E 03:00 dimineața,frânți de oboseala din cauza nopții albe urcăm in camerele de hotel. La cat de obosita eram m-am culcat la David în pat. Sara s-a culcat în pat la Josh, iar de fetele nici nu mai știu.
Mă trezesc la ora 11:00 cu capul pe pieptul lui David. Ma simt atat de bine langa el. Nu i-as mai da drumul niciodată.
Mă îmbrac repede și merg sa-i trezesc pe ceilalti. Prima oară îl gâdil pe David si îl sărut pe frunte,apoi merg la Sara și o văd intr-o ipoztaza nu chiar decentă ,iau repede telefonul și îi pozez ca amintire. Plec repede la Cris și Bia si incep sa tip la ele pana se trezesc. Apoi merg la Kati si Hen.
Pana cand s-au aranjat am pregatit micul de jun. Dupa ce am terminat m-am așezat lângă David și l-am intrebat:-Ce faci? Cum ai dormit?-il intreb eu zambindu-i si mangaindu-l pe fata.
-Foarte bine pentru că te-am avut lângă mine,iubire. -imi raspunde el zambind si ma saruta usor pe gura.
Ma simt asa de bine alaturi de el. Nu cred ca as putea traii fara el. In toti acesti ani am vrut sa il am si acum s-a intampat.
-Acum ca suntem împreună, ma simt mult mai bine! Te iubesc! Spun eu.
-Ba eu te iubesc mai mult! -imi spune si ma priveste cu o privire de rasfatat.
-Nu e adevărat ,eu te iubesc mai mult ursulet! -spun privindu-l rautacioasa in ochi iar el se da batut.
-Bine de data asta te las să câștigi pentru ca te iubesc mult mult mult!
CITEȘTI
Durere...
RomanceIn aceasta carte este scrisa povestea unei fete de 18 ani care trece prin lucruri nu prea minunate. *Sper sa va placa * -Lectura placuta-