namjoon
sağdaki karısı mıymış
yazıyor...pardon sol
jimin
hyung
ne zaman vazgeçeceksin
jungkook bile işi kabul etmeyeceğini söylemek için şirket yolunda şu annamjoon
ya söyleyin işte
merak ettim
karısının da doğru düzgün fotoğrafı yok ki
adam gerçekten kapalı kutuyoongi
biz ne bilelim amk
soru mu sorduğun
git adama sornamjoon
@jungkook
yanına gitmişken karısı bu muymuş diye sorsanajimin
hyung ciddi değilsin değil miyoongi
kafayı yiyecek yakında
delisin sen namjoonjimin
fazla merak iyi değil hyungnamjoon
biraz daha araştıracağım
çevrim dışı•~•
Jungkook, daha dün girdiği şirketin kapısından yeniden girerek zaten bildiği bir yer olan Jihyo'nun odasına doğru çıkmaya yöneldi. Ancak kapıda kendisini durduran güvenlik yüzünden yavaşlamak zorunda kaldı. "Kimliğinizi alabilir miyim?"
Cebinden kimliğini çıkararak kadına uzattı Jungkook ve birkaç saniyelik kontrol ardından kendisini giriş kısmına yönlendiren güvenlik ile birlikte başka bir kadının yanına ilerledi.
"Buyrun, kim için gelmiştiniz?"
"Jiyho, Kim Taehyung'un asistanı Jihyo için gelmiştim."
"Hemen kontrol ediyorum." diyen kadın önündeki ekrandan bir şeyleri kontrol ettikten sonra, "Bugün için Jihyo Hanım'ın bir randevusu görünmüyor. İsminizi alabilir miyim?"
"Jeon Jungkook-"
"Benimle gelecek Haewon, teşekkür ederim."
Jungkook, ismini söylediği gibi arkasında beliren bay Kim ile irkilerek o yöne döndü. "Gel benimle." diyerek onu kendiyle ilerlemeye ikna eden Taehyung ardından da asansörlere doğru yöneldi.
Yalnızca ikisinin bulunduğu asansörde gerginliği yüzünden başını eğip gözlerini sürekli yerde gezindiren Jungkook, sonunda lafa girme cesaretini göstererek, "İşi kabul edemeyeceğim." dedi bir anda.
Sessiz kalan Taehyung yüzünden söylediğinin duyulmadığını sandığında ise yeniden ağzını açacaktı ki, "Odada konuşalım." diyerek kendisini susturan Taehyung'a karşı sessiz kaldı. Ancak bir süre sonra yeniden konuştu. "Gerek yok ki, kabul etmeyeceğim işi."
"Sana odada konuşalım dedim Jungkook." diyerek kendisini net bir dille açıklayan Taehyung ardından bu sefer tamamen sessiz kalarak ve biraz da of'layarak indikleri asansörden Taehyung'u takip etti Jungkook.
Taehyung, odasına girdiği gibi masası üzerindeki birkaç dosyanın kapak kısmını inceleyip ilgili alanlara yerleştirdikten sonra, "Neden kabul etmiyorsun işi?" diyerek sordu son dosyayı da yerine koyup kendini koltuğuna bırakırken.
Hemen masası karşısında, ayakta bekleyen Jungkook ise, "Öncelikle bebek bakmaktan hiç anlamam-"
"Bana tavsiye verirken biliyor gibiydin?"
"Yalnızca biliyor gibiyim işte, bunlar çoğu insanın bildiği basit şeyler. Bu yüzden gerekli bakımı sağlayabileceğimi sanmıyorum. Bunun dışında devam ettiğim bir okulum da var. Bu yüzden sabah saatleri içinde istesem de kızınıza bakamayacağım." diyerek cümlesini tamamlayan Jungkook ardından yumru yaparak çenesine yerleştirdiği elleri ile sordu Taehyung,
"Hangi bölümü okuyorsun?"
"Sosyoloji."
"Okulun bittikten sonra işsiz kalacaksın yani, anladım." diyerek kendisini izleyen Taehyung'a çattığı kaşları ile baktı Jungkook. Ancak diyecek bir sözü yoktu. Çünkü böyle olacağını kendisi de biliyordu. Okulu yalnızca üniversite okumak için bitiriyordu. Ki okuduğu okul, sosyoloji bölümünden mezun olduktan sonra iş sahiplerinin kapılarına dayandıkları mezunları veren bir okul da değildi.
"Yerinde olsam okulu bırakır ve kendime kazanç sağlayacak bir iş bulurdum. Aklını kullanarak istediğin alanda yükselebileceğini düşünüyorum."
"Dediğiniz kadar kolay değil, hem siz- ben size akıl danışmak için gelmedim. Yalnızca işinizi kabul edemeyeceğimi söylemeye gelmiştim-"
"Mezun olduktan sonra bir işinin olmayacağını bildiğin okul için kabul edemiyorsun hem de."
Taehyung, hâlâ ellerini çenesi altında tutarak dikkatli gözlerle Jungkook'u izliyordu. Hatta öyle bir dikkat kesilmişti ki, Jungkook bu bakışlar yüzünden gözlerini sürekli olarak kaçırmak zorunda kalıyordu. Ve bunu yaptığını kendisi bile fark edemiyordu.
"Söylediğimi anladığınıza göre gidebilir miyim artık?" demesine rağmen sessiz kalarak gözlerini Jungkook'ta gezindirmeye devam etti Taehyung. Ardından da, "Sana birkaç gün daha vereceğim. Sözleşme," dedikten sonra yan tarafında bulunan çekmeceden bir dosya çıkardı ve, "Sözleşme burada. Oku bunu ve sana dediklerimi de düşün." dedi Jungkook'un gözleri içine bakarken.
"Düşünmeme veya sözleşmeyi okumama gerek yok. Gidebilir miyim?"
"Jungkook." dediğinde direkt olarak gözleri içine baktı Jungkook. "Sana yardımcı olmaya çalışıyorum, lütfen okur musun şu sözleşmeyi?"
"Hayır, okumak istemiyorum. İyi günler." diyerek hızlıca odayı terk etti Jungkook. Sinir olmuştu kendisini beğenmiş ve akıl veren tavırları karşısında. O hayatını kurmuş ve bir şekilde yaşıyordu. Kendisine ise tek bir güvencesi olmadan okulu bırakmasını söylüyordu.
"Saçma." dedi Jungkook şirketin kapısından çıkarken. Ardından da, ilerlemeye devam ederken ellerini cebine sokarak aklında dönüp dolaşan okulu bırak fikrini kovalamaya çalıştı.
●~●
🕝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2baby ✓
Fanficjeon jungkook, kim taehyung'un bakıcısı olmak için işe başlar. ancak sonrasında işler biraz karışır. ⊹ taekook + mihi ⊹ texting/düzyazı✍️🏻 ⊹ yaş farkı ↑ +7 başlangıç: 200223 bitiş: 150723