Prolog..

482 14 2
                                    

Totul a inceput intr-o zi ca ori care altele. O zi rece de toamnă, in care ma trezesc auzind ceasul. Imi intind mana dupa telefon si observ un mesaj de la un numar necunoscut.

Necunoscut: "Hey frumoaso ce faci te-ai trezit? "

Eu: "Cine esti? "

Necunoscut: " Nu are inportanta "

N-am degand sa-i mai raspund,cine stie ce dobitic e.
Intru in cabina de dus, pornesc apa si o las sa mi acopere pielea.

Nu imi vine sa cred ca pana si acum ma gandesc la el...la dobitocul care mi-a stricat viața, altfel nu il pot numi. Cel mai trist este însă,ca il iubesc.

După dus imi verific telefonul.

Necunoscut: "Hey frumoaso nu mai raspunzi? "

Eu: "Cine drq esti? "

Necunoscut: " Hei, mai usor cu injuraturile ca ne suparam "

Nu-i mai raspund. N-am eu timp pentru chestii dastea. Imi scot hainele pentru liceu. Imi aleg un sacou negru, o camasa alba transparenta sub care aleg sa port un sutien negru,o fusta neagra mai umflata, peste genuchi, o pereche de strampi negri si conversei mei negri. Vreau sa atrag un pic atentia asupra mea. Imi iau geanta si sunt gata pentru drum. Ma urc la volan si pornesc spre liceu. (Probabil va intrebati cumde conduc avand in vedere ca inca sunt la liceu. Sunt in ultimul an si am 18 ani. Nu am ramas corigenta ci am fost data mai tarziu la școală.) Mesaj nou:

Necunoscut: "Deci ai de gand sa nu imi mai raspunzi bine, bine..."

Ok, lucrul acesta ma sperie deja.

Eu: "De ce ar trebui sa iti raspund daca nu te cunosc? "

Necunoscut:" Pentru ca eu te cunosc pe tine"

Eu: "Asa Si? "

Necunoscut: "Imi placi..."

Eu: "Si eu ce sa iti fac??? "

Necunoscut: "Sa te culci cu mine :* "

Eu: "E bine sa vrei"

In scurt timp ajung la scoala unde o intalnesc pe Sara(Sara este o prietena foate buna de a mea. Are parul blond,ochii verzi si pielea farte alba) Mergem impreuna la dulapuri sa ne luam cartile. Pe drum il vad pe David(baiatul de care sunt indragostita) Evit contactul viziual si  fug spre dulapul meu. Ma uit la ceas, ca trebuie sa ajung la ora de mate, care probabil va fi ora de dirigentie.

Ma pun repede in banca cu Sara. Diriga intra in clasa si ne spune cum vom sta in banci. Pe sara o pune cu Josh iar pe mine cu David. Dece din atâția colegi m-a pus chiar cu el iar pe Sara cu Josh? Amandoua stam langa persoanele de care suntem indragostite.

-Hei! Spune el si zambeste intr-un mod foarte qt privindu-mă in ochi. Urasc cand face asta,atunci cand ma priveste in acest fel nu mai pot fi stapana pe mine si zambesc ca o tâmpită.

-Hei.. Spun eu si suna clopotelul iar eu fug repede spre Sara.

-Cum e? Ma intreaba ea.

-Pai nu stiu...e ciudat. Cand s-a pus langa mine m-a salutat si mi-a zambit.

-Si tu ce ai facut?

-Pai...m-am runsinat,dar l-am salutat,apoi a sunat clopotelul si am venit glont spre tine. Dar la tine cum e?

-Pai e un pic ciudat,iti dai seama...dar in rest e ok.

Mesaj nou de la "necunoscut" :

Necunoscut: "Hey te-am vazut azi iti sta super cu fusta mini esti sexy "

Eu: " Mai lasa-ma!"

Necunoscut: " Nu am sa te las pana nu imi ating scopul si anume sa te cuceresc pe tine"

Eu: " Spune-mi te rog cine esti! "

Necunoscut: " De ce sa iti spun? O sa afli si tu cu timpul"

Eu: " Da da bine cum zici tu..."

Durere...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum