|0.6|

536 67 77
                                    

Selam.

Kim Seungmin.

"Telefonunu aldın mı?"

"Aldım dedim ya Minho. Tamam bir kere hata yaptım da bir daha yapmam darlama artık beni. Yeter!"

Seungmin kendi yerine geçerken Minho hâlâ arkasından konuşuyordu. Jisung sevgilisini kendine çekip kısa bir öpücük verdi. "Seungmin yeterince gergin zaten üzerine gitmeyelim daha fazla." Eğer bu grubun bir annesi olsaydı o kesinlikle Jisung olurdu. Minho'yu kendine çekip bir kere daha öptü. "Hem sinirini Changbin'den çıkarabilirsin.." kıkırdayarak geri çekildi. ".. yüzüne çok vurma Felix üzülür."

Minho sevgilisinin ince belini kavrayıp kendine çekti. Saçlarının arasında burnunu gezdirip usulca öptü. "Olur dikkat ederim. Hadi arabaya geç sen. Hazır ol."

Bangların evinin olduğu siteye gelmişlerdi. Bu gece evdeki çocuğu kaçırmayı planlıyorlardı.

Plakasız arabaları sitenin arka kapısına yakın bir yerde ağaçlık alanda gizliydi. Jisung diğerleri gelir gelmez yola çıkmak için sürücü koltuğunda hazır beklemekle görevliydi. Seungmin içeri girip bir şekilde o çocuğu dışarı çıkaracaktı. Bunun nasıl olacağından emin değildi.

Minho, Changbin ve Felix de güvenliği oyalayacaklardı. Changbin'i buna ikna etmek kolay olmamıştı. En sonunda Felix "Bize yardım etmezsen kendi yöntemlerimle hallederim." Dediği için buradaydı yoksa asla karışmazdı.

Herkes kendi yerini aldığında Minho Changbin'in yüzüne gelişi güzel bir yumruk attı.

Felix çığlık atarak güvenliğe doğru koştu. "Yardım edin! Kimse yok mu?" Tüm dramatikliğini kullanarak güvenliğin dikkatini çekti. Adam olduğu yerden hızla çıkarak Felix'i yarı yolda karşıladı. "Neler oluyor? Ne bu gürültü?"

"Kapkaççı çantamı almaya çalıştı. Koşarak yakaladık ama abimle kavga ediyorlar. Lütfen onları ayırmama yardım edin." Söyleyeceği yalan bu değildi aslında. 'Bir yılda paslanmışım.' diye geçirdi içinden.

Güvenlik copunu eline alıp Felix'le birlikte koştu. Bu sırada Changbin yediği yumruğa karşılık Minho'nun dudağını kanatmıştı. Bağırarak kavga ediyor gibi görünüyorlardı. "Hey siz!" Diyerek araya giren güvenlik iyi giyimli iki gençten hangisinin kapkaççı olduğunu anlayamadığı için kafası karışarak Felix'e döndü.

Felix yanlış yalanı söylediği için sahte sırıtmasıyla kaytarmayı denedi. "Ehehe şey.."

Minho Felix'in bocaladığını anladığı için Changbin'e bir yumruk daha attı. "Bana bak pezevenk!" İki genç tekrar birbirine girince güvenlik de aralarına karıştı. Kimin kime vurduğu belli olmazken Changbin sonunda güvenlikten aldığı copu adamın ensesine vurarak bayılttı. Kalıplı beden yere düşerken Changbin elindekiyle bir kez de Minho'nun omzuna geçirdi. "Sahte vuracağız dedik orosbu çocuğu dudağımı patlattın!"

"Annemi karıştırma puşt sen az mı vurdun sanki!"

Onlar tekrar birbirine girmeden Felix araya girip sevgilisinin acıyan yerlerini öptü. "Tamam artık şu adamı halledip Jisung'un yanına gidelim. Seungmin birazdan çocuğu getirecektir Minho hyung sen de yardıma git."

Onlar anlaşıp dağılırken Seungmin çoktan eve ulaşmış içeri girmişti. Güvenlik yerinden ayrılır ayrılmaz koşarak siteye girmişti zaten. Yüzünde kar maskesi vardı. Gece olsa da daha fazla kimseye yakalanmak istemezdi.

Fur | Stray Kids Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin