22|söz

12K 983 682
                                    

bölüm 3bin küsür kelime
okumak için uygun değilseniz haber vermek isterim♥︎

●~●

"Masaj yapabilirim."

Taehyung, ikisinin de sessiz kaldıkları o dakikalarda Jungkook'un söylediği kelimeleri başta anlayamamıştı. Ancak sonunda ne anlama geldiğini fark edince, "Gerek yok." dedi bir yandan da gülümserken. "Zaten uyandığından beri benimle uğraşıyorsun Jungkook."

Yere düşmüştü Taehyung. Çok fena sayılmazdı, ancak ensesi ve sırtı, dün gece burada uyuyakaldığı için zaten ağrırken, bir de bu şekilde darbe yemesi hiç hoş olmamıştı.

Çok kez mızmızlanmış, dudaklarını büzerek Jungkook'a çok acısı varmış gibi ifadeler yapmıştı Taehyung. Jungkook'un kendisiyle ilgilenmesi, gözlerini bir saniye olsun üzerinden çekmemesi hoşuna gitmişti. Doya doya bakmıştı uzun zaman sonra bu gördüğü bedenin gözlerine. Özlemişti. Ve bu özlemini gidermek için durumunu birazcık abartmakta bir sakınca görmemişti.

Onu yerden kaldırmış, sırtına yastıklar döşemiş ve bir sıcak su torbası bile hazırlamıştı Jungkook. İyi gelir belki, demişti torbayı Taehyung'un ensesine yerleştirirken. Ancak bu sırada farkında olmadan Taehyung'un fazlaca yakınına girdiğinden dengesini kaybedip dizleri üzerinde biraz sendeleyecek gibi olurken belinden tutmuştu onu Taehyung.

Sessiz kalarak bir şey söyleyememişti Jungkook. Ardından hafif pembeleşen yanaklarıyla, "Bay Kim, torbayı böyle tutun." diyerek ve elindekini bırakarak hızla geriye çekilmesi ile ondan uzaklaşmıştı.

Ancak, Taehyung'un hâlâ arada bir buruşturmuş olduğu yüz ifadesini fark edebiliyordu. Bu yüzden başka neler yapabileceğini düşünmüştü bu sessiz kaldığı süre içinde. Aklına gelen fikir ile de, masaj yapabilirim, demişti gözlerini Taehyung'a çıkarırken.

Ardından Taehyung'tan almış olduğu, zaten sabahtan beri benimle uğraşıyorsun, cevabı sonrasında, "Sizi bu duruma sokan benim bay Kim." dedi Jungkook. "Hem bunları yapsam da yorulmuyorum ki."

Bir süre yalnızca Jungkook'un gözlerini izledi Taehyung. Ardından da, "Tamam." dedi onu onaylarken. "Nasıl yapacağını biliyor musun?"

"Profesyoneller kadar iyi olmasam da biraz biliyorum işte." diyerek gülümsedi Jungkook. Kesinlikle bilmiyordu. Sıradan bir masaj yapacaktı.

Jungkook'un konuşması sonrasında, "Uzanayım mı?" diye sordu Taehyung. Jungkook ise, "Hayır." dedi. "Şöyle önüme geçseniz yeter bay Kim."

Taehyung, sırtını vermiş olduğu kanepeden ayrılarak, yerde bağdaş kurarak oturmuş olan Jungkook'un bacakları önüne geçti yavaşça. Merak ediyordu masajın nasıl yapılacağını. Bu yüzden Jungkook'un laf arasında söylemiş olduğu, hyung'larıma da yapmıştım sözüne atıfta bulunarak, "Memnun kalmışlar mıydı?" diye sordu Taehyung.

Kıkırdadı Jungkook gelen soruya karşılık. Ardından da olumlu bir mırıltı ile Taehyung'u onayladı. Ancak o sırada aklına gelen Mihi ile, "Bay Kim," diyerek seslendi önündeki bedene. "Önce Mihi'ye bakmamı ister misiniz? Uyanmış mıdır?"

"Sanmıyorum Jungkook." dedi Taehyung önündeki saate bakarken. "Saat daha erken, uyanmaz bu saatte."

"Tamam o zaman." dediğinde parmaklarını kütletiyormuş gibi iyice gerdi Jungkook. Ardından da önündeki bedenin ağrıyan omuz kısımlarına parmaklarını derince bir nefes alarak yerleştirmişti ki, "Böyle mi yapacaksın Jungkook?" diye sordu Taehyung.

Nasıl yapabilirim ki? diye geçirdi içinden Jungkook. Başka nasıl yapması gerekiyordu?

Bu yüzden, "Nasıl?" diye sordu ilk olarak. Ardından da Taehyung'un omuzlarına yerleştirdiği ellerini kendi kucağına koyarak beklemeye başladı.

2baby ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin