Rengin kapıyı açınca karşında eskiden çalıştığı kafenin oğlu Mustafa'yı gördü. Gözlerini devirerek baktı.
"Mustafa ne işin var senin burada?"
Mustafa bir kaç adım atıp Rengin'e yaklaştı ve eliyle yüzüne dokundu.
"Seni merak ettim gülüm."
Rengin Mustafa kendisinin yüzüne dokununca çok sinirlendi ve hızla yüzünü çekti. Öfkeyle konuştu.
"Çek şu elini! Dokunma! İyiyim ben. Git buradan."
Rengin kapıyı tam kapatacaktı ki Mustafa kapıyı tuttu.
"Gülüm dur, sana diyecek iki çift lafım var."
Rengin aynı öfkeyle karşılık verdi.
"Ne var ne?"
Mustafa kaşlarını çattı.
"Neden bana karşı bu kadar soğuksun?"Rengin derin bir of çekti.
"Normal davranıyorum. Sana öyle geliyor."
Mıstafa iki kaşını kaldırdı vs derin bir nefes aldı.
"Peki güz gülüm. Öyle olsun. O kafede herif sana asılmış. Onun defteri dürülecek merak etme. Bizim ekibi toplayıp bakacağım icabına. Babamla da konuştum. Yarın gel işine devam et. Sensiz oralar hiç çekilmiyor be gülüm."
Rengin Mustafa nın söylediklerine çok şaşırdı ve korktu. Çünkü o kemalin saçının teline bile zarar gelsin istemiyordu. Mustafa ise gerçekten ona zarar verecek biriydi. O yüzden kokuyla birlikte bir öfke de sardı yüreğini. Mustafa öfkeyle parmak sallayarak konuştu.
"Bana bak Mustafa Kemal'den uzak duracaksın. Eğer o adamın kılına zarar gelsin seni de ben gebertirim."
Mustafa öfkeyle kahkaha attı. Rengine iyice yaklaştı ve yüzüne eğilerek öfkeyle konuştu.
"Beni sen, seni taciz eden adama zarar vermeyeyim diye mi tehdit ediyorsun. Sanırım hoşuna gitti tacize uğramak."
Rengin'in duydukları karşında gözleri fal taşı gibi ıçıldı. Olağan gücüyle Mustafa ya tokat attı.
"Mustafa defol git gözümün önünden. Bir daha da karşıma çıkma. İşe falan da dönmüyorum."
Rengin olağan gücüyle kapıyı kapattı. Sinirden delirecekti. "Şu hadsiz Mustafa'ya bakın hele" deyip kendi kendine söylendi. Koltuğa oturup sakinleşmeye çalıştı. O esnada kapı tekrar çaldı. Rengin yine Muatafa'nın olacağını düşünüp öfkeyle yerinden kaktı ve hışımla kapıyı açıp bağırdı.
"Yine mi sen?"
Cümlesini henüz tamamlamıştı ki karşımda şaşkın gözlerle ona bakan Kemal'i gördü.
Uzun zamanın ardından çooook kısa da olsa bir bölüm geldi. Muhtemelen yarın uzun bir bölümle devam ederim. Keyifli okumalar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Sevmek
RomanceSeven bir adam ve sevilen bir kadın... Öfkeden ve nefretten aşk doğacak mı?