Benden biraz uzakta ikisi sarılıp benim yanıma doğru gelmişlerdi buse bizi tanıştırdı feride teyze'nin doğumunu gerçekleştirdiği bebeklerden biriymiş feride teyzeyi ziyarete gelmiş.
"Ben Aslan memnun oldum."
"Nur, bende memnun oldum."
Tokalaşıp birlikte tekrar eve doğru adımladık bu kadar az yürüyüş bile belimi ve bacaklarımı ağrıtmıştı. Eve girdiğimizde zorlukla oturmaya çalıştım kalçalarımın üzerine oturamıyordum.
"Nur iyi misin?"
"Oturamıyorum buse belim kalçalarım bacaklarım çok ağrıyor."
Ağladı ağlayacak gibiydim.
"Gel teyzemin odasında uzan sen yemeğe kadar uyuyup dinlenirsin."
"Ayıp olmaz mı?"
"Ne ayıbı sen iki canlısın tabiki dinleneceksin."
"Peki öyleyse."
Aslan ve feride teyze içeride oturup konuşurlarken buse beni yatağa yatırmış üzerimi örtmüştü.
"Bişey olursa bana seslen kapıyı biraz yarım bırakacağım."
"Tamam sağol."
Gülümseyip odadan çıkmıştı birkaç dakika tavanı izleyip kendimi uykuya teslim etmiştim.
~
"Nurr! Uyan hadi kuzum."
Busenin sesiyle uykudan sıyrılıp gözlerimi açmıştım.
"Nasılsın? Varmı ağrın?"
"Yok. İyiyim."
"Gel hadi birşeyler ye."
Uzattığı elini tutup doğruldum ve yavaşça kalktım. Birlikte mutfağa girdiğimizde beni oturtup kendisi de oturmuştu dört kişi yemeklerimizi yedikten sonra sobanın etrafında çaylarımızı yudumluyorduk.
"Eşin nereli Nur bacım?"
Aslan'ın sorduğu soruyla duraksadım.
"Evli değilim ben."
Anladım anlamında kafasını sallayıp çayını bitirdi müsaade isteyip kalktığında buse de bardakları mutfağa götürdü. Biraz daha birlikte oturup o günü de böylece geçirdik feride teyze yaşlılıktan olsa gerek bizimle pek sohbet etmiyordu halim hatrım dışında erkenden uyumak için odasına çekilmişti.
"Yatalım mı artık bizde?"
"Olur."
Koltukları açıp ikimizinde yatağını serdi kendi üzerini değiştirip bir ton krem ve yağ ile yanıma geldi. Elbisemi yavaşça çıkarıp kenara bıraktı. Beni yatağa oturtup arkama geçip oturdu kremlerin birinin kapağını açıp belime masaj yaparak sürmeye başladı. Rahatlamanın verdiği o hisle ufak ufak iniltiler çıkarıyordum istemsiz.
"Dizlerinin üzerinde durabilir misin?"
"Dururum."
Dediğimde beni belimden hafifçe tutarak yukarı kaldırdı. Kremli elleriyle kalçalarımı yoğuruyordu inanılmaz rahatlamıştım bir süre masaj yaptıktan sonra yatağa yatırıp önümden bacak arama geçti.
Küçük şişedeki yağlardan birini sağ bacağıma döküp masaj yapmaya başladı bütün kaslarım gevşedikçe mayışıyordum. Bacak içimi boylu boyunca ovuyordu biraz kasılmıştım daha son sonra sol bacağıma da aynı işlemi uygulamıştı hafiflediğimi hissediyordum. Kısa bir sürede karnımdaki çatlaklara tekrar krem sürmüştü.
"Nasıl daha iyi hissediyor musun?"
"O kadar iyiyim ki hafifledim."
Gülümseyip ellerini peçeteyle sildi.
"Şimdi göğüslerine biraz masaj yapacağım teyzemin uykusu derindir bağırırken korkupta kendini sıkma olur mu?"
"Tamam sıkmam sen merak etme."
Eline küçük şişelerden bir diğerini daha alıp sağ göğsümün üzerine döktü. Derin bir nefes verdim o da üst kısımdan yavaş yavaş ovmaya başlamıştı sağ kolumu kaldırıp birleşim yerlerine masaj yaparak acıyan kısıma gelmişti dokunmasıyla inlemem bir olmuştu.
"Ahh!"
Soğukkanlılıkla devam ediyordu işine alt kısımdan üste doğru mememi kaldırmış bastırarak devam ediyordu.
"Uff ahh!"
İki elini birden kullanarak aşağıdan ve üstten baskılarla ovuyordu biraz olsun ağrı azalmıştı. Meme ucumu işaret ve orta parmağı arasına alıp ezmişti.
"AH YAVAŞ! yavaş... lütfen."
Gözlerim dolmuştu yaşlar yanaklarımdan süzülüyordu. Hareketlerini biraz daha yavaşlatıp devam etmişti ucuyla oynuyor gibi dairesel hareketler yapıyordu. Alıştığımı anlayınca tamamını kavrayıp sıkmış, ucunu çekiştirmişti.
"Ihh çok iyi geldi."
Sağ göğsümü bırakıp göğüs oluğumu parmaklarıyla ovarak sol göğsüme gelmişti onun daha fazla acıyacağını biliyordum çünkü hiç dokunmamıştı.
Sol tarafıma geçip kolumu kaldırmamı söylemişti kolumu kaldırınca önce orayı yağ ile ovdu ardından bu defa mememi alttan kavrayarak masaj yapmaya başladı uç kısmına yaklaştığında nefesimi tutmuştum beni alıştırmak ister gibi işaret parmağını daire biçiminde gezdirdi daha sonra iki elini kullanarak sertçe bastırarak ovdu.
"AH!"
Kendimi bir anlığına geri çekmemle göğsüm onun avucunda çekilmişti.
"Aahh!"
Ağlıyordum artık dayanamamıştım bu sızı ve acıya buse anlamış olacak ki hızlı ama yumuşak hareketlerle ovmaya devam etti.
15 dakika boyunca bana acıyı unutturdu ucunu iki parmağıyla sıktı çekip oynadı. Tepki vermeyince iki göğsümü birlikte birbirlerine birleştirip yukarı aşağı dairesel hareketlerle oynayıp bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴀʟɢᴀ +18
RomanceFazlasıyla Cinsellik, küfür, şiddet, argo kelimeler içermektedir. Öylesine kurgulandı takılmayın. 03.02.2023🦋