Rengin duydukları karşında ne diyeceğini bilemeden öylece baktı Kemal'e. Kemal ise Rengin'in dudaklarından çıkacak bir kelimeyi bekliyordu. Rengin konuşmak için kendini zorlasa da bir türlü konuşamadı.
Rengin zaten konuşsa da ne diyeceğini bilemedi. Kemal'in dediklerini düşündü. Rengin de Kemal'den etkilenmişti ama bir aşk itirafı kesinlikle beklemiyordu. Bu yüzden kalbi heyecandan ve sevinçten duracak gibi oldu. Öte yandan Kemal evliydi ve 2 tane çocuğu vardı. Bunu da düşündü. Aklına babası ve babasının annesini aldattığı kadın geldi. İşte o an kendinden tiksindi.
İçinden "Babam annemle evliyken ve bir çocuğu varken başka bir kadın babamla ilişki yaşadı ve annemin metresi oldu. Ardından da babam bizi terk etti ve annem onlarca sıkıntı içinde tek başına yaşamaya çalıştı. O kadından da babamdan da hep iğrendim. Şimdi ben de babamın annemi aldattığı Ayşe denen o kadının pozisyonunda mı olacağım? Ayşe gibi gurursuz, pis, adi bir kadın mı olacağım."diye kendi kendiyle konuştu.
Bunları düşününce Kemal'i babası Ayhan'ın yerine ve kendidini de o metres dediği Ayşe'nin yerine koydu. O kadar öfkekendi ki bu duruma bu öfkeyle şu an kendini bile öldürebilirdi.
Kalbini sarsan sevinç ve heyecan yerini iğrenme ve öfkeye bırakmıştı. Kendisinden bir cevap bekleyen Kemal'e öfkeyle baktı ve hızla yüzüne bir tokat attı. Kemal yediği tokada hiç şaşırmadı. Beklediği bir şeydi.
Rengin'in gözlerine baktı. Onun gözleri dolmuştu ve öfkeyle kendisine bakıyordu. Kemal hiçbir şey demeden kafeden hızla çıktı. Arabasına bindi ve hızla sürmeye başladı.Rengin ise hemen bir sandalye çekti ve oturdu. Ayakta duracak hali kalmamıştı. Oturur oturmaz ağlamaya başladı. Sıla hızla Rengin'in yanına geldi ve arkadaşına sarılıp ne olduğunu sordu. Rengin olanı biteni anlatınca Sıla çok üzüldü ve aynı zamanda da çok öfkelendi.
"Ya Rengin bu adam seni ne zannediyor? Asıl kendini ne zannediyor? Kart zampara, evli barklı adam kızı yaşındaki birine asılıyor. Terbiyesiz, ahlaksız. Belli ki bu adam seni metresi yapacaktı. Seninle vakit geçirecekti. Sıkılınca da kullanılıp atılmış bir mendil gibi seni bırakıp gidecekti. Pislik herif."
Rengin Sıla'ya hak verdi ve Sıla'nın söylediklerinde haklı olması onu daha da yaralandı. Ağlaması iyice şiddetlendi. O esnada patronları geldi yanlarına ve öfkeyle gürledi.
" Müşteri tokatlamanız ve ağlamanız bitti mi Rengin hanım. Bu ne kepazelik. Ben size müşteri tokatlayın diye mi para veriyorum."
Sıla hemen lafa atladı.
"Bakın Fazıl Bey, o adam Rengin'i taciz etmiş resmen. Ona asılmış. Rengin de kızıp vurmuş."
Patronları Fazıl Bey öfkeyle konuşmasına devam etti.
"Kes! Rengin kovuldun. Derhal çık git buradan."
Rengin ve Sıla şok oldu. Rengin oturduğu yerden hızla kalktı ve konuştu.
"Fazıl Bey, adam bana asıldı diyoruz siz beni işten mi kovuyorsunuz? Yapmayın."
Fazıl Bey dediğinden bir adım geri adım atmadı ve kovulduğunu tekrarlayıp gitti. Rengin tekrar kalktığı yere oturdu ve ağlamaya devam etti. Sıla arkadaşını teselli etti.
"Rengin, balım sen git şimdi eve dinlen. Merak etme ben Mustafa'ya olayı anlatırım. O manyak babasını mum eder ve seni işe aldırır tekrar. Zaten işten ayrılmayı düşünüyordun. İşe de tekrar almazsa yeni iş buluruz sana. Üzülme."
Rengin Sıla'ya sarıldı. "Haklısın." dedi ve kalktı. Eşyalarını alıp kafeden ayrıldı.
Eve geldi. Duşa girdi. Biraz rahatlamaya ihtiyacı vardı. Duş ona çok iyi gelmişti. Duştan çıkınca saçlarını kurutma makinesiyle kuruladı. Üzerine kedili, ip askılı, kısa şortlu, mavi geceliğini giydi. Saçlarını dağınık bir topuz yaptı ve yatağına yattı. Uyumaya çalıştı bir süre ama uyuyamadı. Yatağında dönüp dururken kapı çaldı. Yavaşça doğruldu ve yatağına oturdu. Derin bir nefes aldı. Kendi kendine "Kesin annem geldi. Ben ne diyeceğim ona şimdi?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Sevmek
RomanceSeven bir adam ve sevilen bir kadın... Öfkeden ve nefretten aşk doğacak mı?