POV LOIS:
Ik word wakker door de bel die al een tijdje gaat. ik sta op van de bank en kijk uit het oudewetse boomer gaatje in de voor deur waar door je kan zien wie er voor de deur staat. ik schrik want ik zie carolijn staan. ik ren de trap op naar mijn kamer waar matthy slaapt. " matt word wakker" zeg ik hard en gestrest. " jezus lo wat is er?" zegt tie half slaapend. " CAROLIJN STAAT VOOR DE DEUR" zeg ik hard en gestrest. " shit" zegt hij terwijl hij zijn bed uitspringt. " matt blijf ff bij da gang dan doe ik de deur open" zeg ik streng. " sure?" "ja ik weet het zeker" ik loop naar ed deur en doe de deur open. " oh hey carolijn, sorry ik lag te slapen" zeg ik ontschuldig. " ja met matt zeker" zegt ze terwijl ze me weg duwt. "oh hey schatje heb je lekker geneukt met lois" zegt ze arrogant. " nee wtf ik heb hier geslapen omdat ik dronken was en we hebben niks gedaan" zegt hij een beetje bozig. ik kijk hem aan en geef hem een blik dat hij haar een beetje moet aflijden. wat hij ook doet. " carolijn kijk me aan ik en lois hebben niks gedaan. we zijn elkaars beste vrienden" terwijl hij dat zegt pak ik heel stil de sleutel van hun huis uit haar tasje. ik knik naar matt. " en carolijn wat jij over mijn beste vriendin hebt gezegd kan niet!" zegt hij op een hele boze toon. " sorry schatje ik ga het niet meer doen" zegt ze ongeloofwaardig. " carolijn loop die kaulo deur uit en kom niet meer terug en ff voor de duidelijkheid HET IS KLAAR TUSSEN ONS!" schreeuwt hij vol in haar gezicht. en ik hoor oppeens iemand naar beneden rennen. " WAT IS HIER AAN DE HA-" hij stopt zijn zin wanneer hij carolijn ziet. "TYF OP UIT MIJN HUIS KUTWIJF " schreeuwt hij in haar gezicht. " MATT WOONT BIJ ONS VANAF NU!" schreeuw ik erachter aan. " HOU JIJ JE ER BUITEN HOER" zegt ze boos. " WAT ZEI JE?" zegt koen boos. " DAT ZE EEN HOER IS EN NIET ZO MAAR EEN HOER ZE IN EEN KANKERHO-" ze kon haar zin niet afmaken omdat koen haar een harde klap had gegeven. ze schrikt en kijkt matthy verdrietig en ontschuldig aan. " TYF OP" zegt hi en hij wijst naar de deur. " HAHA JE BENT ER LETTERLIJK IN GETRAPT SUKKEL IK HEB JE GEBRUIKT VOOR DE FAME" lacht ze terwijl ze matthy diep in zijn ogen aan kijkt. ik zie tranen in zijn ogen vormen en hij wjst naar de deur. " KANKER OP" zegt hij verdrietig/boos. ze loopt arrogant weg. " gaat het maatje" vraagt koen nadat ze de deur dicht had geslagen. " mhm" zegt hij terwijl hij zijn tranen weg veegt. " sorry matt" zeg ik terwijl ik naar de grond kijk. " is niet jou schuld tis me eigen domme schuld" zegt hij bozig. " komt goed maatje" zeg ik terwijl ik hem een knuffel geef. " zullen we snel naar jou huis gaan dan om jou spullen te pakken voordat zei er is" zegt koen. " ze kan sowieso niet naar binnen" zeg ik trots. " hoezo" zegt hij verward. ik hou de sleutel van het huis van matthy en carolijn naar voor. " hoe heb je dat nou weer geflikt?" zegt hij lachend. " die heb ik net uit haar tasje gehaald haha" zeg ik trots. " nou let's go dan" zegt hij terwijl hij naar de deur loopt met zijn auto sleutels. ik en matthy lopen er snel achteraan.
pov MATTHY:
we komen aan bij mijn huis ik loop naar binnen en pak al mijn spullen. ik loop daarna naar buiten en leg de spullen achterin de auto. "zullen het washok de kamer van matthy maken?" hoor ik koen zeggen als ik de auto in stap. " kaulo goed idee" zegt lois vrolijk. ik vindt haar echt zo grappig. ze is gewoon one of the guys. er valt heel even een stilte. " zullen we een video maken want ik heb al 1 week niks meer gepost op youtube?" zeg ik om de stilte te verbreken. " heb je dan een video idee ofzo?" zegt koen. " moet ik ook weer meedoen voor de vieuws?" grapt lois. " ja inderdaad vorige keer met dat zwemmen gingen die vieuws wel goed" zeg ik glimlachend. " dus mensen willen mijn bestie in bikini zien?" zegt koen lachend. " snap ik wel met zo'n godelijk lichaam" grapt ze. " precies koen! ik ga ff bellen of we voor vanavond kunnen reseveren" zeg ik. " ik ben wel echt nog tering brak but idc" zegt koen. " bij mij valt het wel mee" zegt lois lachend. " GRappig lo JIJ hebt niks gedronken met je vette nek kut" zegt koen lachend. ondertussen zijn we al weer bij het huis van koen en lois en nu ook mijn huis aangekomen. " matt slaap nu nog maar ff in mijn bed tot je kamer klaar is" zegt lois. "kom er gewoon bij ik vind het zielig om jou op de bank te laten slapen" zeg ik sirieus. " ja ik heb toch een tweepersoons bed" zegt ze terug. " oke ik ga dan ff rond bellen voor zembadden" zeg ik terwijl ik naar binnen loop. " isgoed" "oke isgoed dan maak ik wel ff gebakke ei! werkt tegen brakheid" zegt lois.
POV LOIS:
ik sta nu al een tijdje in de keuken eitjes te bakken voor de jongens. " koen de eitjes zijn bijna klaar dus kan jij matt roepen" schreeuw ik naar de woonkamer waar koen op de bank ligt. ik hoor geen antwoord. ik loop naar de woonkamer en ik zie koen slapen. " koentje wakker worden anders slaap je vanavond niet meer" zeg ik terwijl ik een beetje met hem schud " hij word langzaam wakker. " hey koentje de eitjes zijn klaar" zeg ik lief. " aahh thanks" zegt hij lief terug. ik loop naar boven en ik zie dat matthy ook ligt te slapen op mijn bed. " hey slaapkoppie word je wakker?" zeg ik terwijl ik matthy net als koen ook heen en weer. " mmmhhmm" krijg ik terug. "ik breng het wel naar boven" zeg ik terwijl ik weg loop. " ahw dankjee lootjeee" zegt tie met een schorren stem. als ik naar beneden kom zie ik koen op de bank zijn ei al opeuzelen. " is het lekker ginger" zeg ik lachend. " JA omg de lekkerste eieren ooit" zegt hij blij. " mooizo" zeg ik trots.
VUILE VIEZE VUNZEN VAN MEEEE:) DEEL 2 WEER!!!! MORGEN DEEL DRIE OF MAYBE STRAKS:) IK BEN ECHT SLECHT OM HOOFDSTUK NAMEN TE VERZINNEN DUS ZE ZIJN NII ZO ORIGINEEL OFZO MAAR DAAR MOET JE MAAR AAN WENNEN WANT DAT KAN IK NIET VERANDEREN:) voor de rest love jullie en dit hoofd stuk heeft 1174 woorden:)
JE LEEST
love or hate? 14+ ( SMUT)
Teen Fictiondit is een verhaal met HEEL veel smut. dus als je onder de 14 bent tyf op! er kan met ziektes gescholden worden. dus vieze sletjes zijn jullie er klaar voor? OPEN DIT BOEK NOUUUUUU!!!!!