Kemal şaşkınlıkla Rengin'in yüzüne bakıyordu. Rengin de dünkü olanlardan sonra Kemali görünce şok oldu. Hem de ona bu yüzsüzlüğünden dolayı öfke duyuyordu. Kaşlarını kaldırıp asi bir tavırla konuştu Rengin.
"Senin ne işin var burada?"
Kemal başını eğdi.
"Seni merak ettim Rengin."
Rengin aynı tavrını sürdürerek konuşmaya devam etti.
"İyiyim ben. Neyimi merak ettin sen ayrıca? Benim merak edilecek bir şeyim yok."
Kemal kaygılı bir şekilde konuştu.
"Büroma annen geldi bugün."
Rengin panik oldu.
"Ne saçmalıyorsun sen. Annemin ne işi var senin büronda."
Kemal derin bir iç çekti ve konuşmasına devam etti.
"Annen dünkü olaylar yüzünden gelip bana ateş püskürdü haklı olarak. Senden uzak durmamı istedi."
Rengin of çekti ve gözlerini devirdi.
"Şu anda karşımda olduğuna göre annemin tehditleri bir işe yaramamış."
Kemal Renginin gözlerine baktı ve konuştu.
"Değil annen tüm dünya çıksa karşıma yine de vazgeçemem senden."
Rengin'in gözleri doldu.
"Karın bile mi vazgeçmene sebep olmaz ? Benim metres olmaya hiç niyetim yok Kemal. Git buradan."
Rengin kapıyı kapatacaktı ki Kemal kapıyı eliyle tutup kapanmasını engelledi. Kapıyı iterek açtı ve içeri girdi ve kapıyı kapattı. İçeri girince Rengin de bağırdı.
" Ya Kemal sen ne yüzsüz adamsın. Git diyorum evimin içine kadar giriyorsun. Utanman arlanman yok mu senin, evli barklı adam gelip bana askıntı oluyorsun?"
Kemal derin bir of çekti.
"Rengin benimki bir evlilik bile sayılmaz. Biz aynı yatakta bile yatmıyoruz. Bana evlisin deyip durma."
Renginin öfkesi daha çok arttı ve bağırarak konuştu.
"Sen ne saçma sapan bir adamsın ya. Senin evlilik cüzdanın var. Sen resmiyette evlisin. Ne kadar sahip çıkmasan da karın var. 2 tane çocuğun var. Kendi kedine ben evli değilim deyince gerçekleri değiştirmiyorsun."
Kemalin sesinde bu kez hüzün vardi.
"Boşanayım Rengin. Boşanana kadar bekler misin beni?"
Rengi çok ketum bir cevap verdi.
"Hayır."
Kemal aynı hüzünle devam etti konuşmasına.
"Neden?"
Rengin kaşlarını çattı ve hayret ederek konuştu.
"Nasıl neden? Oturup evli bir adamın boşanmasını mı bekleyeyim? Saçmalamayı kes artık. Litfen şimdi çık git evimden. "
Kemal başını eğdi. Son kez renginin yüzüne baktı ve çıktı gitti. Rengin derin bşr of çekti ve koltuğa oturup tüm olanları gözden geçirdi. Sonra kendi kendine konuştu.
" Hayır, hayır. Evli bir adamla birlikte olamazsın. Sen babanın metresi o iğrenç Ayşe gibi olamazsın."Aradan 2 saat geçmişti. Rengin kitap okuyordu. O esnada rengine Mustafadan mesaj geldi. Rengin mesajı açınca dayaktan perişan olmuş Kemal'i gördü. Beyninden vurulmuşa döndü. Altında da Mustafadan gelen mesaj vardı.
" Bu herif sana dokunmanın bedelini ödedi gülüm. Rahat ol."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Sevmek
RomanceSeven bir adam ve sevilen bir kadın... Öfkeden ve nefretten aşk doğacak mı?