Korhatárok

250 30 14
                                    

Random gondolatmenet, hogy mennyivel többet ki lehetet volna hozni a könyvekből, ha feljebb tolják a célközönséget. Tehát nem 10 hanem 14-16 vagy még idősebbeknek lenne ajánlott. Ez főleg a Hoora lehetne igaz, de azért a pjonál is vannak jelenetek.

Pl: Amikor Percy és Annabeth megtartja az eget.

Ha állóhelyzetben maradnak a bokára és térdre garantáltan sérülnek, az izületek nem bírják az ekkora terhelést.
Gerinc szinten törhet, de tegyük fel, hogy féltérden sikerül úgy beállni, hogy ez ne következzen be. De a vállak kiugranak, törhet, felkar izmai szakadnak. Mellesleg sérvet kaphat.
Na főhőseink ehez képest egy kicsit megőszültek aztán szaladtak tovább.

Csak nekem tűnt fel, hogy túl sok végtag van a helyén? Tehát nincs is féllábú, félkarú félisten a táborban.

Mindenki szép gyorsan meghalt. Simán fulldokolhattak volna még 10 percig a saját vérükben. Pl: Luke, Silena, Zoe

Jason megvakulhatott volna. Látta Hérát a valódi alakjában, és ahoz képest, hogy a halandók elegnek ő egy kicsit alukált aztán mentek tovább

Tartaros. Nyilván érzékeltették, hogy nem jó ott lenni, de annyival többet szenvedhettek volna, gyakorlatilag a pokolban voltak sokkal többet és intenzívebben lehetett volna erről írni.

A végén a nagy háború. Gyors volt, lehetett volna többet írni róla. Mondjuk égő félistenek halálsikolyát vagy valami egyéb kreatív dolgot.

Mi derült ki? Rohadt kegyetlen vagyok. De Rick amúgy elég kegyes félisteneinkhez.

És miért lenne jobb még több szenvedés? Érzelmileg sokkal intenzívebb lenne, sokkal nagyobb a tét.

Meg a pozitív dolgokat is sokkal jobban lehetne használni.

Gyakorlatilag lehetetlennek tartom, hogy két 17 éves akik nem látták egymást fél éve ünneplés gyanánt ölelkezve nézik a naplementét aztán csak aludjanak.

Jason és Piper. A kapcsolatukat árnyalná, ha nem 14 eves gyerekként lettek volna kezelve. Szerintem itt biztos volt valami (vagy kéne, hogy legyen). Gondolj bele 17 eves fiúnak mi járhat a fejében, főleg, ha ilyen szép barátnője van.

Franket és Hazel. Gyerekek. Nem rontom meg őket.

Áhh igen, Calypso. A 14 eves Percyt ne, de azért a 16 éves Leo mehet. Ez egy többezereves nő és már gyerekei vannak! 100 evente egyszer heesik hozzá egy hím, persze, hogy kihasználja egy kicsit.

Ja lehet egy kicsit többet foglalkozom ezzel, mint kéne. Na mindegy. Remélem tetszett a gondolatmenet, ha valakit hozzáraknál ne habozz, tedd meg! Mivel lehetne még többet szenvedtetni szerencsétleneket? Vagy kit kéne kivel egy ágyba dobni?XD

PJO/HOO fan jóságokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang