- 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 9 : 💖

33 7 3
                                    

Saat:10.26


Beomgyu'dan:

  Ses odasında kulağıma kulaklığımı takmış yeni şarkım üzerinde çalışıyordum. İçeride Chan hyung*¹ nasıl söylemem gerektiğini anlatıyordu bana, ben ona şarkıyı nasıl duymak istediğimi söylemiştim ve akşamları hazırladığım melodiyi ona dinletip fikrini almıştım, işte bu hafta bunlar üzerinde çalışıyorduk.

  Elimdeki kağıda bakarken kulağıma dolan şarkı ile sözleri, nahif çıkmasını umduğum sesimle ortaya döktüm. Şu an çalıştığım şarkı Sonsuzluğum'a aitti, onun için yazdığım bir şarkıydı bu; onunla tanıştığımızdan birkaç ay sonra yazdığım, duygularımdan ve Kang Taehyun'dan korktuğum için devam ettiremediğim şarkıydı bu. Bu güzel şarkıyı bitirmiştim, Sonsuzluğum'un gelmediği birkaç günde aklıma gelen ilhamlarla bitirmiştim şarkısını ve şu an, birkaç ay sonraki geri dönüşümde ona ithaf edebileceğim şarkısını söylüyordum.

  "One by one, one by one/ 나에게만 열린 공간/ 난 아무도 모르게 한 걸음씩 내디뎌/ 너에게로 날 이끄는 신비로운 향기 |One by one, one by one/ One by one, one by one/ One by one, one by one/ 내 마음 깊은 자리에/ 천천히 너를 채워가" yazdığım en güzel şarkının nakarat kısmını bitirdiğimde, melodi yavaşça kısılırken ben de gözlerimi açtım ve en iyimi vermeye çalıştığım şarkının dünyasından kaçtım, kendi dünyamıza döndüm ve gerçek dünya için -az önce- kapattığım gözlerimi açtım.

  Bulunduğum ses odasında konumuma göre solumda kalan camdan tarafa döndüm ve içerideki Chan hyung'a baktım. Chan hyung elinde tükenmez kalemi ve kağıtla bana dönerek -daha doğrusu kağıda bakarak- konuştu. "Beomgyu, 'One by one, One by one' kısmında daha fazla vurgu yaparsan istediğin şekilde bir şarkı yaparız.
'One by one, one by one' gibi." diye söyledi ve başını kaldırıp bana baktı, Chan hyung'a olumlu anlamda kafa salladım ve onayladım. "Tamam hyung." diyerek önüme döndüm. Onu onaylamam ile Chan hyung da önüne dönerek konuştu. "Yeniden alıyoruz." diyerek yumruk yaptığı parmaklarından işaret parmağı ve orta parmağını çıkarıp havada salladı tıpkı bir marshalling gibi.

  Gözlerimi kağıda döndürdüm ve kısaca sözlere baktım, Sonsuzluğum için yazdığım mükemmel şarkının güzel sözleri. Söz sahibi: Kang Taehyun; Melodi Yapımcısı: Kang Taehyun. Evet, kesinlikle böyle yazdırmalıyım, çünkü hepsinde ilhamım sevgilim. Şarkıdaki sözler ve sözlere eşlik eden melodi, her ikisi de Kang Taehyun için. Şarkısı, melodi, sözler, ben; hepimiz Kang Taehyun'a aitiz. Bizi tamamlayan, ilhamlarımız, ait olduğumuz dünya; Kang Taehyun.

  Kulağıma dolan melodiyle, zihnimde Sonsuzluğum'un silüeti, gözlerimi kapattım yavaşça; mikrafona yaklaştım içimdeki huzurla. Gözlerimi kapatarak müziğin akışına ve sözlere kendimi kaptırıp dilimden kaçmalarına izin verdim tümcelerin. "One by one, one by one/ 나에게만 열린 공간/ 난 아무도 모르게 한 걸음씩 내디뎌/ 너에게로 날 이끄는 신비로운 향기" diye tekrar etmem gereken dörtlüğü söyledim. Kulağımda son bulan müzikle gözlerimi araladım ve yeniden uzaklaştım Sonsuzluğum ile kurulan dünyamdan.

  Chan hyung yeniden durdurmuştu şarkıyı, bir şeyi beğenememiş gibiydi ya da ben yapamamıştım bir şeyi. İkimiz de bu albümde çıkacak olan şarkılara çok önem veriyorduk, sebeplerimiz tabii ki de birbirinden farklıydı: Ben, Sonsuzluğum'a ithaf edeceğim için şarkısının onun kadar güzel olmasını isterken; Chan hyung, işini daha iyi yaptığını ispatlamak için uğraşıyordu. Zaten kitaplardan anladığım kadarıyla insanlar her zaman birbirlerinden farklı sebepler için yaşıyormuş olayları ve hayatlarını. Benim sebebim ise benim Sonsuzluğum olan o güzeldi.

Opening Sequence + Taegyu +Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin