1 dag in het leven van koen veranderd in een verborgen camera prank?!

737 7 0
                                    

vlees dat tegen elkaar aan slaat is het enige wat je in deze kamer nog hoort.  al snel voel ik een warm goedje in me stromen en snel daarna kom ik ook. " m-ma-aahh" komt er als enige uit. " lois je speelt echt mijn gevoelens hoerenwijf en daarom hou ik zoveel van je, puur omdat je zoveel lef hebt om dat te doen" zegt matthy verslagen. ik voel me echt trots toen hij dat zei. 

POV MATTHY:

lois en ik zitten beneden op de bank. " JONGENS MEISJES DAMES EN HEREN VANDAAG WEER 1 DAG IN HET LEVEN VAN KOEN" hoor ik koen vanaf boven schreeuwen. " KOEN HOU JE TYFUS BEK WE HEBBEN OOK BUREN" schreeuwt lois naar boven. " zoals jullie horen zijn de zeikhoer en de relatiehoper er ook weer " zegt koen terwijl hij de woonkamer binnen loopt. " lois heb jij nog een goed idee om vieuws te krijgen" vraagt hij aan lois. " hij bedoeld goed idee om geld te verdienen" vul ik aan. " ahw je kent me zo goed matt" zegt hij glimlachend terug. " koen laten we er ff voor zitten" zegt lois oppeens. " oh moet ik de camera uit doen" " nee laat aan is goed voor de vieuws" " oke wat is er dan" " zet ff de camera neer" koen doet wat lois zegt en zet de camera op de tafel richting hun. " ik dacht eigenlijk  dat ik het helemaal  voor elkaar had, alles geregeld in me leven, leuke vriendin, leuke familie, leuke vrienden, alles.... geld zat" zegt lois oppeens.  " ja jongens en laat-" zegt koen. " ter" vult lois aan.  ik ben ondertussen stuk aan het gaan achter de camera.  " Jongens bij 10.000 likes laat matt zijn pik zien" zegt koen oppeens. ik sta op en ren achter hem aan. lois pakt de camera en filmt ons. " HOEREN KOEN WIJFIE IK HEB GEWOON EEN VRIENDIN DUS HOU JE SMOEL MAAR GEWOON" schreeuw  ik tegen hem terwijl ik aan de ene kant van de bank sta en hij aan de andere kant. " oehh fangirls jullie horen het nu maar gaan simpen op single koen"  zie ik lois zeggen tegen de camera. " je vergeet te zeggen dat ik ook verukkelijk ben en goed ben in kinderporno" zegt koen. lois drukt de camera uit en lacht zich kapot. de bel gaat. " ik doe wel open" zegt lois terwijl ze naar de deur rent.


POV LOIS:

ik doe de deur open en er staat een post bezorger en daar achter allemaal kinderen. er word van alles geroepen ik pak de brief aan en doe snel de deur dicht. omdat er allemaal tocht door de brievenbus kwam heeft koen hem dicht gemaakt met een plank en nu kan er niks meer doorheen. ik kijk voor wie de brief en er staat ' k. van heest' ik zie daarna pas dat er een makelaar teken op staat. " KOEN HZO KRIJG JE EEN BRIEF VAN EEN MAKELAAR?" schreeuw vanaf de gang naar koen. " shit" hoor ik zacht vanaf de woonkamer. " hoezo shit? ga je verhuizen? " vraag ik paniekerig. " ja" zegt hij verdrietig. maar ik zie aan zijn hoofd dat hij niet echt verdrietig is. ik kijk om me heen en zie dan de copro in de keuken staan. " slim wifey heb ik" zegt matthy oppeens. " dat ga je eruit editten" zeg ik tegen koen. " hebben jullie relatie?" vraagt koen in shock. " nog niet" zegt matthy glimlachend.  ik glimlach terug maar die glimlacht gaat snel weg wanneer ik me weer herinder dat ik een brief van een makkelaar in me hand heb. " ga je echt verhuizen of maak je een fatoe?" vraag ik sirieus. " tis geen fatoe ik ga echt verhuizen" zegt hij terug. " zeg alsjeblieft dat je nu gewoon een lijpe fatoe uithaalt en dat je gewoon hier blijft" zeg ik sirieus. " we gaan echt verhuizen sorry" zegt hij spijtig. maar ik zei aan zijn gezicht dat hij het niet meent. " wie is we" vraag ik terwijl langzaam tranen in me ogen komen. " milo, raoul, rob, matthy, ik....." zegt hij lachend. ik kijk hem raar aan. " EN JIJ GAAT OOK MEEE" schreeuwt hij daarna uit van blijdschap. " OMG HOU JE BEK NEE TOCH" schreeuw ik nu ook blij uit. ik en koen zoeken al een tijdje naar een ander huis omdat allemaal fangirls hier elke dag voor de deur staan. " WANNEER" vraag ik enthousiast. " volgende week al scha- lois" zegt matthy daarna blij. ik negeer dat hij schat wou zeggen. " OMGGG DAN AL?! HOE HEBBEN JULLIE DIT ACHTER GEHOUDEN" vraag ik nog enthousiaster dan net. " STOP MET SCHREEUWEN" schreeuwt koen terug. " JE SCHREEUWT ZELF OOK" schreeuw ik weer terug. " JONGENS KAP MET SHREEUWEN" schreeuwt matthy door ons heen. " JE SCHREEUWT NU ZELF OOK" schreeuwen koen en ik tegelijk naar matthy. we schieten in de lach. " maar jongens hoe hebben jullie dit stiekem gedaan" vraag ik nu op een normale toon. " jij gaat toch altijd op dinsdag mee naar kantoor" zegt koen. " ja" " deze week zei ik toch dat je niet mee kon omdat we een roosterwijziging hadden en dat we naar opnames moesten" zegt hij. " ohja en toen kwam je dronken terug" zeg ik lachend. " die dag moesten we naar die huis bezichteging en toen zeiden ze dat we een mailtje moesten doen wanneer we zeker wisten dat we het huis wouden..... die woensdag daarna waren we allemaal heel zeker  en heb ik een mailtje gestuurd en ik kreeg toen gelijk een mailtje terug dat we de sleutel konden halen. toen zijn we deze heleweek al bezig geweest met alles inrichten en volgende week komen de bedden binnen en kunnen we daar officieeel gaan wonen" zegt hij blij. " OMG IK HEB ER ZOVEEL ZIN INNN" zeg ik enthousiast. 


JAAA JONGENS IK WEET DAT ZE AL AL 2 JAAR NIET MEER IN CASA DEL HUTS WONEN MAAR HET IS LEUKER OM TE SCHRIJVEN ALS ZE DAAR WONEN... WEN DER MAAR AAN. VERGEET NIET TE STEMEN EN WE HEBBEN GEWOON AL BIJNA DE 1K READS WAT DE KANKER HAD IK NOOIT VERWACHT. JUlLIE ZIJN EIGENLIJK ECHT VIEZERIKJES. SORRY IK GA JULLIE FF EXPOSE!! maar ik kan zien als jullie dit boek opslaan in welke bibiloteek jullie dit boek zetten en al 3 mensen hebben hem in 'SMUT' GEZET AHAHAHAHAHAH OKE DOEGG GENOEG GEEXPOSED LEES BTW OOK FF ME ANDERE BOEK EN KLIK FF OP HET STERRETJE KUSJES MIJXXX

love or hate? 14+ ( SMUT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu