Uyandığımda başım çatlıyordu. Hala görüntü net değildi ama sonra sanki video izlerken görüntü kalitesi düşüktür de gidip videonun sağ alt köşesindeki bölümden görüntüyü 1080p yaparsınız ya aynen öyle bir anda görüntü netleşti. Bir arabadaydım araba son hız ilerliyordu. İçeride sıkış tepiş de olsa bütün arkadaşlarım vardı. Arabayı süren adam bizi kurtaran adamdı.
Arda "Uykucu uyandı!"diye bağırdı. "Uyanmasa şaşardım kaç satir uyuyor sonuçta!" diye ekledi Begüm.
"Hey kendi ağzınızla söylüyorsunuz! Ben uyandım. Ve söylediklerinizi duyabiliyorum." Sonra adama döndüm "Nereye gidiyoruz? Adın ne ve nereden Türkçe biliyorsun? Ve nasıl o düşman askerlerinin arasına sızmıştın seni ilk gördüğümüzde?
"Çok hızlı soru soruyorsun ufaklık ama sana söyleyeyim. Adım Mustafa Türküm ama özel istikbarat birliğine katılmak için Amerika'ya geldim. Bu olaylar olunca da özel istikbarattan ayrılıp isyancı oldum. Ama isyancıların ajanı olarak hala özel istikbaratta kaldım. Sizin yakalanmanıza dek.
"Sen de çok hızlı cevap veriyorsun ." dedim ve doğruldum hemen arabanın vitesinin arkasında duran minik bölümden bir şişe su alıp içtim. Bir an içim ürperdi meteor diye mırıldandım. Mustafa denilen adam bana döndü ve "Evet meteor bu gün geliyor ama sığınaktan çook çok uzaktayız 100 girişinden de! Kendi başımızın çaresine bakmalıyız."
"Ama ailelerimiz ne olacak! Biz kurtulsak bile ailelerimiz ne yapacak onları ö-ölüme terk etmem!!! Terk etmeyeceğiz !!!!" o anda araba durdu ve adam indi. Ben de peşinden gittim "Hey tırstın mı? Zorda kalınca kaçanlardan mısın sen de?" ama adam beni dikatte bile almadan havaya baktı bende merak edip baktım.
Yukarıda bir helikopter vardı. Ve üstümüze ilerliyordu. Adam "Arabayaaaaa!" diye bağırdı ama anında yanımızda bir patlama oldu sunucunda adam ve ben yere yığıldık.
Adam ağır yaralıydı ama ben şimdilik iyidim. Adam bagaj dedi ve hemen arabanın bagajını açtım bagajda bir RPG(füzeatar çeşidi) vardı yanında da bir roket, hemen roketi RPG ye taktım ve helikoptere döndüm.
Pilot ile göz göze geldik adam güldü sanki ateşleyemeyeceğimi düşünerek, ama sonra terredüte kapıldım bir insanı öldüre bilirmiydim? Onu da bıraktım ben bu füzeatarı ateşlersem her yerim kırılırdı. Sonra sırtımdaki füzeatarın yükü hafifledi. Arkama baktığımda arkadaşlarım benle beraber RPG'yi omuzlamıştı.
Ve bir anda tetiği çektim hepimiz çok zorlandık ama sağlıklıydık sonra helikopter roketten kaçmak için sağa yalpaladı ama sonucunda helikopter dengesini kaybedip düştü. Helikoptere dikkatli baktığımda helikopter pilotunun sadece hafif yaralandığını gördüm. Adam şaşkınlıkla bana bakıyordu, tabii helikopterin kotpitine ayağı sıkıştığından saldıramıyordu da, Sonra Mustafa ağabeyi kaldırıp ona ilk yardım kitini verdik kendi omzunu sardı, kendi bacağına bir iğne yaptı ve koluna saplanmış olan şarapnel parçasını çıkarıp pansuman yaptı ve orayı da sardı. Sonra arabaya bindik o arabayı kullanamazdı çünkü yaralıydı.
O yüzden ben sürücektim o da yolu tarif etmek için yandaki koltukta oturacaktı." Umarım gideceğimiz yer yakındır çünkü benzinimiz gittikçe azalıyor" "Sen sür. Yaklaştık. Meteoru da düşünme" Alaycı bir tavırla "Hatırlatmadığın için sağol" dedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANKA yok oluş
Ciencia Ficciónİnsanlığın yok oluş ile imtihanında büyük bir hayatta kalma savaşının ortasında kalmış bir grup genç ve onların hayatta kalma, insanlığı koruma ve medeniyeti tekrar kurup enfekte olmuş yaratıklara karşı mücadelesinin öyküsü... ANKA