Naamloos deel 13

499 11 0
                                    

3 dagen later  11:00:


POV LOIS:

sinds 3 dagen geleden houd koen me echt bizar erg in de gaten. maar met bizar bedoel ik niet dat tie me af en toe checkt. HIJ STAART ME SOMS ZELFS AAN. ik zit gewoon op me kamer aan me bureau een beetje mailtjes antwoorden. ik verkoop namelijk sierade en kleding. ik ga zometeen naar kantoor toe waar tygo waarschijnelijk ook is. tygo is een vriend van me waarmee ik 3 jaar geleden een eigen bedrijfje mee ben begonnen. hijs 20 jaar en hij heeft een vriend. hij valt op mannen hij is  2 jaar geleden uit de kast gekomen. opzich was het wel te verwachten met hoe hij zich gedroeg toen. tis alweer een tijdje geleden dat ik hem heb gezien want we hebben ff 1maandje vakantie genomen en onze webshop gesloten maar hij is vandaag weer open gegaan en der zijn veel bestellingen binnen. ik bekijk ze allemaal en pak daarna ff en tas in die ik meeneem naar kantoor. ik doe me laptop in me tas en de lader van me telefoon en laptop. ik pleur der nog een lipgloss in en natuurlijk me etuitje waar maandverband en tampons in zit voor de zekerheid en daarna gooi ik me diabetes shit der ook nog in. ik loop naar beneden en ik zie robbie op de bank een beetje scrollen op zijn telefoon. " godverdomme" zeg ik als ik de kamer inloop. hij kijkt mijn kant op. " jeeezus schrik me de tyfus" zegt hij. ik lach. " maar waarom godverdomme begin de dag is vrolijk joh" zegt hij lachend. " ja dat word aardig lastig als je naar beneden komt en het eerste wat ik zie is jou mongolenkop" zeg ik terwijl ik naar de keuken loop. " ik dacht dat we vrienden waren man" zegt hij nep beledigend. " tja denken is moelijk he en ik ben een vrouw" zeg ik lachend. hij steek zijn middelvinger naar mijn op. " mooi worstebroodje" zeg ik tewijl ik naar zijn middelvinger kijk. hij schud lachend zijn hoofd en gaat veder met waar hij mee bezig was. ik pak snel een banaan van de fruitschaal die op het aanrecht staat en vol mijn koffiebeker met koffie. ik loop naar de voordeur en doe mijn schoenen en jas aan. " BOYS IK GA NAAR KANTOOR BEN ROND 5UUR THUIS" schreeuw nog ff snel door het huis. ik doe de deur open en loop naar buiten. ik wil de deur weer dicht doen maar oppeens trekt koen hem weer open. " ik zit goed" zeg ik zuchtend omdat ik weet dat hij gaat vragen of ik goed zit met me suiker. hij grinnikt een keertje en begint dan met praten. " wou ik niet zeggen hoer" zegt hij lachend. " wattan" vraag ik verward. " mag ik mee naar kantoor"    vraagt hij als een klein kind. " over 2 minuten in jou auto" zeg ik. " waarom mijn auto" vraagt hij. " die rijd lekker" zeg ik terug. " ik rij ook lekker" zegt matthy die net naar beneden komt lopen. " keertje proberen?" vraag ik aan hem. " DEAL" zegt hij snel. " gadverdamme" zegt koen tewijl hij een vies hoofd trekt. " 1 minuut" zeg ik terwijl ik op mijn pols tik. " kut" zegt hij net voordat hij naar boven verdwijnt. matthy komt ondertussen naar mij toe lopen. hij geeft me een kusje. " maaree wanneer dan" vraagt hij uitdagend. " nu?" vraag ik. hij lacht. " jij moet gaan mongool" zegt hij hoofdschuddent. " kunnen we toch verandering in maken kwal" zeg ik terwijl ik hem nadoe met hoofdschudden. ik loop weer naar binnen. ik doe mijn jas en schoenen uit. ik loop naar boven en matthy volgt mij naar boven. ik loop snel langs koen zijn kamer. ik doe zijn deur open en zie hem daar net zijn onderbroek aan doen. achja heb zijn lul vaak genoeg gezien. " we gaan over 1 uurtje moet nog iets doen" zeg ik tegen hem. " neuken zeker" zegt hij  lachend. " goed geraden" zeg ik lachend terwijl ik zijn deur weer dicht doe. ik draai me om en sta tegen matthy aan. we maken oog contact en voordat ik het weer heeft hij zijn lippen op die van mij geplant. de zoen word erg ruig maar we staan nog op de gang. hij zet zijn hand op mijn kont en ik begrijp de hint en spring omhoog. ik klem mijn benenen om zijn midden en ondertussen loopt hij naar mijn kamer. wanneer we op mijn kamer aangekomen zijn gooit hij me op bed. ik weet dat als hij geil is dat hij dominant word. maareee neenee dat gaat hem niet worden vriend. ik stap van het bed af en hij kijkt mij raar aan. ik loop om het bed heen en hij volgt met zijn ogen elke stap die ik zet. hij staat nu met zijn rug naar mijn bed toe. ik loop naar hem toe en zoen hem ruig en geef hem een duwtje zodat hij op bed valt. hij ligt nu op bed en ik ga op hem zitten. ik trek zijn shirt in 1 keer uit waardoor hij nu alleen zijn broek nog aan heeft. maar die is ook al snel uit. hij ligt nu op mijn bed in alleen zijn boxer. ik ga op zijn schoot zitten en begin te bewegen met mijn kont over zijn onderbroek heen.  hij krijgt gelijk een stijve. " lois" zegt hij kreunend. " wat is er schatje" zeg ik terwijl ik hem zoen. " begin alsjeblieft" smeekt hij zowat. ik knik en trek zijn onderbroek met een snelle vaard uit. zijn stijve schiet er uit en ik begin hem langszaam te pijpen. na een tijdje merk ik dat hij al bijna op zijn hoogtepunt komt. dus stop ik. ik begin mezelf uit te kleden maar hij vind het allemaal maar te lang duren. "lo laat me je neuken" vraagt smekend. ik twijfel over wat ik moet zeggen. "  weetje prima" geef ik me over. hij staat snel op en trek mijn onderbroek uit. want dat was het enige wat ik nog aan had. ik heb nu alleen nog me bh aan en hij is al helemaal naakt. hij tilt me op en ik sla mijn benen om hem heen. hij legt me op het bed neer en begint me te beffen. het voelt zo goed. OMG. af en toe stop hij ook een vinger in me. ik ben nu zo geil. ben nog nooit zo geil geweest. dan stopt hij en trekt hij zijn nachtkastje open en haalt hij der een condoom uit. " wil je" vraagt hij nog lief. ik knik overtuigend ja. hij doet de condoom op zijn lengte en brengt hem langzaam in me. hij laat me even wennen. ik knik ja en hij begint rustig te stootte. hij gaat steeds sneller. ik begin te kreunen en hij doet precies hetzelfde. " lois wat de kanker doe je met me schat-AAHH" zegt hij. hij komt niet eens fatsoenlijk uit zijn woorden. zijn kreunen nemen zijn woorden over. hij is bijna op zijn hoogtepunt en ik precies hetzelfde. " schat ik ga komen" zegt ik tegen hem. hij knikt en begint extra hard te stootte. hij gaat zo diep. OMG. OMG. OMG. ik ben er echt bijna. en voordat ik kom. begint hij laat hij een harde kreun gaan. hij is klaargekomen en ik nog niet. hij heeft het door en haalt zijn penis uit mij en gaat vedr met zijn vinger. hij beweegt  met een heel hard tempo ove mijn clit. " matt bijna omg" kreun ik uit. " kreun me naam schat" zegt hij geil. het komt op. en ik kom. " matt-AAHH" zegt ik kreunend. hij zoent me. en ik zoen natuurlijk terug. hij gaat meer naar beneden totdat hij bij me borst aan komt. hij zet er een zuigzoen en dat kom hij weer naar boven en zet er ook 1 in me nek. hij kijkt me diep in me ogen aan en zegt. "nu weet iedereen dat je van mij bent" zegt tie met en lach. ik lach en zoen hem. tijdens de zoen draai ik hem om. ik lig nu op hem. ik zoen hem nog steeds. ik ga richting zijn nek en zet er ook een grote zuigzoen. " nu weet iedereen ook dat jij van mij bent" zegt ik lachend. hij lach en geeft een snel kusje. " moet je nog naar je kantoortje" vraagt hij. " kantoortje? gap tis een unit van een kantoor" zeg ik terwijl ik hem een speels klapje geef op zijn voor hoofd. " je bent echt mooi" zegt hij terwijl hij diep in me ogen kijkt. ik moet blozen. hij lacht omdat ik moet blozen. " jij ook matt" zegt ik terwijlik hem een snel kusje op zijn voorhoofd geef. " ff douche?" vraagt hij. ik knik en klim van hem af en loop naar de badkamer. ik ga voor de spiegel staan en haal me armbandje en ketting los. dan komt matthy aanlopen. hij heeft een sportlegging gepakt voor me en een hoodie van hem. de groene met het beertje. dit is de eerste keer dat ik een hoodie van hem aan ga doen. en voor hem zelf heeft hij een bankzitters trainingspak. we stappen de douche in en douchen even snel.




speciaal een stukje smut voor @@Anne-Bankzitters-B:) tering akward om te schrijven HAAHAH achja. STEMMEN OP DIT BOEK NOUUU!!!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 26 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

love or hate? 14+ ( SMUT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu