Bu iki ismi düşünmeye karar verip derin bir uykuya dalmıştık. Her dakika uyanıyor ardından tekrar uyuyordum saatin bir buçuk olduğunu görünce kendimi uykunun kollarına bırakmıştım.
Saat 03:10
Bacak aramda hissettiğim ıslaklıkla gözlerimi açar açmaz kasıklarımda şiddetli bir ağrı oluşmuştu. Güç bela kollarımın üzerinde doğrulup bacaklarımı açtım. Suyumun geldiğini ve akmaya devam eden kanı görmemle ağlamaya çığlık atmaya başlamıştım.
"AHH! ASLAN! AHH!"
Elimi yanımdaki koluna atıp acıyla tırnaklarımı geçirdim.
"AH! BEBEĞİM!"
Aslan panikle uyanıp ne olduğunu anlamaya çalışırken buse odaya girmişti. Ağlamalarım şiddetlenirken aslan ayağa kalkıp âlel acele dolaptan eline geleni giymişti.
Buse bana giydirecek bişeyler ararken aslan elini elime kenetlemiş sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Güzel karım! Biriciğim sakin ol derin nefesler al hadi!"
"AHH! OĞLUM!"
"Oğlumuzu sağ salim kucağımıza alacağız sevgilim! Benimle birlikte nefes al ver!"
Hızlı ve derin nefesler alıp verirken buse üzerime dizlerime kadar gelen kısa kollu bir gecelik giydirmişti. Aslan arabanın anahtarını eline alıp beni de kucağına almıştı buse de bebek çantasını alıp gelmişti.
Aslan beni arka koltuğa oturtunca buse de yanıma oturmuştu hızla hastaneye gidiyorduk. Buse alnımdaki ve boynumdaki terleri siliyor nefes almamda yardımcı oluyordu.
"A-AHH!"
Buse eğilip geceliğin eteğini biraz kaldırmış kanama olup olmadığına bakıyordu elindeki peçeteyle bacağımı temizleyip doğruldu elini sımsıkı tuttum.
Yaklaşık yirmi dakika sonra hastaneye geldiğimizde aslan sedye isteyip beni yatırmıştı içimi korku kaplamıştı aslan'ın elini sıkıca tutuyordum. Doktorumu çağırıp sakinleştirici iğne yaptırmışlardı. Normal bir odaya götürülmüştüm gerisi karanlık.
~
Gözlerimi açtığımda karşımda duran doktoru ve yanımdaki iki hemşireyi görünce tedirgince yutkundum.
"Nur hanım suyunuz gelmiş ve 6 cm'lik bir açılma söz konusu. Bebeğiniz henüz küçük fakat doğumu gerçekleştirmek zorundayız. Erken doğum olacak ama korkulacak bir durum yok bebeğiniz gayet iyi. Hemşire arkadaşlar size yardımcı olacaktır."
"Eşim. Eşimi görmek istiyorum."
Doktor başıyla onaylayıp odadan çıktı. Ardından Aslan odaya girip yanıma geldi.
"İyi misin sevdiğim? Ağrın sızın varmı?"
"iyiyim... Aslan ben korkuyorum oğlumuza birşey olmayacak değil mi? O daha küçücük."
Gözlerim dolup taşarken titrek sesimle konuşuyordum.
"Olmayacak canımın içi korkma. Oğlumuz artık bizimle olacak ona birşey olmasına müsaade etmeyeceğiz."
"Sende geleceksin benimle değil mi? Elimi bırakmayacaksın?"
"Bırakmayacağım geleceğim yavrum."
Bakışlarımı aslan'dan ayırıp hemşireye çevirdim.
"Bana eşim yardımcı olsa?"
"Tabi. Kıyafetler banyoda hazır olduğunuzda bizi çağırın."
Hemşireler odadan çıktığında aslan'da banyoya gidip kıyafetleri getirdi. Beni doğrultup üzerimdeki geceliği çıkardı ve kıyafeti giydirdi saçlarımı toparlayıp boneyi geçirdikten sonra tekrar uzandım. Alnıma öpücük kondurup hemşireyi çağırmaya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴅᴀʟɢᴀ +18
RomanceFazlasıyla Cinsellik, küfür, şiddet, argo kelimeler içermektedir. Öylesine kurgulandı takılmayın. 03.02.2023🦋