A Projekt

314 20 8
                                    

Soha nem látott mennyiségű visszajelzést kaptam, így úgy döntöttem, hogy nekivágok írni.

Most tényleg egy kerek és befejezett történetet szeretnék alkotni, ami sokkal jobban összeszedett és igényesebb, mint az eddigi munkáim.
Sok előkészületet igényel, kezdettnek nem ártana újraolvasnom az egész sorozotot vagy legalább az Athéné jelét és a Hádész házát. Az ADHD, dislexia, posztraumás-stressz és hasonló betegségek(?) mélyebb megismerése. Ott lesz még a borító tervezés és a legfontosabb, hogy képes legyek leírni a gondolataim. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy ez egy nagy és hosszútávú projekt, valószínűleg csak hónapok múlva lesz kézzelfogható eredménye.

Ha megakadok bármiben akkor ide fogom kirakni és reménykedek, hogy valaki tud segíteni, tehát ti is bőven be lesztek vonva. Kezdetnek itt van néhány létfontosságú kérdésem.

E/1 vagy E/3.
Az E/1 azért előnyös, mert a Percy gondolatait, érzeseit közvetlenül át lehet adni. Ebben a stílusban jóval gyakorlottabb is vagyok.

E/3ban a külsőségeket is le lehet írni, mint a testtartás vagy a hangszín. A többi szereplő gondolatfoszlányai is hozzá adnak a történethez. (Milyen költői megfogalmazás így péntek este)

Címre abszolút nincs ötletem, ha dobálnátok ötleteket, annak nagyon örülnék.

PJO/HOO fan jóságokحيث تعيش القصص. اكتشف الآن