9|küçük

20.5K 1.7K 915
                                    

3 hafta sonra

"Öğreniyorsun." derken bir yandan da Mihi'nin sütünü ısıtan Jungkook'u izliyordu Taehyung.

"Yalnız erken ısıttık biz bunu, Mihi daha uyanmadı bile bay Kim."

"Sorun değil, fazla ısıt ve uyanana kadar ılımış olsun." dediğinde şaşkınca ona baktı Jungkook. "Problem çözme yeteneklerinize hayran kaldım. Bir kez daha."

Güldü her ikisi de.

Taehyung, 3 haftadır akşamları evine gelip hem Mihi ile ilgilenen hem de kendisinin sorunlarına bir çözüm bulabilmek için çabalayan Jungkook'u gördüğünde derince bir iç çekiyordu yalnızca. Öz annesi bile bebeğiyle bu kadar ilgilenmemişken 20 yaşındaki bir çocuğun ona daha fazla ilgi vermesini ve bunu gerçekten isteyerek yapmasını şaşırtıcı buluyordu.

"Biliyor musun, ben de sosyoloji bölümde okuyordum. Tabii o zamanlar sizin üniversitenin arazisi daha bomboştu." dediğinde güldü Taehyung. Jungkook ise şaşkın bir şekilde, "Ne?" deyiverdi.

"Gerçekten mi?"

"Gerçekten. Ancak bitiremedim okulu. Sana önerdiğim gibi yarıda bıraktım ve kendime başka yollarda işler aradım. Sonunda ise yıllarca yanında çalıştığım Chowik amca sayesinde böyle bir şirket kurabildim." dediğinde, "Ahh, şimdi anlıyorum o ısrarınızı." diyerek önündeki sütün sıcaklığını kontrol etti Jungkook.

"Yaşlandım artık." diyen Taehyung ise kollarını yaslayarak durduğu tezgahta başını önüne eğerek güldü. "Öyle demeyin." diyen Jungkook ardından da bakışlarını ona çevirdi.

"Siz kendinize yaşlı diyorsanız bir de Yoongi hyung'umu görün. Sonraki hayatında taş olmak istiyor." dediğinde güldü Jungkook. Onun ardından Taehyung da gülerek kendisini izleyen Jungkook'a baktı.

"Onlarla da tanışabilir miyim?"

"Hm?"

"Hyungların, yani Jimin ve diğer iki hyungun ile, onlarla tanışabilir miyim?"

Kaşlarını biraz çatarak, "Böyle bir şeye neden gerek var ki?" diyerek sordu Jungkook. Ardından da yeterince ısınmış olan sütün altını kapatarak biberona boşaltmaya başladı.

Ancak kaynar sütün plastik içinde durması ve bunun zararları aklına gelince elini hızlı bir şekilde yana çekerek sütün bir kısmının parmaklarına dökülmesine sebep oldu Jungkook. Bu sırada ise acı ile bağırdı.

"İyi misin?" diye soran, ardından da elinde tutmaya devam ettiği biberonu hızlıca tezgaha bırakmasını sağlayarak parmaklarını saran Taehyung'a, "Yanıyor- çok yanıyor." diyerek sızlandı Jungkook.

"Neden ani hareketler yapıyorsun ki?" diye hafiften kızan Taehyung ise, Jungkook'un elini musluk altına sokmasını sağlarken, bir yandan da buzluktan çıkardığı buz paketini yanmış olan yerin üzerine yerleştirdi.

"Gel benimle." dedikten sonra bir eli Jungkook'un dirseğini sararak ona destek olurken birlikte salona geçtiler. Ardından da Taehyung, dolapların birinden bulduğu ilk yardım çantası içinden çıkardığı malzemelere baktı bir süre. "Hangisi sürülür ki bunların?" diyerek kendi kendine aceleyle söylendiğinde, "Yanık için bir şeyler." dedi Jungkook. Ardında da elinin yanması yüzünden çenesini sıkarak ağzını kapadı bağırmamak için.

"Parmaklarını aç." demesine rağmen yumru yaptığını elini açamadı Jungkook. Bunun sonucunda ise Taehyung, kendi parmakları ile Jungkook'unkileri yavaşça araladı ve kızarmış olan yerlere az önce bulduğu yanık kremini sürmeye başladı.

"Ya-yanıyor." diyerek eline üflemeye başlayan Jungkook ile, "Acıtmadan yapmaya çalışıyorum." dedi Taehyung. Ardından da parmağı ucuna aldığı kremi yeniden kızarmış olan deri üzerine sürdü.

2baby ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin