Este 03;00 dimineața. Nu am somn, mă gândesc la el. Poate daca ar fi aici mi-ar fi mai bine. As sta in bratele lui,nu mi-ar fi frica de nimic.
Îmi imaginez ochii lui căprui,acei ochi sinceri care m-au cucerit,care mă fac să ma pierd in ei! Îl vreau lângă mine și il vreau acum !
Este persoana pe care o iubesc de ceva vreme.Ași vrea sa vină după mine, să mă salveze ca in Romeo si Julieta.***
Dimineata urmatoare un tip inalt ei blond cu ochi verzi ma trezeste si imi spune ca pot pleca. Cred ca era un politist daf nu sunt sigura.
Am ieșit repede din casă. Am fost chiar fericită că scăpasem de acolo. Dar din nefericire nu asta nu a durat prea mult fericirea fiindcă nu aveam cum să ajung acasă.
M-am întors după fete,și am intrebat-o pe Niki:-Stii ar trebui să stau undeva sau chiar sa ajung acasă dar e cam imposibil fiindcă nu știu unde sunt si trebuie să ajung in București. Mă întrebam daca ați putea să mă duceți voi acasă?
-Mda...Eu stau aproape mă duc după mașină si vin sa te duc.
-Mersi nici nu știu cum să îți multumesc!
Au plecat.Le-am așteptat mai mult de 3 ore dar nu s-au întors. M-am pus pe bancă si am început sa plâng. Nu o să mai ajung acasă.
Deodată il zaresc pe David. Este cu masina lui volvo roșie. Oare să mă duc după el? Nu apuc sa aleg căci oprește masina in fata mea.
Wow...nu îmi vine sa cred , noroc chiori. Deschide ușă de la mașină si mă întreabă:-Ce cauți pe aici? Te-am sunat de nu stiu câte ori. Sunt cu Sara si Josh. Tocmai mergem spre mare vi si tu? Mi-ar face placere. Mai avem un loc in mașină e doar al tău dacă vrei sa vi!-ma intreaba el si imi zambeste aratand cu mana spre locul din spate.
-Da sigur. Dacă nu deranjez. Nu ți-am răspuns fiindcă mi-am pierdut telefonul.
-A tu lai pierdut. Îmi părea cunoscut. Norocul tău ca pe drum am găsit un telefon, poftim. -spune el si imi intinde telefonul in mana. L-ai uitat langa un spuer market. Norocul tau e ca stau prin zona si l-am gasit.
Nu îmi vine sa cred, mai bine de atât nu se putea. Îi mulțumesc si urc in mașină.
O salut pe Sara si pe Josh, apoi ma așez în față lângă David.
CITEȘTI
Durere...
RomanceIn aceasta carte este scrisa povestea unei fete de 18 ani care trece prin lucruri nu prea minunate. *Sper sa va placa * -Lectura placuta-