POV MATTHY:
ik sta bij de wasbak mijn handen te wassen terwijl lois aan het douche is. " ey matt geef ff een shampoo uit me kast als je niet gay bent" hoor ik uit de douche komen. " kom zelf maar halen hoertje" zeg ik terug. " niet kijken he" zegt ze lachend. " IK KIJK NOOOOIITTTTTT" zeg ik ontschuldig terug.
POV KOEN:
ik zit gewoon beneden een beetje te kutten voor mijn video. oppeens hoor ik dingen boven die ik liever niet had gehoord. ik heb het maar laten gaan want ik zag altijd wel iets ontstaan tussen die twee. dus ik schreeuw naar boven dat ik boodschappen ga halen voor het avond eten.
( ff een tijdstip anders werd het wel heel schaamteloos:) koen is klaar met koken en roept lois en matthy naar beneden)
POV LOIS:
ik lag op bed nog heel ff proberen te slapen want ik was kapot. en matthy was de video van het tikibad aan het uploaden. " KOMEN JULLIE ETEN, IK HEB GEKOOKT" hoor ik koen naar boven schreeuwen. " WE KOMEN KOEN" hoor ik matthy terug schreeuwen. " hey knapperd wakker worden" fluisterd matthy in me oor terwijl hij naast me komt liggen. " ben al wakker lelijkerd" zeg ik terug. " grappig man ik schrik me de kanus" zegt hij sarcastishe. we lopen naar beneden en gaan aan tafel zitten. ik zie koen aan lopen vanaf de keuken met een pan. " wat heb je gemaakt" vraagt matthy aan koen. " spagghetti" zeg ik terug tegen hem. " hoe weet jij dat nou weer" " dat ishet enige wat hij kan maken" antwoord ik matthy terug. " dat is niet waar" zegt koen nep boos. " oke misschien een beetje" zegt hij snel daarna. ondertussen zit hij ook aan tafel en heeft iedereen opgeschept. " aan jullie de eer om eerst te proeven" zegt koen. matthy neemt een groten hap. mischien een iets te groten hap want hij spuugt hem daarna gelijk weer uit. " GATVER LOIS HAAR KUT SMAAKT NOG LEKKERDER" schreeuwt hij uit. " MATT" schreeuwt ik terug. " shit jij hebt lois gebeft matt? sirieus?" zegt koen geschrokken. " uhm" zeg matt verlegen terwijl hij naar de grond kijkt. ik kijk koen geschrokken aan en zie dat hij mij een knipoog geeft. ik dacht heel ff dat tie boos ging worden. " ja koentje het was voelde tering lekker en ik ben toch een partijtje lekker klaar gekomen" lach ik. "oooohhh maar dan is het goed, en die details mag je tussen jullie laten" zegt hij lachend terug. ik kijk matt weer terug aan en ik zei dat hij koen opgelucht aan kijkt. " HAHAHA dacht je nou echt dat ik boos ging worden" zegt koen lachend . " ja weet ik veel " zegt hij lachend terug. " ik snap dat je het lekker vind om lois te neuken want daar is ze heel goed in" zegt koen lachend. maar wat we hebben nooit wat gedaan en ik heb daar ook nog nooit aangedacht ik had er niet eens over durven denken. " WTF KOEN DAT HEBBEN WE NOOIT GEDAAN " schreeuw ik iets harder dan gepland was. " wow rustig lootje was maar een grap" zegt hij verbaasd. " ik ben gewoon moe" zeg ik en schuif mijn stoel van tafel en loop naar boven. " lo het was maar een grapje" hoor ik koen nog zeggen. ik loop de trap op en zak door mijn benen. ik val van de trap en zie niks meer.
POV MATTHY:
ik zie lois een beetje bleek worden nadat ze vlink boos werd op koen. voor dat ik het weet loopt ze naar boven. ik kijk koen bezorgd aan. " laat haar maar denk ik" zegt koen. nadat koen dat zei hoor ik een harde klap van de gang komen. ik twijfel geen moment en ren naar de gang. ik zie daar lois op de grond liggen. " LO GAAT HET" zeg ik bezorgd. " mhmm-" komt er uit haar voordat ze knock out ging. " KOEN HELP " schreeuw ik naar koen die nog in de kamer was. ik hoor voetstappen al snel richting mijn kant komen rennen. " WAT DE KANKER IS ER GEBEURD" SCHREEUWT HIJ BEZORGD als hij lois in mijn armen zit liggen op de grond. " IK WEET NIET ZE GING OPPEENS OUT" schreeuw ik terwijl ik mijn tranen inhoud. " TIL HAAR OP NAAR DE BANK DAN PAK IK WATER EN EEN NAT DOEKJE" schreeuwd koen weer terug. ik til lois naar de bank en leg haar neer. ik zie haar met haar ogen knipperen en ik zie dat ze wakker word. " KOEN DOE HET LIGT UIT" schreeuw ik naar koen die bij de keuken een doekje aan het nat maken is. " hey schatje je ligt op de bank, het is allemaal goed je bent gewoon thuis bij ons dus er kan niks gebeuren" zeg ik zo rustgevend mogelijk. ik zie dat ze probeert te staan. " blijf maar ff liggen schat" zeg ik.
POV LOIS:
ik probeer me ogen open te doen, maar dat lukt nauwelijks doordat het ligt vel in me ogen schijnt. en ik voel gelijk alweer knallende koppijn. " KOEN DOE HET LIGT UIT" hoor ik matthy vaag schreeuwen. hij zei nog wat dingen maar dat kon in niet verstaan. ik probeerde optestaan maar matthy duwde me weer terug. " blijf maar ff liggen schat" zegt hij lief. ik voel de kriebels in me buik rond vliegen toen hij dat zei. ik ga weer liggen en ik voel me weer heel licht in me hoofd en ik voel mijn ogen zwaarder worden. " neeee schatje blijf wakker" hoor ik matthy weer zeggen. " KOEN WE GAAN NU NAAR HET ZIEKENHUIS" hoor ik matthy naar koen roepen. ik voel me iets beter dus ik probeer te gaan zitten. " kom maar lieverd" zegt matthy terwijl hij opstaat en mij een beetje overeind helpt. " MATT TIL DER GEWOON OP" hoor ik koen al vanaf de voordeur schreeuwen. en ik voel meteen daarna 1 sterke arm om me nek en de ander onder me knie holtes. " het komt goed lo" zegt hij.
POV KOEN:
we zijn bij het ziekenhuis en ik pak een rolstoel terwijl matthy tilt lois alvast hier heen. dit is allemaal mijn schuld ik had die grap niet moeten maken zeg ik de heletijd in mezelf.
we zijn ondertussen bij de dokter binnen. " hey jij moet lotte zijn?" zegt de dokter. " nee l-lois" komt er zwak uit haar mond. " ohja, okay lois we willen wat onderzoekjes doen en we willen even gaan bloedprikken kom je mee" vraagt de dokter aan lois. " okayy" zegt ze zwak. " mogen we mee?" vraag ik snel en bezorgd. " nee jullie mogen in de wachtkamer wachten" " oh okay" zeg ik terwijl ik lois aankijk. ze ziet er bang uit dus ik geef haar een geruststellend knikje. ik en matt lopen naar de wachtkamer en gaan zitten. nu maar hopen dat dit goed afloopt.....
...................................................................................
HEHEHEH CLIFHANGER:)
IK GA FF OP VAKANTIE OUWE. nee ik ben sirieus ik ga op vakantie vanacht om 3:oo. en ik heb dit geschreven om 1:00:)
maar ff geen deel meer voor een tijdje want vakantie is vakantie:)
DOEI!
JE LEEST
love or hate? 14+ ( SMUT)
Teen Fictiondit is een verhaal met HEEL veel smut. dus als je onder de 14 bent tyf op! er kan met ziektes gescholden worden. dus vieze sletjes zijn jullie er klaar voor? OPEN DIT BOEK NOUUUUUU!!!!!