Sabah gözlerimi açtığım gibi ayağa kalktım yaz tatili bitmişti hemen hazırlanıp okula gitmek istiyordum.
Dolabımı açtım ve içerisinden bir sweatshirt ve bir eşofman alıp giydim,saçlarımı at kuruğu yapıp mutfağa gittim.
Fair hala uyanmamıştı onunla bayağıdır uğraşmıyordum elime bir bardak aldım ve içine su doldurup Fair'in odasına gittim.Fair mışıl mışıl uyuyordu ama bu bana engel değildi. Elimde ki bardağı Fair'in yüzüne döktüm ve kaçtım. Kaçarken bi yandanda gülüyordum. Fair şaşırıp etrafına baktı ve ıslak bi şekilde uyumaya devam etti.
Annem uyanmıştı o kahvaltıyı hazırlarken bende Fair'i uyandırdım(bu sefer normal bir şekilde). Kahvaltımızı yaptıktan sonra servide bindik ve okula gittik.
Okulu aslında sevmiyordum sadece arkadaş ortamımı seviyorum.
Okula girdiğimizde Ocean ve Rain'i gördük onların yanına gidip sohbet etmeye başladık.
Okul bittikten sonra...
Okul çıkışı Cafe ye gitmeyi planlamıştık. Cafeye gittik ve kahve alıp dışarı çıktık. Dışarıda denize bakan vir bank bulup oturduk.
Biz sohbet ederken bir anda çığlık sesleri gelmeye başladı. Bir adam bir kadını tam silahla vuracakken ben kadının üstüne atladım ve yere düştük. Adam kadını kurtardığım için sinirlenip beni vurdu.
O anda hiç bir şey yapamıyordum herkes bana sesleniyordu ama ağzımı açıp cevap vermiyordum aanki dudaklarım bir birine yapışmıştı. Gözlerimi açmak istiyordum ama açamıyordum.
Bir anda karnımın karıncalandığını fark ettim. Artık hiç ses duymuyordum.
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Her yeri buğulu görüyordum. Yanımda bir sandalye vardı. Ama yanımda kimse yoktu.
Kendimi kötü hissetmiştim. Belkide birisi gelir diye beklemeye başladım.
Dinlendirmek için kapadığım gözlerimi Fair'ın sesini duyunca hemen açtım. Fair uyandığımı gördü ve elindeki çayı sehpaya bırakıp bana sarıldı.
Fair'ın gözünden akan bir damla yaşı eliyle sildi.
Neden böyle yaptın?
Kötü bişeymi yaptım Fair?
Hayır kötü birşey yapmadın ama o kadını başka şekildede kurtarabilirdin üstüne atlamana gerek yoktu.
O an kendimi sorgulamadan kadının üzerine atladım saten ateş yönetmek ile kadını nasıl kurtarabilirdim?
Fair yanımdaki sandalyeye oturdu ve çayından bir yudum aldı.
Fair'ın benim için üzüleceği hiç aklıma gelmezdi çünkü Fair bana sinir oluyordu ve duygusuzdu en son onu ağlarken gördüğümde 13 yaşındaydık. Kendimi ilk defa bu kadar değerli hissetmiştim.
Oturur pozisyonumu alıp Fair'a sarıldım.
Benim için üzülmene gerek yok hem biz özel insanlarız iyileşmem uzun sürmez.
Dedim.Ama bu canın yanmadığı anlamına gelmez Flame ayrıca sne benim ikizimsin ve özel güçlerimiz aynı bunun ne anlama geldiğini hatırlıyosun değilmi.
Senin canın yandığında bemim canımda yanıyor bana yalan söylesende şuan canının yandığını biliyorum.
Dedi Fair yumuşak bir ses tonuyla.
Bir anda uykum gelmişti tam Fair'a bişey söyleyecekken gözlerim kapandı ve uykuya daldım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ateş Ve Su
Bilim KurguFlame ve Fire ikiz kardeşler yeni bir okula gidiyorlar ve orada ruh eşleriyle tanışıyorlar.