Naamloos deel 12

477 4 0
                                    

" lo word wakker" hoor ik iemand chagerijnig naar me roepen. " mhhhmm" antwoord ik vaag want wat denkt hij dat ik wakker word met het beste humor ooit. " je pompje godverdomme" zegt matthy bijna boos. ik doe mijn ogen open en zie matthy naast mij in bed zitten met mijn pompje in zijn hand. ik pak het pompje uit zijn hand. hij kijkt mij afwachtend aan alsof hij wacht op een antwoord ofzo. " ga slapen" zeg ik droog terwijl ik het pompje losmaak zodat tie stopt met piepen maar ook geeft tie insuline meer dan. hij kijkt mij raar aan. " wat" vraag ik geëriteerd. " hoezo kijk je niet hoe hoog je zit mongool" vraagt tie lachend. " omdat het me geen ene reet boeit ik voel  me prima" zeg ik terwijl ik weer ga liggen. hij haalt zijn schouders op en gaat ook weer liggen. 



POV KOEN: 

ik word wakker van mijn wekker want ik we hebben vandaag een drukke plannig. we gaan een vlog maken over het huis. geven we ook gelijk een rondleiding en dan hebben we weer een beetje content. tis nu 11:00 dus ik stap me bed uit en wel naar de badkamer lopen. wanneer ik me kamerdeur open maak ontmoet ik de geur van gebakken broodjes. ik loop snel naar de badkamer neem ff een snelle douche en doe een bankzitters jogingspak aan. ik loop naar beneden en zie dat raoul de tafel aan het dekken is en dat hij broodjes heeft opgewarmt. " jeezus jij bent de eerste" zegt raoul geëriteerd. " is toch juist goed papa" zeg ik lachend terwijl ik de baterij van de camera ergens zoek. " nee want we hadden om kwart voor 11 afgesproken om te beginnen en tis nu half 12" zegt hij chagerijnig. ik moet lachen omdat ik me wekker om 11:00 had gezet. "nou dan beginnen we de dag toch lekker samen roelie" zeg ik. " met zo'n gore rat als jij ga ik liever alvast 3 meter de grond in" zegt hij lachend. " oke oke ik weet me plek ook weer" zeg ik beledigend. ik kijk de witte kast want ik ben nog steeds naar de baterij aan het zoeken. " wat zoek je" vraagt raoul. " ja de baterij van de camera" zeg ik . " voor je nosso" zegt hij lachend. ik kijk recht voor uit en ik zie daar de baterij liggen. " tja ze zeggen dat albino's blind zijn" zegt raoul lachend. " raoul zit in ze kut era hoor" zeg ik gay. hij lacht. ik stop de baterij in de camera en begin met filmen. " Jongens en meisjes dames en heren ik heb goed en slecht nieuws" begin ik de video mee. raoul kijkt me alweer voorspellend aan. " we beginnen met het goede nieuws,  ROB IS ER NIET BIJ! en het slechte nieuws is dat tie der zometeen aankomt" zeg ik verdrietig in de camera. dan horen we voetstappen de trap afkomen. " als je het over de duivel hebt " zegt raoul wanneer rob de kamer inloopt. " ohja we zouden filmen vandaag" zegt hij terwijl hij op de achterkant van zijn hoofd wrijft. " jaa nee komt der 1 achter de rest is het allemaal vergeten" zegt raoul scheeuwend tegen de camera. rob lacht. " gaan we de rest wakker maken"  vraag ik aan raoul en rob. ze knikken allebei en we lopen naar boven. we komen eerst bij milo's kamer. ik sta voor met de camera in me hand en achter mij staat rob met een glas water en daar achter staat raoul. ik doe de deur langszaam open en zie milo vredig slapen. we lopen naar binnen ik ga aan de ene kant van zijn bed staan om rob te filmen die het glas water over milo heen gaat gooien. raoul telt af aan het voeteneind van zijn bed. 3 2 1 seint hij met zijn handen. het glas water dan rob vast had is nu leeg. milo schiet overeind. wij lachen ons helemaal dood. " godver dat vond ik niet zo fijn" zegt hij droog. " niet?" vraagt rob alsof hij verbaast is. " nou ja eigenlijk wel ik had best wel dorst, dankjewel mannen" zegt hij droog. we moeten lachen om zijn opmerking en terwijl hij zich klaar gaat maken lopen raoul rob en ik door naar de kamer van lois waar matt waarschijnelijk ook pit. alleen het probleem is wel dat de kijkers niet weten dat lois en matthy zo close zijn. achja maakt niet uit we verzinnen wel iets.  wanneer we bij hun kamer aankomen hebben we weer de zelfde routine. ik sta voor met de camera en deze keer staat raoul achter mij met het glas water. we lopen naar binnen en zoals verwacht ligt matthy bij lois in der nest. ze liggen wel uitelkaar dus we zeggen wel dat matt zijn bed er nog niet was ofzo. robbie gaat aan het voeteneind staan en raoul staat met twee glazen die hij over hun heen gaat gooien. ik film aan de kant van lois. ik richt de camera op raoul en de glazen die vast had zijn ook nu weer leeg. matthy zit recht op in zijn bed. lois dei schrok ook maar het lukte haar niet om omhoog te komen. ze ziet er heel bleek uit. ik doe de camera uit en ga naaat haar zitten. ze kijkt heel wazig naar me. maar echt heel wazig haar ogen rollen alle kanten op. " gaat het lo" vraag ik bezorgd. ze probeert ja te knikken. " hoe hoog zit je" vraag ik weer bezrogder dan net. nu schieten matthy zijn ogen mijn kant op. " shit" zegt hij. ik kijk hem verward aan. " wat vraag ik gestresst. "vanacht was haar pompje aan het piepen en toen heeft ze hem helemaal afgesloten" zegt hij bang. " Matt WAAROM HEB JE DAT TOEGELATEN KANKER MONGOOL" schreeuw ik boos naar hem. " koen zei heeft het zelf gedaan niet alleen matt" zegt raoul om matthy te verdedigen. ik negeer hem en kijk terug naar lois. ze ziet echt heel slecht uit. " moeten we naar het ziekenhuis" vraagt rob. ik til me schouders op en begin als een gek haar pompje te zoeken. wanneer ik hem heb gevonden bevestig ik hem weer vast en kijk ik hoe hoog ze zit. " kanker zooi ze zit 0,4" zeg ik in paniek. "wat betekent dat" vraagt matthy ook in paniek. " DAT ZE IN EEN KANKER COMA KAN KOMEN" zeg ik zwaar in paniek. ik kijk niet wat matthy reageert en hou mijn ogen op lois. " matt til haar naar beneden" zegt raoul. matthy staat op en pakt lois uit haar bed. hij loopt snel met haar naar beneden. ik voel mee en hand op me schouder. " het komt goed maatje" zegt raoul lief. ik haal mijn schouders en ren naar beneden waar matthy lois ondertussen al op de bank heeft gelegd. ik ga naast haar zitten en probeer in contact te blijven met der maar het gaat heel moeilijk. "en nu" vraagt robbie  terwijl hij bang naar lois kijkt. " uhm limonade limo" zeg ik gestrest terwijl ik naar de keuken wijs. raoul loopt als een gek naar de keuken en het duurt ook niet lang voor dat hij terug is. hij geeft het glas limonade aan mij. " lo probeer even dit te drinken" zeg ik maar het komt niet binnen....... 




DRAMA DRAMA DRAMA DRAMA WEEEJOOOO

NOU JOE JOE MORGEN VOLGENDE DEEL of niet

KUSJES MIJ xxx

love or hate? 14+ ( SMUT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu