"BUSE!?"
Feride teyze gelmişti!
Gözlerimi hafif aralamıştım durumu çok yanlış anlayacaktı! Gözlerimi açıp açmamak arasında kalmıştım kalbim göğüsümden çıkacakmış gibi atıyordu. Gözlerimi açamamaya karar vermiştim umarım buse aslan uyanmadan durumu bir şekilde toparlardı.
"Teyze! şey dur bağırma. Açıklayabilirim!"
"Neyi açıklayacaksın kızım!? Uyuyan kadının mahremiyle uğraşıyordun! Oy! Allahım bunları da mı görecektim yarabbim!"
"Teyze anlatm-"
"Sus! Toparlan gidiyoruz!"
"Gelmiyorum ben! Bi dinle!"
Tokat sesiydi sanırım bu duyduğum. Bir an önce susmalarını istiyordum aslan uyanır gelirse eğer ona ne diyecektik? Nasıl açıklanırdı ne denirdi ki? Gözlerimi hafif aralayıp kapının önündeki ikiliye baktım. Feride teyze busenin saçına yapışmış zorla çekiştiriyordu dış kapının kapanma sesini duymamla hızla koltuktan kalktım.
Kalkar kalkmaz kasıklarıma giren ağrıyla iki büklüm olmuştum. Zorlukla pencerenin önüne adımlayıp perdeyi araladım buse önde Feride teyze arkasında eve yürüyorlardı. Ağrı dinene kadar sırtımı duvara yaslayıp bekledim. Yavaşça yürüyüp koltuktaki yağları toplayıp busenin çantasına attım kilodumu da alıp odaya döndüm.
Banyoya gidip elimdeki çamaşırı kirli sepetine attım. Yatağa dönüp oturdum ve düşünmeye başladım. Buse Feride teyzeye ne diyecekti? bişey yapar mıydı acaba? Düşüncelere dalmışken belime dolanan kol ile geriye çekildim kafam aslanın karnının üzerine düşmüştü. Bu yaptığına gülümsedim.
"Benden önce uyanıp bir de duş mu aldın sen?"
"Hıhıımm evett"
Karnımın üzerindeki eliyle beni göğsüne kadar çekti. Dudaklarıma minik öpücükler kondurdu. Elini bacaklarımda gezdirip dudaklarımı öpmeye bir süre daha devam etti ve çekildi.
"Ağrın var mı Yavrum?"
"Yok sevgilim geçti."
"O zaman bir posta daha?"
"Alparslan'ı emziricem şimdi, sonra."
"Şanslı bebe amına koyayım sabah akşam meme!"
Dediğine seslice güldüm.
"Sana da veriyorum ya küçücük bebeği mi kıskanıyorsun aşkım?"
"Bir daha ver kıskanmıyim."
"Önce ona veriyim kalırsa düşünürüm"
Gülüp yataktan kalktım beşiğinden bebeğimi alıp sırtımı başlığa yaslayarak Yatağa geri oturdum. Tişörtü sıyırıp sol meme ucumu oğlumun dudaklarına sürttüm. Çok geçmeden ağzına alıp emdi. Yarım saat iki mememi de emzirip altını ve kıyafetlerini değiştirdim aslan da duştaydı. Alparslan'ı yatağın ortasına yatırdım.
Aslan da duştan çıkıp giyinmişti."Feride teyzenin yanına gidelim mi bugün evde çok sıkıldım?"
Sorumu aslana yönelttim buseyi merak ediyordum.
"Gidelim gülüm hazırlan sen."
Alparslan'ın yanına uzanıp onunla konuşmaya başlamıştı. Dolaptan tayt çıkarıp giydim tişörtümü de düzeltip saçımı hafifçe topladım.
"Ben hazırım hadi çıkalım."
Aslan, bebeği omuzuna yatırıp tek eliyle battaniyesini örttüğünde evden çıktık. İçimde garip bir his vardı hızlıca evin önüne geldiğimizde kapıyı çaldım feride teyzenin açmasıyla içeri geçip oturduk. Buseyi görememiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴀʟɢᴀ +18
RomantikFazlasıyla Cinsellik, küfür, şiddet, argo kelimeler içermektedir. Öylesine kurgulandı takılmayın. 03.02.2023🦋