagee na ba makalimot na sa sig dali dali” Ingon pa nila Ella

Ayieee, basin sya gyud diay imong greatest what if Gab,Ge ulit ulit ko nila”

“Ngee paghilom mo bi,gutom rana”

“Naa ra imong wallet ma'am”

“Finally,Thank you kuya Kay nakit an nimo og dli sguro to Ikaw ang nakakita,maybe ge punit nani then dili na e uli.

“It's my pleasure ma'am as a worker,Need gyud maging honest and responsible labi na sa ubang tao nga kinahanglan gyud na butanga.

“How, Gentleman naman kuya ingon pas akung huna huna hahahaha”

“Basin sya gyud diay self,wa lang ta kahibaw hahahah focus tas lunch”

“Sige,kuya thank you so much”

“OMG,self sya nagyud akung shining armor of the year haha”

Nagpalit namig sud an para lunch then after og palit og sud an nangaon na dayun mi”

“1:00 PM In the afternoon,nag sugod namig arrange sa mga lingkuranan,Kay mag klase na taod taod”

“Samtang ga pa abot ming ma'am toralba,ni duol sila Hera og Ella aron maki chika about sa nahitabo gaina”

“OMG,Gabby maka kilig gyud kaayo mo gaina”

“Ngeee, di oyss may pag mag focus mos academic keysa kana inyong atupagon

“Ayy, Sayang Gab bagay biya mo ni shining armor of the year yieeeeeeeee

“Ni abot na si ma'am toralba og nag start nami og klase then nag discuss ra sya about sa mga performance task nga Wala pa namo na sumbit sa iyaha og mga kulang”

“Hay,thank you Lord I've finished all my task today”

“After sa ge ingon ni ma'am,nag lingkod lingkod rako Kay nahuman naman nakog buhat ang mga task”

“Nag lingkod lingkod then na tulala rakog kalit kay na huna hunaan nako ang nahitabo sa store”

“OMG, self nganung kusog man kaayo akung beat sa heart”

“No way,no way that's mean nga I have feelings to that guy?”

“What are you thinking Gabby?”Maa'm toralba ask

“ Yes Maa'm? Ahm nothing ma'am”

After ma'am toralba's class nag decide ko nga mo palit og drinks sa convenience store total atbang raman sa among school.

LOVE AT FIRST TIME Where stories live. Discover now