1-ŞAKA GİBİ

34 2 0
                                    

  Can Muratla mahallede dolaşıyordu. Hava bulutlu olsa da güneş onlara bulutların arasından göz kırpıyordu. Mahalleli onlara el sallıyor selam veriyordu. Yolun sonundaki kahveden Hüsnü ve Cafer amcanın okey oynarken taşları zevkle ve sertçe koyuşlarının sesleri geliyordu.

   Kısacası hayat devam ediyordu. Can ve Murat yürürken bir yandan da okul hakkında konuşuyorlardı. Ne de olsa okulların açılmasına 3 hafta kalmıştı "Dostum benim için bu günlük okulu konuşma. Ne dersin ?Murat "Ama oku.."

 Murat sözünü bitiremeden bir ses geldi ."zırrrr zırrr" annesi arıyordu Can'ı. Muratla beraber eve dönmelerini ve öğle yemeği yemeleri gerektiğini söylüyordu. Can'la Murat eve yürümeye başladı.

      Eve on beş dakikada gelmişlerdi.  Annesi sosis ve patates kızartması yapmıştı. Canın annesi gülümseyerek "Bu günlük de fast food." Dedi. Ve o anda 2 arkadaş tam teşekkür edip yemeğe oturacaktı ki Canın annesinin imalı bakışları üzerine ellerini yıkadılar ve tekrar masaya oturup yemeklerini yediler.

    Sonra da konsol da oyun oynamak üzera Canın odasına çekildiler. Öyle böyle derken saat sekiz oldu. Murat "Ben gideyim artık an.."Ve Murat'ın sözü yine kesildi. Ne varsa artık bu çocukta?

    Canın annesi atıldı. Gülüyordu kendi kendine annesi"Çocuklar gelin de şu şamataya bakın!" . İkisi de Canın annesinin yanına gitti. Haberlerde başbakan ve cumhurbaşkanı vardı.

  "Ekran başındaki Türk, ve dünya halkı, şu an bütün ülkelerde söylediklerimin ve söyleyeceklerimin aynısını diğer başbakan ve cumhur başkanları kendi halklarına söylüyor.Amerikan uzay teleskoplarının keşfettiği bir meteor dünyamızı tehdit etmekte. Başta dünyayı teyet geçecek iken meteor başka bir gök cismiyle çarpıştı ve 4 parçaya ayrıldı bu 4 parçanın 3ü Dünya'ya  yaklaşıyor ve hesaplara göre en küçüğü ve orta büyülükte olanı 6 gün sonra, sonuncu, en büyük olan ise 7gün sonra atmosfere girmesi bekleniyor. Lütfen ülkede kaus ortamı yaşanmasın maaş veya yiyeceklerde, sermeyede ve mal mülk fiyatlarında oynama olmayacak bütün uluslar meteorları engellemek için seferber olacaktır. Hayat devam ediyor. Bu kadar.Bu bir yok oluş değil! Meteorlar dünyaya zarar veremeden imha edilecektir...

   Bir dakika bu pek şakaya benzamiyor?

ANKA yok oluşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin