Un nou inceput

175 11 2
                                    

Dupa ce apune soarele plecam la o petrecere dintr-un club de langa statiune.

Cand ajungem la petrecere David se apropie de mine încercând să mă sărute însă eu îl resping dezgustata. Nu știu ce am. Îmi este greață. O iau pe Sara si mergem la baie.

-Intra doar tu,eu te asept aici. Imi spune ea in fata ușii de la baie.

-De ce? O intreb eu.

-Nu suport mirosul. Spune ea si eu intru in baie lăsându-i bautura si chestiile care le mai aveam la mine.

Cand intru in baie ma spal pe fata cu apa rece sa-mi mai revin. Simt ca mi se înmoaie picioarele si vederea nu-mi mai este clara. Ceva ciudat se întâmplă.

-Esti gata? Ma intreaba Sara de afara.

-Imediat. Așteaptă-ma afara.

De ce mi s-a facut rau cand David a vrut sa ma sarute...asta e un lucru care ar tebuii sa ma bucure.
Ma spal din nou cu apa rece si ies afar încercând sa maschez greata.
Cand ajung inapoi la masa unde erau restul David imi aduce o bautura si se comporta destul de ciudat. Ma pupa pe obraz si spune fel de fel de glume.

-Trebuie să îți marturisesc că de când te-am privit în ochi m-am intragostit de tine. Din prima clipa de când te am cunoscut. Sunt nebun dupa tine,Sia! -spune el si ma sarut pe gat.

Nu îmi venea sa cred. Inima îmi bătea din ce in ce mai tare si mă simțeam de parcă ași fi fost in rai,asta mi-am dorit toată viata mea.

-Uite David sunt foarte fericită că și tu simți la fel ca mine. Pentru că și eu te plac.

Mă apucă de mâna și mă pupă pe obraz. Ma înroșesc,cred. Dar el mă strânge în brațe iar inima mea bate din ce in ce mai tare. Sunt asa fericita.
Sara si Josh se apropie de noi iar David le spune:

-Și noi vrem va anuanțăm ca avem un cuplu. Spune.

- felicit va țină. -Spune Sara mirata uitându-se spre mine cu ochi mari.
Apoi plecam spre celalalte fete. Le salutăm și le împărtășim noile vești. Fiercare dintre noi isi ia cate o bautura si inecepem sa dansam.
O opresc un pic pe Cris si îi mărturisesc ce simt și tot ce s-a întâmplat.Ma cheamă in cameră insotita de Blanky și îmi spune:

Criss : Știu îți e greu...uite și eu am trecut prin multe și te inteleg perfect! Dar acum nu prea mai poți face nimic. O treaca cu timpul.

Apoi mă îmbrățișează spunând că totul o să fie bine. Iar Blanky aproba. Le mulțumesc ca mi-au fost aproape apoi coborâm.

Durere...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum