Çağan ve korkuları

687 71 9
                                    

Her şeyi  ayarlamamız 10 dakikamızı almıştı. Bu ev şehir dışındaydı ve yol 2 saat sürüyordu. İçerideki 7 adamı bir şekilde etkisiz hale getirmeliydik.

" silahsız çakısız gelseydik mahvolmuştuk." Dedim.
Ülkü kafa salladı.

" duman abi allahtan tembihlemiş. Yoksa cidden kendimizi korumaya vaktimiz olmazdı. Bunlar boş gezecek tiplere benzemiyorlar."

Bahçeden gürültüler gelmeye başlayınca oraya dikkatimizi verdik. Çağan yapıyordu biliyorduk. Bahçedeki Demir kapıya taş atıyordu. O anda içeride hareketlilik oldu 7 kişiden 2 kişi dışarı çıktı. Adamlar bahçeye çıktığında  gözden kayboldular ama çağan hala görünmüyordu.

" çağan nereye kayboldu?" Dedim merakla. Etrafımıza baktık.

" beni mi arıyorsunuz?"

Korkudan çığlık atıcakken çağan benle ülkünün ağzını kapattı. Sinirle ona bakıyorduk.

" sakin olun benim." Diyip güldü.

Koluna vurdum. Ülkü de kafasına vurdu.

" salak mısın? Adamları etkisiz hale getirecektin, sana bişey oldu sandık."

Çağan ülküye bakıp güldü göz devirdim. Dediğini ciddiye almamıştı.

" neyse hadi adamları ne yaptın?" Dedim.
İlerideki küçük kömürmüşüm gösterdi.

" şuan orda uyuyorlar." Diyip güldü.

Duman abi hepimizi boş gezmememiz konusunda uyarmıştı. Bu yönden şanslıydık ki silahımız vardı. Çağanla Ülkü başka yere geçtiklerinde ben içeri baktım

" sıra bende."

Silahımı çıkarıp evin camına isabet aldım. Direk tetiğe bastım. Kurşun camı tuzla buz etti. İçerideki adamlar etraflarına baktılar. Saklandığım yerden çıkıp bahçenin ortasına geldim. Adamlar tamamı cam olan bahçe kapısından bakınca beni gördüler. Sırıtırken el salladım. Direk dışarı çıktılar.

" beyler beni arıyormuşsunuz."

O anda arkalarından çıkan kişiye baktım. Tahmin ettiğim kişiydi.

" ooo kuzen, bende diyordum ki amcama en düşküm oğlu zaman toparlanacakta peşime düşecek."

Öfkeyle bana bakarken hızlıca yaklaştı. Biraz uzakta durdu.

" ondan ne istedin?!" Dedi öfkeyle.

Kılıç Yılmaz, amcama her zaman düşkün olan tek oğlu. Öyle bir düşkünlük ki babasının köpeği olmuş durumda.

Karşımda öfkeyle bana bakarken Alayla güldüm. Sağa sola gitmeye başladım. Ülküyle çağanın uğur abiyi içeriden alması için zamana ihtiyacım vardı.

" akrabalarıma bak, vay be. Babam beni zorla 50 yaşındaki adama vermeye çalışırken kimse etrafımda yoktu. Şimdi kaçtım herkes etrafımda."

Kılıç'ın yüz ifadesi sarsıldı.

" neyden bahsediyorsun sen ne evlenmesi?"

Kahkaha attım. Haberi yok muydu yani? Şaka falandı herhalde.

" uzun hikaye evlenmek istemedim kaçtım. Babam peşime düştü. Onu hapse tıktırdık. Sonra ablamın mezarına gitmek istedim. Baban peşime düştü. Beni öldürmeye kalktı. O mezarda beni öldürmeye kalktı."
Ses tonum düştü. Kılıç şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu.

" Kendisi öldü. Küçük bir lise öğrencisini öldürmek için, herkes peşime düştü. Katil olmak istemedim, ben bu hikayede katil olmak hiç istemedim. Her seferinde kaçmayı becerdim ama artık yoruldum galiba"

Tutsak küçük Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin