Sperante...

301 13 2
                                    

Urmatoarea ora am bio. Pasesc spre laborator in timp ce recitesc lectia. Ma asez in prima banca din randul al doilea iar David lang mine.

Profesoarea ne explica lectia,insa eu nu intelegeam mai nimic. In ultima vreme nu pot fi atenta la nimic.

-Heii. E totul in regula? -ma intreaba David.

-Da,doar ca nu prea inteleg nimic din lectie. -spun eu cu privirea spre tabla.

-Ai vrea sa vii la mine dupa ore sa te "meditez"? -ma intreaba el si imi zambeste.

-Da,sigur. Mersi. -spun eu repede evintand să-l privesc in ochi.

***

Dupa ce se termina orele ii dau mesaj Sarei ca am program dupa ore si astept ca David sa termine de impachetat si plecam.

Orele se terminasera. Mi am adunat relede lucrurile si am plecat spre parcare unde ma astepta David. Ne am urcat amndoi in masina. Dupa o scurta tacere David a grait.

David: "Si cum ti-a placut azi liceul?"

Eu: "A fost ok,tie cum ti s-a parut?"

David: "La fel. Am avut noroc ca nu am dat azi test la bilogie,n-as fi stiut nimic. Ce ai vrea sa mancam azi?"

Eu:"Mi-e indiferent. "

David: "Bine,atunci comandam pizza"

***

David: "Iti place?"

Eu: "Ce sa imi placa?"

David: "Pizza"

Eu: "Da e super buna!"

Dupa ce am terminat macarea ne-am apucat de învățat. Sincer nu intelegeam cu nimic mai mult decat ce stiam. Nu era vina lui,el explica chiar bine doar ca nu aveam cum sa l privesc in ochi, imi era teama. La un moment dat a mers la baie iar eu mi-am verificat telefonul. Primisem din nou mesaje,de data asta 3.

Necunoscut: "Ce faci iubire?"
"Hey iubire nu mai raspunzi?"
"Nu ma face sa imi pierd rabdarea!"

Ook incepe sa mi se faca frica. Oare cine e si ce vre? 

Dupa cateva ore terminam si David ma conduce acasa.
Pe drum nici unul dintre noi nu spune nimic. Cand ajungem imi deschide usa si imi zambeste.

Eu: "Mersi ca mai adus!"

David: " Mi-a facut placere,hai noapte buna,mai vorbim!" Spune apoi închide usa si pleaca.

Inainte sa ajung acasa observ un mesaj nou:

Necunoscut: "Ti-am trimis un cadou sper sa iti placa!"

Ajung acasa si vad un buchet de trandafiri imens. Le pun in vaza.

ASTA STIE UNDE LOCUIESC?! Nu imi vine sa cred...
Incerc sa uit de toate,ma duc in camera mea,ma inchui si ma gandesc oare la cine...la David. La cel care mi-a frant inima. Oare ce vrea de la mine? De ce se comporta asa frumos din senin?

Durere...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum