După câte am pățit nu-mi vine să cred că acum sunt cu prietenii și mergem spre mare. Probabil voua vi se pare ceva foarte ciudat si nu va contrazic. Întâmplările care s-au întâmplat probabil imi vor rămâne pentru tot restul vieții, dar decat sa stau acasa închisă si plângând parca mai bine e cu prietenii. N-as suporta sa merg la un psiholog. Mi se pare ceva rusinos. Știu ca nu este așa, doar cred eu. Nu mi-a placut niciodată sa fiu privita de sus si deaceea am evitat si inca evit tot ce m-ar putea trage in jos.
Săraca mama cred că a făcut infarct. Am 10 apeluri nepreluate de la ea. Si ea niciodată nu ma suna. O sun repede:
-Hey mama am văzut că m-ai sunat!
-Vai dragă ,nu îmi vine să cred că însfârșit răspunzi la telefon. Când ți-am zis să îți trăiești viață nu mă refeream să pleci cu zilele de-acasă și să nu dai niciun semn de viață! Să știi mai speriat de moarte! Să lăsam asta ,ce faci? Cum ești? Unde esti?
-Mama am avut niște probleme dar le-am rezolvat nu trebuie sa îți faci griji! Acum sunt cu Josh,David si Sara. Dacă nu te superi noi dăm o fugă până la mare,e ok?
-Da e ok. Dar cu școală cum faci? Nu te abate prea mult de la școală. Dar dacă tot pleci am sa îți trimit niște bani pe card ce zici?
-Da mi-ar prinde chiar bine. Mersi mult. Te iubesc, tree să închid te pup pa!
-Și eu te iubesc pa!
Nu aveam de gand să îi spun mamei ce s-a întâmplat cu mine. Nu voiam să îi dau bătăi de cap. Până la urmă sunt cu prietenii mei la mare. Trebuie să dau totul la o parte si să ma distrez.
Pe drum ne întâlnim cu Criss, Katy,Blanky si Henry, 4 prietene înnebunite după ID. Si ele merg tot la mare asa ca am decis sa ne cazam împreună, asa mai economisim si bani.
Peste cateva ore ajungem la mare in mamaia,ne cazam la hotel,la 2 camere si despachetam lucrurile. O rapesc pe Sara pebtru câteva minute si plecam la cumparaturi deoarece eu nu am nimic la mine.
-Si cum mai esti cu Aron? O intreb pe Sara incercand sa sparg liniștea.
-Pai bine cred...adica m-a chemat la mare. Prima oara nu am vrut sa accept, n-am vrut sa par disperată, apoi mai e si mama care nu m-ar fi lasat nici in ruptul capului.
-Si cumde ai venit?
-Pai ea nu stie...am plecat ca sa fiu cu el. Probabil se v-a supăra foarte tare dar asta e,sti cum se zice: "nu risti mu castigi". Spune ea si ma ia in brate.
Tu cu David cum mai esti?-Pai..bine. Sti atunci cand ti-am zis ca am treaba? Voiam sa-i spun adevarul ce s-a întâmplat cu mine ultimele zile,dar ceva nu m-a lasat.
-Mda. Ce treaba ai avut?
-Eh..nimic,lasa.
***
Dupa shopping am iesit cu totii pe plaja.
-Sara,Aron sunteti împreună? Ii intreaba David.
-Pai nu stiu...tu ce parere ai Sara? O intreaba Aron pe Sara zâmbind spre ea si privind-o fix in ochi.
-Pai nu stiu... Spune ea si se rusineaza.
-Dar ai vrea? O intreaba Aron magaind-o pe spate.
Sara ramane blocata pentru cateva secunde. Nu are curaj sa mai spuna ceva,e foarte emotionata. Se uita la mine apoi la Aron.
-Sa sti ca eu te plac Sara. Daca si tu simti la fel ridica o mana. Si Sara a ridicat mana.
-Sa va tinaaa. Am spus eu si David in cor. Ei doar au zambit. Aron a luat-o pe Sara in brate si au stat asa pana s-a inserat.
CITEȘTI
Durere...
RomanceIn aceasta carte este scrisa povestea unei fete de 18 ani care trece prin lucruri nu prea minunate. *Sper sa va placa * -Lectura placuta-