- 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 2 : 🌃

68 9 25
                                    

Tarih:30.03.2021


Beomgyu'dan:

  Taehyun'un bedenine yaslanmış televizyonda yeni dizilerden birini izliyorduk. Üzerimizde bacaklarımızı örtecek şekilde ince bir pikemiz vardı, bu pikeyi uzun zamandır kullanıyorduk ve sevdiğim pikelerimiz arasındaydı. Sevgilimle beraber çok fazla anı biriktirmiştik bu pikeyle. Sadece bir pike için bile oturup saatlerce konuşabilecekken sevdiğim hakkında destan bile yazabilirim, çünkü anılarımda Taehyun varken sevgilimi anlatmak benim için ruhumu ona açmaktı...

  Sevgilim beni nasıl seveceğini iyi bildiği için elini belime koymuş, baş parmağı ile bel kısmım ve kemer hizamda yavaşça sürtüyordu. Her hareketine düşecek kadar ona aşık ve sevgi doluyum, tabii ki de aşık olacağım o benim biricik Sonsuzluğum ayrıca Taehyun'u sevmeyeceğim de kimi seveceğim yani değil mi?

  Kucağımda bulunan tabaktan yabanmersinilerinden bir tanesini alıp Taehyun'un ağzına verdim, o da itiraz etmeden yedi. Ona verdiğim meyveyi yerken ben de alttan onu izlemeye başladım ve Taehyun'a hayran kalamadan edemedim. Mükemmeldi, Taehyun kesinlikle mükemmeldi. Sevgilim bu dünya için mükemmel ve kusursuzdu. Onu sevmek, verdiğim en doğru karardı.

  Az önce derin bir öpücüğün içinden çıkmıştık çünkü Taehyun'u istediğimi söylediğimden hemen sonra beni kabul etmişti kendi alanına. Onu seviyorum, çok seviyorum Taehyun'u. Beni fazla çevirmemesi, alanına davet etmesi ve bana sevgisini en saf haliyle sunuyor oluşu, bana çocuk ruhumu ortaya çıkarmama yardım ediyordu. O benim sonum, sonsuzum, hazinem o benim. Onu kendime saklama sebebimin başlı başına sebebiydi zaten...

  Taehyun "Ah, tamam; bu sahneyi geçmeliyiz." diyerek ilerletmek için kumandayı eline aldı ve kanalı değiştirmeye başladı. Ona bakan gözlerimi çektim ve onun izleyip benim izlemediğim dizideki sahneye baktım. Sahne: Çiftin öpüştüğü sahneydi. Sahnenin bizim için uygun olduğunu kanaat ettiğim gibi Taehyun'un elini tuttum. "Çocuk değiliz, izleyebiliriz." diye söyledim. Bana döndü ve gözlerimin içine baktı, masum bir gülümseme ile ona baktım. Taehyun da; bana ve gülümsememe baktıktan sonra yanağıma makas atıp gülümseyerek beni kendine çekti, diğer elini de belime atıp sıkıcı sarıldı. "Çok yaramazsın ama masumsun da, ben yine de seviyorum seni." demesi ile ikimiz de güldük. Ya ne yapalım aşığız işte. Ayrıca ben yaramaz değilim. İkimizin her gece yaptığı bir şey bu, bunda anormal bir sey yok ki sevgilim.

  Sahneyi izlerken sıkıldığımı fark ettiğim gibi televizyona bakmayı bıraktım. Sahne çok yanlıştı, sıkıcı öpüşüyorlar ve yanlış. Sevgilimi öpsem daha doğrusunu yapar ve daha az zaman harcardık. Sıkkın bir şekilde Taehyun'a döndüm ve yeniden Taehyun'a baktım. Dikkatini vermiş bir şekilde diziyi izleyen sevgilimin bu hali ile gözlerimi kısıp ona baktım. Bir kere de ciddi olma sevgilim, bir kere de bir şeye bu kadar dikkat verme sevgilim. Sence o çift çok yapmacık değil mi? Bence öyle, hadi bunu düzeltelim ve dikkatini bana ver.

  Düşüncelerim ve ben çok mantıklı bir karar aldığımızı fark ettiğim gibi hızlıca Taehyun'un yakasını tuttum ve kendime çektim, yeniden dudaklarımızı birleştirdim ve az önce doyamadığım dudakları kendime aldım. Hiçbir zaman doyamıyorum, o öpünce daha fazlasını istiyorum; bence Taehyun için bencil olmak hakkım çünkü Kang Taehyun kendinizi çelişki kuyularına girmenizi sağlayacak kadar aklınızı başınızdan alabilir.

  Ben Taehyun'u öpmeye çalışırken Taehyun aniden onu kendime çektiğim için ne yaptığımı anlayamamış ve birkaç saniye öyle kalmıştı karşımda. İlk önce şok olmuş ve karşılık vermemişti, ardından öpücüğümün arasında gülerek bana katıldı. O hep böyleydi; önce şok olur, sonra gülümser, kendine geldiğinde öpücüğümüze katılırdı. Ben aniden onu kendime çektiğimde hep böyle olurdu o, seviyorum her hareketini. Gözlerim kapalı olduğu halde nasıl güldüğünü anladığımı soracaksanız da: Yukarı kıvrılan ve gerginleşen dudaklarıyla anlarım onu; arada böyle yapıyordu bir de, oradan da biliyorum.

Opening Sequence + Taegyu +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin