O sa mai ajung vreodata acasa?

226 10 0
                                    

Stau pe banca si realizez ca sunt singura,nu cunosc pe nimeni si nu am nici o idee cum as putea ajunge acasa. Lumea se uita ciudat la mine,de parca nu ar fi vazut oameni speriati.
Ii cer unei doamne telefonul sa o sun pe Mama,dar desigur imi intra casuta vocala... Mama niciodata nu imi raspunde nici nu ii pasa de mine. Mereau i a pasat doar ca are treaba. Si in loc sa stea cu mine,ea imi lasa bani. Ea crede ca banii aduc fericirea. Poate ca am multe lucruri pe care alti si le-ar dori dar eu nu am ddragoste de mama,ceea ce eu cred ca este mai important decat banii.

In scurt timp se insereaza, ma intind pe o banca dintr-un parc de langa o autostrada si adorm. Mai tarziu 3 baieti mai golanusi se aseaza langa mine si auzindu le vocile ma trezesc.

-Hey frumoaso,ce ai patit?

-Nu cred ca e treaba ta!

-Nu crezi? Uite a-și vrea sa te ajut. Unde stai?

-Im Bucuresti.

-Vrei sa te duc acasa?

-Da te rog.

Mai rau de atat oricum nu se poate. Cine stie poate am noroc si ma vor duce acasa.

Ma invita in masina lor si dupa 5 min opreste masina. Imi deschide usa sa ies. Privesc in jur..

-Asta nu e Bucureștiul! Zic eu insa nu mi se raspunde. Sunt bruscata de ei si condusa intr o alta casa.

Vazand in ce belea ma aflu incerc sa fug ,dar in zadar, celalalt baiat ma prinde si ma conduce in casa. Ma duce într-o camera unde erau 2 fete. Ma asez in pat si le intreb:

-Ce se petrece aici?!

-Hey eu sunt Rox am fost rapite batute si violate de aceti tipi.

-Eu sunt Niky vrei sa fim prietene?

-Hey da aș vrea, eu ma nunesc Sia. Vreti sa spuneti ca acum urmez eu?

-Din pacate da.

In aceea clipa am simtit că-mi fuge pământul de sub picioare.

Durere...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum