SÖZÜM SÖZ

*7 ŞUBATA SON 1 GÜN*

Bugün türkiyeye gidiyorduk o büyük güne son 1 gün kalmıştı gece mekanımda doğum günüm olucaktı sonra ortalık karısacak ve bende kocamı alıp çıkacaktım plan buydu herkes hazırdı akşam giyceğim elbise siyah prenses elbisesiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bide prenses tacı takıcaktım parlıyordu oda

bu gece mükemel olucaktı "hadii uçağı kaçırcazz" dedim moralim baya yüksekti hızlıca herkes geldiğinde evden çıktık ve arabama bindik saat 10 idi uçak 11 deydi 13 saatlik yolculuğumuz vardı yarım saat sonra havalimanına geldik kimse konuşmuyordu uçağa bindik ece ve yiğit rüzgar lavin poyraz ben yanyana oturuyorduk mutluydum evet ama endişe de vardı ya plan olmazsa yada ilk defa doğum günümde yine onu görücektim korkum vardı stresden dolayı bacağımı sallıyordum bir el durdu bacağımın üstünde "korkma sakin ol hersey çok güzel olucak"dedi poyraz ona baktım ve gülümsedim evet inanıyordum herşey güzel olucaktı uçak 35 dk sonra kalktı poyraz uyumuştu beni uyku tutmuyordu cebimden hapı çıkarttım 2 tane attım ağzıma türkiyeye dönünce tekrar alıcaktım haplar beni uyuşturmuştu gözlerim kapandı ve karanlık beni içine çekti

*****

poyrazın"uyumuş lan" dediğini duydum gözlerimi açtım uçakta değildim oteldeydim "nasıl bu kadar uyudun lan" dedi rüzgarda haplar 2 tane içmiştim ona rağmen uyanmıştım bi iki daha içmiştim "kaç saat" dedim "12" dedi poyraz NE 12 Mİ "aldığım ilaçtandır" dedim sakinlikle ve ayağa kalktım ama başım döndü poyraz anında kolumu tuttu "iyi misin hasta falanmısın" dedi "hayır yan etki" dedim sesim kısık çıkmıştı bu kadarcık hap bana ne yapmıştı odadan dışarrı çıktım türkiyedeydim TÜRKİYE bana çok berbat şeyleri hatırlatıyordu dışarı çıktım bi bira beni kendime getirirdi en yakın büfeye girdim 2 bira aldım tam ödemeye geçiyordum bi bedene çarptım geri çekildim ona baktım bu oydu arastı lanet olsun lanet olsun koca istanbul şansıma sıçayım "pardon hanımefendi iyimisiniz" dedi beni tanımamıştı kafa salladım parayı ödeyip para üstü almadan hızlı adımlarımla dışarı çıktığımda soğuk hava beni karşıladı ardından iki tanıdık göz uraz bi dakika ne ne içerde aras ve dışarda onu bekleyen uraz mı beni o da tanımamıştı ama haklılardı şaçım uzamıştı ve ben hiç pijamamla dışarı çıkmazdım altımda kareli pijamalarım vardı üstümde ise sweatshirt urazın koluma dokunmasıyla anında geri çekildim "hanımefendi iyimisiniz" tam osırda aras geldi "hanımefendi iyi değil gibi" dedi sesimden tanırlarmıydı ki konuşmak içn ağzımı açmıştım ki arkamdan gelen tanıdık sesle arkama baktım"sevgilim korkuttun beni" dedi poyraz gülümsedim poyraz bana sarıldı korumuştu beni yüzümdeki sırıtışı silemiyordum aras bana baktı sonra poyraza "ya sevgilim hasta zor zamanlar geçirdi öyle çok konuşmuyor ailesini kaybetti yangında bazen kafasına esince çıkıyor aslında ona alkolde yasak ama küçük kaçağımıza bak sen "dedi ve beni kucağına aldı sesli kahkaha attım şu davranışımdan sonra asla ben olduğumu anlamazlardı çünkü benle onla tanısana kadar hiç gülmezdim "ne güzel ilişkiniz var çok yakışıyorsunuz hadi abi bizde aşıkları tek bırakalım" dedi uraz sesini özlemiştim ama bana yaptığı ihanet onu afedemiyordum aras gözlerime bakıyordu tanımamasını diledim ama öyle bakıyordu ki yine urazın sesini duydum"aras hadi abi bu akşam miranın doğum günü onun planı var daha hadi" dedi ne planıydı beni kaçırmakmıydı belli etmemeye çalışıyordum ama aras gözlerime öyle bakıyordu ki"mutlu olmanızı diliyorum" dedi ve arabaya bindi ama anlamıştı bir şeyleri onlar gidince poyraz beni kucağından indirdi "senarist ol sen" dedim ve hızlı adımlarla otele ilerledim arkamdan gelip beni kucağına aldı tekrar "kimdi bunlar" dedi "kaçtığım çocuklar" dedim durdu bianda "oo ozmn seni korudum" dedi güldüm "evet" "peki şu seninle alakalı olan plan ne iş" dedi "bilmiyorum ortada böyle pürüz yoktu" dedim"tamam yarın öğreniriz takma kafana" dedi ve beni indirdi gelmiştiK zaten otele girdik ve koşarak odama çıktım ve kapımı kilitledim

****

SABAH SAAT 12

Bulamamıştım planlarını anlamıyordum neden yani umarım planımı bozmazlardı kapımın önündeki poyrazın sesiyle iirkildim dalmıştım"hadi ece uyandın mı yada duymuyormusun mekana gitcez son hazırlıklar" dedi "tamam duş alıp geliyorum" dedim ilk duşa girdim sıcak su her zaman buz gibi olan bedenimi ısıtmaya yetmemişti ama artık daha dirençli hissediyordum valizden tayt üstünede bol üstünde şirinler olan mavi sweatshirt giymiştim üstüme montumu giydim ve çıktım aşağıda beni bekliyorlardı bi tık fazla bekletmiştim ama neyse "geldim" dedim arabaya geçtik araba kiralamıştık benim mekana sürdük rüzgar ece ve yiğit otelde kalmıştılar lavin ben poyraz gidiyorduk ben sürüyodum  yarım saatlik yolu lanet istanbul trafiği yüzünden 1 saate gitmiştik "ohoho mekan çok iyi" demişti lavin içeri girince pembe siyah led ışıkları takıyorlardı küçük sahne vardı orda ben olucaktım poker masalarını kaldırıp normal masa koydurmuştum her yerde pembe komspeti vardı kapının direkt açılmasıyla kafamı çevirdim "ooo mira hanım gelmiş" dedi kartal gelmişti en sevdiğim düşmanım"ooo akşam geliyormusun kartalcım" dedim yanına gitmiştim sarılmıştık böyle düşmalıktı bizimki "geliyorum tabiki en sevdiğim düşmanım büyük gösterisini izlicem" herkes biliyordu bu doğum günü partisi değildi olmicaktıda "seni özlemişim be" dedim "bende prenses bende" dedi çok benziyorduk onunla evet düşmadık ama bana bişi olsa hemen yardımıma gelirdi "bak prenses burda olucam eğer ihityacın olursa hemen bul beni yada ben bulurum seni zaten" dedi "bak kendine dikkat et senin ölümün benim elinden olucak" dediğinde poyraz boğazını temizledi kartal ona baktı "aa yeni bunlar uraz nerde" diyince "o yok artık anlatırım bi ara rakı balık gecesi yapalım teknede ben 1 hafta burdayım işler var senle bi gece yapalım anlatırım bu gece 2 düşman biri cemil diğeri uraz vey yanındaki 4 onun gibileri onlar benle alakalı plan yapmışlar öğrenebilirmisim yada öğrenme sen beni koru bu gece" dedim"tabiki prenses sen iste yeterki be güllüm"ankara bebesi işte "tamam gülüm sen sağol" dedim eline tükürürü gibi yaptı ve diğer elinide üsütne kapattı "sözüm söz prenses" dedi gülümsedim ve adamlarınıda alıp çıktı arkamı döndüğümde bana merakla bakan 2 çift göz vardı derin nefes aldım