bölüm 6k okumak için uygun zamanınız yoksa diye yine küçük bir uyarı yapıyorum♥︎
evdeki saat - uzunlar V1
●~●
"Baba."
"..."
"Baba!"Mihi defalarca kez Taehyung'a seslenmesine rağmen sesini duyuramadığından, aradığı kemeri bulabilmek için babasının odasına girdi ve giysi dolabını açarak şöylesine bir içine bakındı.
Modaya meraklıydı Taehyung, bu yüzden birçok parça vardı dolabında. Mihi de kombinleriyle uğraşmayı sevdiğinden beğendiği kemerleri babasından isteyerek kendisi kullanıyordu. Babasının belinin ince olmasını işte tam da bu sebepten seviyordu aslında, bu sayede sınırsız ve çeşit çeşit kemerlere sahip oluyordu.
Nerede olabileceğine bakınmaya devam ettikten sonra masa kenarından aldığı oturağın üzerine çıkarak üst raflara bakındı Mihi. Ancak yine de bulamayınca hâlâ aynı yerde ayakta dikilerek bu sefer de odaya şöyle bir göz gezdirdi. Gözleri yeniden dolabı bulup alt kısmına baktığında ise çekmeceli olan kısım sanki doğru yer benim dermiş gibi parıldıyordu gözlerinde. Bu yüzden hızlıca oturaktan aşağıya inip geniş dolabın alt çekmecelerinden birini açtı Mihi.
Ve açtığı gibi de bulmuştu aradıklarını, istediği kadar kemer vardı burada. Gözü parlak bir tanesine takıldığında, gülümseyerek elinde tuttuğu taşlı kemere baktı.
Ardından da, oturağı eski yerine koyup dolabın kapağını kapatacaktı ki göz hizasındaki rafta bulunan defter benzeri bir şey dikkatini çekti. Çevresine bakınıp etrafta buna benzer bir şey göremeyince de bu ne ki? diyerek geçirdi içinden. Babasının eşyalarını karıştırmasının doğru bir şey olmadığını o an düşünememişti. Çünkü bedenini kaplayan tek bir duygu vardı: Merak.
Eline aldığı ve ağırlığı biraz fazla olan, kalın kapaklı, üstünde Jungkook, Taehyung ve Mihi'nin olduğu bir fotoğrafın bulunduğu defter tarzı kitap ile sırtını yatağa dayayacak şekilde bağdaş kurarak yere oturdu Mihi. Kapağını kaldırarak ilk sayfasını açtığında ise, işte başlıyordu henüz kesin olarak emin olmadığı ailesinin, küçüklüğünden bu yana birikmiş anılarının gözler önüne serilen macerası.
•~•
Üç Bebek Ailesi Albümü
Kim Taehyung
Kim Mihi
Jeon Jungkook"Taehyung'un, küçük bebekleri Mihi ve Jungkook'a hediyesidir."
9 Nisan 2023,
\1. gün
9 Nisan 2023, ben Kim Taehyung. Mihi'm, güzel bebeğim ve bir diğer vanilya kokulu bebeğim Jungkook.. bu yazdıklarım ve yazacak olduklarım size.
Bu albümü yaptığımdan ikinizin de haberi yok. Jungkookie, sen 20 yaşında, Mihi'im sen ise 19 aylıksın. Ben ise 27 yaşında bir adamım.
Ben bunları yazarken ikiniz de hemen arkamdaki yatakta mışıl mışıl uyuyorsunuz. Bundan iki saat kadar önce Jungkookie, Mihi'yi uyutmak için odasına çıkmıştın. Ancak kendi odama girdiğimde yatağımda uyuyakalmış iki bebek ile karşılaştım. Yoksa bana sürpriz mi yapmak istemiştiniz? Üzgünüm, işlerimin bu kadar geç biteceğini tahmin edemedim.
Garip hissediyorum. Daha doğrusu, bunu nasıl yapacağımı bilmiyorum. Herkesten gizli tek başıma böyle bir şey hazırlamak kalbimi çok hızlı attırıyor. Siz bunları kaç yıl sonra, hangi şartlarda okuyacaksınız bilmiyorum. Ancak, Jungkookie sen, ailemizde olmaya devam ettiğin sürece ve Mihi'm sen, büyüyüp bizi anlayacak yaşa geldiğinde bu albüm elleriniz aranızda olacak. Bense hemen arkanızda, siz bunları okurken saçlarınızı öpüp koklamakla meşgul olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2baby ✓
Fiksi Penggemarjeon jungkook, kim taehyung'un bakıcısı olmak için işe başlar. ancak sonrasında işler biraz karışır. ⊹ taekook + mihi ⊹ texting/düzyazı✍️🏻 ⊹ yaş farkı ↑ +7 başlangıç: 200223 bitiş: 150723