9

12.7K 74 2
                                    

Bölümde Cinsel İçerikli Sahneler Bulunmakta Rahatsız Olacaklar Lütfen Bu Bölümü Okumasın.

~

Buse'nin anlatımından devam;

Kapının çalmasıyla birlikte uyanıp kapıyı açtım. Akşam olmuştu. Aslan ağabey'im gelmişti salona geçtiğinde bende arkasından salona girdim.

"Nur nerede?"

"Uyuyor. Bende uyuyordum ama sayende uyandım!"

"Sen uykuna devam et o zaman, bende yatıyorum iyi geceler."

Esneyerek iyi geceler diledikten sonra koltuğa uzanıp uykuya kaldığım yerden devam etmiştim.

Aslan'dan;

Odaya girdiğimde yatakta her tarafı açılmış şekilde uyuyan bir Nur görmeyi beklemiyordum tshirt ve eşofmanımı çıkarıp boxer ile yatağa uzandım. Üzerindeki askılıdan çıkmış göğüsünü düzelteceğim sırada gözlerini açtı.

"Aslan?"

Uykulu sesiyle konuşmasını sebepsizce hoşuma gitmişti.

"Benim güzelim."

Elim hâlâ göğsündeydi. Bakışlarını elimle buluşturduğunda sağ elini göğüsündeki elimin üzerine koydu.

"Seni istiyorum."

Afallamıştım böyle birşey söylemesini beklemiyordum. Doğuma az kalmışken yanlış birşey olur muydu?

"Bende seni istiyorum bebeğim. Ama biraz daha sabredebiliriz oğlumuz doğana kadar."

Sol eli boxer'dan belli olan benliğimi kavrayıp sıktığında bende elimin altındaki göğsünü sıktım.

"Ah... Siktir!"

"Ahh! Şimdi istiyorum lütfen buna ihtiyacım var."

"Birşey olursa?"

"Olmayacak sevgilim."

Nur'un Anlatımıyla;

Aslan'ı birşey olmayacağı konusunda rahatlatma çalışmış ve sonunda istediğimi almıştım. Boxer'ın lastiğinden tutup aşağı indirdiğimde karnına kadar uzanan kalın damarlı aletini görünce sertçe yutkundum.

Yutkunuşumu görmüş olacak ki sırıtmış elimi tutup aletinin üzerine koymuştu. Okşayıp sıkıyordum.

"Siktir! Siktir! Siktir!"

Yatakta dizlerimin üzerinde doğrulup hızlı hızlı okşamaya devam ettim. Aslan'ın elleri saçlarımda geziniyordu hoşuma gitmişti.

"Imh! Ağzına al!"

"Ne!?"

"Sikimi ağzına al Nur! Hadi!"

Bu kocaman aletini içime nasıl alabilirim diye düşünürken ağzıma asla alamazdım çok büyüktü. Başımı hayır anlamında salladım.

"Korkma zorlamayacağım. Alabildiğin kadar al."

Gözlerinin içine bakıp o güveni aldıktan sonra dudaklarımı aletine değdirdim ve ağzıma almaya çalıştım.

"Ah! Sikeyim! Ağızın sıcacık!"

Yarısını almış bile sayılmazdım başını yalayıp emiyor kalan kısımları da elimle okşuyordum. Saçlarımı eline toplayıp kafamı hareket ettirmeye başlamıştı.

"Ohh! Hızlan yoksa ben hızlandıracağım!"

Biraz hızlanıp ağzımdan çıkardım. Boylu boyunca yalayıp emdim. Elini bacak aramdan geçirip yatağa yatırdı altındaki ve üstümdeki takımı çıkarıp rastgele savurdu.

ᴅᴀʟɢᴀ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin