LOVE AT FIRST TIME
Adam's POV
Hi I'm Adam Dy and I'm the son of the owner of the company and my dad's work is to make a brand
new and original bag's international and my mom is billionaire,Pero ge pili nako nga manginabuhi og simple ra so that other people never known my families business and that's why pa balhin balhin kog trabaho because of my dad's decision.“ I am working on the convenience store nga atbang sa public school”
“While I'm working sa store, sguro that time I've arrange the products sa store”
“Naay usa ka dalaga nga akung na meet og nangutana sya og naa pabay display sa C2” so mao tong ge kuhaan nako sya ato then nag stock nalang pod ko sa C2 aron e display.
“After a week nga ga trabaho ko sa store my dad decided to work na sa among company kay naa syay kailangan nga e hundle abroad”
“ So paghuman sa iyang ge ingon,ni resign nakus akung trabaho to proceed sa company”
“In the next day, I started to work sa company but ge ingnan nako ni papa nga dili sa ka magpa ila og kinsa gyud ka,so you will have a experiment sa mga employee nato, understand?” Maoy ingon ni papa.
“Adam,anak I have an assignment to you and our company”
“Please handle our company,pero ge sugo na nako akung secretary nga ipa alias imong name og apelyido for your protection”
“Excuse me sir?, Yes hana”
“This is Kim anak my secretary,she would give the paper and other data”
“Here is your information papers sir Adam,please fill it up and pass it to me in my office ”
“Okay e hatag ra nako unya”
“Paghuman nakog sign sa mga data,ge pasa na dayun nako kang secretary Kim ang mga paper's”
“Naa ra akung applicant's paper ma'am”
“Okayy,Adam I will call you in a days to start your work in your company”
“Okayy so mao tong nag stay sakos among balay nya nagpa abot kos tawag ni secretary Kim”
“After sa tawag ni ma'am Kim,nag start nakog trabaho sa company wala gyud koy ge sultian about sa akung pagkatao”
“Secretary Kim said,Don't ever say to the employees of your dad that your the CEO's son”
“Yes ma'am kim”
“Sa pag sulod palang nakus company namo,tanan employee nag sige silag tan aw sa akoa”Wala nalang pod ko nag Bali Bali nila
“Kinsa nang bag o nga employee kanang nag lakaw paingon sa elevator?” Ingon pas employee nga si Hannah
“Basin new employee na ni CEO kay naa biya syay board meeting sa other country”
“Pagsulod nakus office sa mga employee, ni sulod og ni lingkod na dayun ko para sugdan akung trabaho as a employee”
“While ga trabaho ko,naay ni duol nako nga employee og nangutana og bag o paba daw ko dris Original Dy company”
“Yes, I'm new to this company”Ingon nakus nangutana sa akoa,and Isa pa Adam dli jud nato e sulti sa ilaha nga anak kas CEO
“So mao tong ning dugay man pod kog trabaho sa among company as a employee”
And the other day naay Balita nako na dunggan nga among company ni sikat sa other country then ni taas ang ratings sa sales.