15

2K 26 1
                                    

Uyandığımda saat beşti. Vücudumun her bir yeri ağrıyor sızlıyordu. Sevişirken çok sert davranıyordu o ânın büyüsüyle daha fazlasını istiyordum ama sabah uyanınca da acısını çekiyordum. Kollarımı yatağa sabitleyerek üzerlerinde doğruldum göğüslerimin üzeri yer yer morlukken uçları kıpkırmızıydı ve sızlıyordu.

Aslana dönüp sağ elimi göğsüne koyarak vücudunda gezdirmeye başladım. Dudaklarına minik öpücükler kondurdum, kıpırdadı. Dilimi dudak3larında gezdirip öptüm. Bedenini bana döndürüp sol elini göğsüme atıp sıktığında inleyerek güldüm.

"Ahh! Günaydın sevgilim."

"Günaydın yavrum."

Dudaklarımızı birleştirip öpüştük emip çekiştirerek dillerimizi buluşturduk. Dudaklarımızı ayırınca dilimle dudağımı yaladım ve gülümsedim.

Elini kalçama atıp yoğurdu ve sıktı tabii şaplak atmayı da ihmal etmemişti.

"Duş alalım mı aşkım?"

"Alalım güzelimm."

Yataktan kalkıp uzandığım yerden kucağına alıp kaldırdı. Banyoya girdiğimizde beni küvete oturtup suyu açtı ve ılıklaştırdı. Kendisi de arkama geçip oturdu. Uzanıp duş jelini aldım ve suya döküp köpürttüm. Sırtımı göğsüne yasladım aslan da kollarını karnıma doladı. Bir süre öyle kaldıktan sonra saçlarımı ve vücudumu yıkadı bende aynı şekilde onu yıkadıktan sonra havluyu bedenime sardım o da beline sardığında banyodan çıktık.

İç çamaşırı ve uzun bol bir t-shirt giydim. Aslan da boxer ve eşofman giyip yatağı düzeltti. Etrafa saçılan geceden kalma kıyafetleri toplayıp banyoya götürdü. Alparslan'ı beşiğinden alıp yatağa oturdum tişörtümü yukarı sıyırıp sol göğsümü ağzına verdim. O emerken aslan elindeki tarak ve havluyla arkama geçip oturdu. Saçlarımı eline toplayıp havluyu omuzlarıma attı ve saçlarımı bıraktı. Elindeki tarakla yavaşça incitmekten korkar gibi saçlarımı taramaya başladı.

Gülümseyip derin bir nefes aldım. Boşta olan sağ elimin işaret parmağının tersiyle bebeğimin yanağını okşadım. Aslan saçımı taramayı bitirip saçlarımı örmüştü. Boynuma öpücük kondurup çenesini sol omuzuma yasladı ve bebeğimizi izlemeye koyulduk.

Bir süre sonra çenesini omzumdan kaldırıp burnunu boynuma sürttü, kokumu içine çekti. Kulağıma yaklaşıp fısıldadı.

"Çok güzelsiniz."

Kafamı ona çevirip dudaklarımı öptüm. Geri çekileceğim sırada eli açıkta kalan çıplak belimi sıktı ve çekilmeme izin vermeyip dudaklarımı emdi. Karşılık verdim. 3 dakikalık öpüşmemiz bittiğinde karnı doyan oğlumu babasına verdim.

"Gazını çıkarmaya çalış, hafif hafif sırtını ov bende buseyi uyandırayım kahvaltı yapalım."

"Tamam yavrum."

Odadan çıkıp kapısı açık olan salona girdim. Buseyi çıplak ve saçları dağılmış şekilde uyuyor görünce şaşırdım kapıyı kapatıp kilitledim. Nasıl bu kadar rahat yatabiliyordu? Evde aslan vardı ya birden salona girip bu halde o görseydi. Düşünmek bile istemiyordum aşırı sinirlenmiştim.

"Buse!"

"Şşt! Busee uyan!"

Uyanmıyordu kolunu dürtmeye başladım. Yine bir tepki yoktu. Gergindim zaten birde üstüne uyanmıyor oluşu canımı sıkmıştı. Elimi çıplak göğsüne atıp sıktım.

"Aahh! Noluyo be!"

"Şşt! Bağırma benim."

"Napıyosun Nur?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᴅᴀʟɢᴀ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin