Oblíkám si černé skinny jeans a bílý krajkovaný top. Jsem na dnešek domluvená s pár lidma že jdeme tady v Pardubicích do klubu.
Beru si na sebe koženou bundu, malou kabelku a vyrážím z domu před, kterým na mě čeká odvoz. Jede v něm Tobias a řídí nějakej jeho starší kámoš.
,,Marti, tak ahoj a díky že mě kreješ" poděkovala jsem Martině. Táta dneska není doma a do zítra ani nebude. Tak mu trochu zalhala abych mohla jít. Táta by mě nepustil a kdyby jo, musela bych být ve 12 doma.
,,Jo, buď opatrná. Pa"
,,Ahoj" před domem už stálo auto a Tobias od spolujezdce mával.
,,Čau" pozdravila jsem oba.
,,Zdarec" pozdravil mě můj kamarád a tišil hudbu.
,,Ahoj, já jsem Matěj" usmál se na mě pan neznámý.
,,Sabina" seznámili jsme se a auto se rozjelo směrem k zábavě.Společně s kamarády sedíme u kulatého stolu, pijeme drinky, povídáme si a mě už se z množství alkoholu motá celej svět. Kolem nás hraje hlasitě hudba. Najednou slyším že mi Tobias šeptá do ucha.
,,Támhle je ten od tebe" Jakub? Rozhlížela jsem se kolem ale neviděla jsem ho. Věnovala jsem Tobiasovi nechápavej pohled.
,,Kdo?"
,,No Erik, kdo jinej. Už nepij" aha, tenhle. Ani nevím jak dlouho je to co se mi neozval.
Támhle je, tancuje s nějakou holkou a jeho ruce putují po jejím těle. Super. Do očí se mi nahrnuly slzy, potřebuju vypnout.
,,Jdem k baru" ohlásila jsem svojí skupince a všichni mě následovali.
Dali jsme si několik panáků a šli jsme tancovat.,,Sári, máme nějakej odvoz? Matěj nás neodveze, už pil" ptala jsem se kámošky když jsme šli k baru pro drink.
,,Tyvole ajo, mě dovezla mamka ale teď pro mě určitě nepojede" chytla se za čelo.
,,A co ostatní, jak přijeli? Nebo pojedem taxálem" Sára bydlí kousek ode mě, proto se domlouvám s ní.
,,No Adéla s Danem přišli pěšky žejo a budou spát u něj a na taxík už nemám prachy" zasmála se a opřela se o bar.
,,Já taky ne" zoufale jsme se na sebe dívali a přemýšleli jak se dostanem domů. Možná někdo od Jakuba, někdo z nich s kým se bavím aspoň trochu. Tak Dominik, ten chlastá podle fotek na ig takže mám smůlu, Tomáš...sice s ním makám ale nebudu mu psát o odvoz z klubu a Jakub, ten nevim co dělá ale je to pravděpodobně moje jediná možnost.
,,Mohla bych napsat bráchovi, nevlastnímu. Jestli by nás nehodil"
,,To by bylo super, tak zavoláš mu? Pojď ven, ať jdeš slyšet do mobilu" její perfektně namalované obočí se jí zvedlo, chytala mě za ruku a vedla mě davem až ven. Stouply jsme na roh budovy a já hledala Jakubovo číslo. Černovláska v červených šatech vedle mě, z kabelky vyndávala krabičku cigaret a hned si jednu zapalovala.
,,Tak volám, ticho" vytáčela jsem Jakubovo číslo. Ve 3 ráno a ožralá. Hezky, tos to zase dotáhla.
,,No, stalo se něco?" ozval se rozespalej Jakub jeho chraplákem.
,,Ahoj, promiň že tě budim ale...víš, mám takovej problém" důsledkem alkoholů jsme prodlužovala každý slovo jako idiot.
,,Sabino? Tys pila? Co se děje?" ptal se a z jeho hlasu možná byla slyšet ustaranost.
,,Né Kubi ale jsme v klubu a nemám odvoz domů, takže..." podívala jsem se zpět na Sáru, která vyfukovala kouř a nedočkavě čekala na výsledek hovoru.
,,Jestli bys pro mě nedojel a kámošku ještě..." rychle jsem dodala to co od něj opravdu potřebuju.
,,Fajn a kde jsi? V jakym klubu?"
,,V Pardubicích, v Trinity"
,,No pěkně, tak se obleču a jedu jo? Buď na mobilu, zavolám ti jak budu blízko" mluvil a já kejvala na Sáru že to klaplo.
,,Dobře, děkuju. Zatím paaa"
,,Jo, čau" smál se. Asi jsem dneska vtipná. Mobil zapípal a já ho schovala do kabelky.
,,Přijede pro nás"
,,Skvělý tyvole, už jsem se bála že pudem v tomhle stavu pěcha"
,,Já taky" kývala jsem za trochu jsem zavrávorala.
,,Pozor vole" uchechtla se Sára a já si všimla že stále kouří.
,,A co ten tvůj brácha? Tobias říkal že někoho novýho v rodině máte ale neřekl mi nic víc" a právě v tenhle moment mi došlo že budu muset vyklopit kdo je můj brácha a že to Sára možná někde roztrousí.
,,Můj nevlastní brácha je yzo" rychle jsem to přehrkala a sledovala její reakci.
,,Seš fakt tak vožralá nebo mluvíš pravdu a já se domů povezu s Jakubem Vlčkem?" přimhouřila na mě její oči s dlouhejma, nalepenejma řasama.
,,Ne, je to fakt. Táta prostě začal chodit s jeho mámou, nikde to prosím neříkej" prosebně jsem ji pozorovala.
,,Na to si jdem ještě zatancovat" zahodila svoji cigaretu a táhla mě znovu dovnitř, na parket. A tak jsme zase tančili s ostatními.,,Matěji, jdu na záchod. Řekni to ostatním kdyby mě hledali. Je mi trochu blbě" nahla jsem se k člověku co byl nejblíž aby mě přes hlasitou hudbu slyšel.
,,Nechceš se jít radši ven projít? Než ti přijede odvoz, ať se nadejcháš vzduchu a vychodíš ten chlast. Půjdu s tebou" nabídl se.
,,Ne, to je v pohodě. Hned jsem zpátky" usmála jsem se a šla k záchodům. Nohy se mi motají, jsem ráda že stojím.
,,Hej, čau" trhla jsem sebou když mě těsně před záchody někdo bral za paži. Erik, najednou se zajímá.
,,Co potřebuješ?" pronesla jsem otráveně jako by mě nezajímal, přitom je to přesně naopak.
,,Nic, dlouho jsme tě neviděl. Sluší ti to, nechceš jít ven? Pokecat a vrátíme se" usmíval se jeho dokonalým úsměvem a i když svým způsobem tušim že to asi bude pěknej kokot, zajímá mě jak se má a tak souhlasím.
,,Tak pojď " smál se a bral mě kolem pasu.
,,Co novýho? Jak se máš?" novýho nic, kromě toho že ses na mě úplně vysral a mám se skoro stejně zvláštně.
,,Všechno při starym, jak se máš ty?"
,,Dobrý, chtěl jsem se ti omluvit. Že jsem se ti dlouho neozval a ani ve škole jsme se moc nepotkávali. Řešil jsem nějaký věci doma. Tak promiň" přiblížil se ke mě a já se opřela o zeď. Jasně, něco si řešil. Možná nějaký děvky co ti byli přednější než všechno okolo. Bylo a je ti jedno jak se mám.
,,To je v pohodě" věnovala jsem mu úsměv.
,,Ale chybělas mi, to víš doufám" mumlal když se ke mě přibližoval a pokládal svoje rty na moje. Chyběla jsem ti tak že ještě před chvílí jsi v klubu oblejzal jinou. To já jsem ta co může říkat že mi chyběl, proto spolupracuju a zase se k němu nechávám vtáhnout. Jseš blbá Sabino, ani pokřikování mého svědomí nezabraňovalo tomu abych se od něj nenechala osahávat a nechala ho líbat moje rty.