Bu biraz geçiş bölümü gibi oldu ama Changbin ve Felix'in arasındaki durumu da iyice anlayın istiyorum.
Tüm bölümü yazarken bu şarkıyı dinledim. Tekrara aldım, sonuna kadar açıktı ondan mıdır bilmem karakterler bir anda kendileri hareket etmeye başladı ve böyle bir bölüm oldu.
Siz de dinleyin, dinlettirin.
Day6 - Love me or Leave me
Sanırım benim çiftlerin hepsi bir Day6 şarkısı vibe ı veriyor. Bu da Changlix'e gelsin. Sözleri okuyunn..
•
Lee Felix.
"Seni çok seviyorum."
"Biliyorum bebeğim."
Felix kaşlarını çatıp yaslandığı göğüsten kalktı. "Ve sen de..?"
Changbin gülerek sevgilisinin belindeki ellerini sıklaştırdı. Sarı saçlarında burnunu gezdirdi. "Ben de seni çok seviyorum, güzelim benim."
Felix içindeki sıkıntıyla geri yerine yerleşti. Deniz kenarında sevgilisinin kucağında oturuyordu. Seungmin Chan'ı götürdükten sonra gelmişlerdi buraya. Üzerlerine bir battaniye alıp konuşmadan denizi dinlemişlerdi uzunca bir süre.
Felix sormak, rahatlamak istiyordu ama sevgilisinin sinirlenmesinden de korkuyordu. "Changbin.." diyerek mırıldandı. Sesi çok kısık çıkıyordu. "..o çocuk neyden bahsediyordu?"
"Hangi çocuk?"
"İşte Chan mıdır nedir? Seungmin'in kaçırdığı. Yani o dedi ki.." ters dönerek bacaklarını Changbin'in iki yanından uzattı. Az önce sırtını yasladığı göğse şimdi göğüsleri temas ediyordu. "..dedi ki senin hakkında kötü şeyler söylemişler. Ailen benimle olmanı destekliyordu hani?"
Changbin göz devirip battaniyeyi biraz daha etraflarına sardı. Felix'in sırtı üşüyebilirdi. "Önemli bir şey değil."
"Hayır, bilmek istiyorum. Ne dediler sana?"
Changbin hafiften sinirlendiğini hissediyordu. Ona göre boşuna konuşup kalp kıracakları bir konuydu bu. "Hiçbir şey." Diyerek kestirip attı.
Felix olduğu yerde geri kaydı. Gözlerini net görmek istemişti. "Sen benim hakkımda her şeyi biliyorsun ama ben senin ailen hakkında bile hiçbir bir şey bilmiyorum, neden?"
Teknik olarak doğruydu. Changbin Felix'le tanıştıktan sonra ailesinin varlığını unutup Felix'in yanına taşınmıştı. Ona kalsa ikisi için ayrı ev tutardı ama Felix arkadaşlarını bırakmıyordu. Mecburen küçük mahallede yaşamaya başlamış ve kendi hakkında hiç konuşmamıştı.
"Çünkü benim için öncelik sensin bebeğim."
Felix kaşlarını çattı. "Beni bunlarla kandırma!" Çoktan kanmıştı aslında ama merakı daha da ağır basıyordu. Changbin yarım ağız güldü. "Peki. Ne bilmek istiyorsun?"
"O çocuğun annesi senin hakkında 'benim oğlum iyi ki öyle değil' demiş. Sen buraya geldin diye sana ne diyorlar. Rahatsız mı ediyorlar? Benimle.." yutkundu. "..benimle burada olduğun için sana kötü şeyler mi söylüyorlar?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fur | Stray Kids
FanfictionMini fic | Tamamlandı Seungmin'i hrr yapayım derken hırsız yaptığım fice hoş geldiniz. Tanıtım için giriş bölümüne bakabilirsiniz.