je speelt met me gevoelens

715 10 2
                                    

POV LOIS: 

ik word wakker van een piepend geluid. " JEZUS WEKKER VERGETEN UIT TE DOEN" schreeuw ik tegen me telefoon die aan het piepen was. " hey rustig babe" lacht matthy die is gaan zitten in bed. " sorry  " zeg ik lachend terug. " ga jij nog aar ff pitten dan ga ik nog ff editten " zegt hij terwijl hij opstaat. ik kijk op me telefoon en ik zie dat het 9:00 is dus ik ga nog een half uurtje proberen te slapen. ik ga weer liggen en sluit me ogen en ik val gelijk wel meteen in slaap. 


POV MATTHY:

ik ben bijna klaar met editten. want ik had gister al best veel gedaan. ik doe mijn koptelefoon af en ik hoor een soort gepiep achter me. ohja ik was vergeten dat lois daar lag. maar ze slaapt nog dus ik pak het pompje van haar bh af en kijk erop. ze zit op 4.3 en daarnaast staat een pijltje naar beneden. de dokter zei gister dat als ze onder de 5 zit dat ze moet eten. dus ik maak haar wakker " lootje wakker worden kleine"  zeg ik terwijl ik haar heen en weer schud. ze word langzaam wakker. " hey matt what's up" zegt ze met een cute ochtendstem. " kom je mee ontbijten" " uhm nee ik heb niet zo veel honger" " kom op lois we gaan het proberen" " jezus oke" zegt ze een beetje bot. maar ik trek me er niks van aan want de dokter zei gister dat als ze laag zit dat ze wat chagerijniger kan worden. ze stapt uit bed en grijpt naar haar hoofd. " wat is er" vraag  ik bezorgd. " koppijn" zegt ze bot terug. " ja de dokter zei gister dat als je laag zit dat je hoofdpijn kan krijgen" zeg ik. ze zegt niks en loopt naar beneden.   " ewa kleine" zegt koen tegen lois. " kanker ginger" antwoord ze terug. ik probeer me lach in tehouden maar zonder succes. ik schiet in de lach en koen ook.  ze pakt een banaan en neemt 1 hap. we gaan op de bank zitten en koen zit nog aan de eettafel een boterham te eten. " ey jij zei samen ontbijten" zegt lois oppeens terwijl ze nog 1 hap van haar banaan neemt. " tering ik dacht dat je het niet door ging hebben" zeg ik lachend. " ik mag dan misschien een ziekte hebben gekregen maar ik ben nogsteeds gewoon de oude lois" zegt ze sirieus. " haha ook nogsteeds die lekkere lois" zeg ik zo geil mogelijk. " MATT JIJ TYFUS MONGOOL" hoor ik vanaf de eettafel me vandaan komen. " kom mee dan" zegt lois geil.  " ik wil ook mee" zegt koen als een klein kind. " krijg de tyfus voordat ik die boterham zometeen zo diep in je anus stop dat je darmen uit je mond komen" zegt ze lief terug. ik stikte half van het lachen. " okay okay maar doe het wel veilig hoer" zegt hij lachend. lois negeert hem en rent alweer naar boven. 

POV LOIS: 

we komen aan op onze kamer en ik ga op bed liggen. " matt neuk me en niet zachtjes doe maar lekker dominant" zeg ik tegen matty. " ik zei zijn puppillen groot willen en vol met lust. " dat laat ik me niet twee keer vragen sletje" zegt hij geil. hij loopt naar me toe en zoent. niet zacht oook echt ruig. het is een soort  tongworstel wedstrijd en hij wint al snel. hij geeft elke keer kusjes in mijn nek totdat ik voel dat hij een zuigzoen zet. " nu ben je van mij sletje" zegt hij geil. hij zet we zittend op bed neer en doet me shirt uit. al snel vliegt me bh ook naar een hoek van de kamer. hij geniet even van het uitzicht en begint me borsten te kneden. hij trekt snel me broek uit. ik lig nu alleen in me slipje op mijn bed en hij heeft nog niks uit. " sletje klaar om uit elkaar getrokken teworden" zegt hij dominant en geil. ik word er ook helemaal geil van en ik veraad mezelf door een natte plek in me slipje achter te laten. hij trekt mijn slipje uit en kijkt ernaar. opeens voel ik 1 vinger mijn geile natte kut in gaan en al snel komt er een tweede bij. hij gaat op een hard tempo. oppeens voel ik leegte. maar die leegte was niet voor lang want ik voel een tong lang me clit gaan. een harde kreun verlaat mijn mond. ik zie dat hij het leuk vind dat hij de controle over mij heeft. maar ik kan niet meer ik begin al helemaal te trillen van euforie. ik weet dat ik in mijn kast nog handboeien had leggen. die had ik voor de grap gekocht met 1 vriendin. ik had in mijn hoofd al een heel plan gemaakt hoe ik zo de controle over hem kon krijgen. " matt in het badkamer kastje liggen condooms" zeg ik tegen hem om hem de kamer uit te krijgen. en het is waar want we hebben daar een mandje met allemaal verschillende condooms. hij knikt en loopt naar de badkamer. hij was nog helemaal aangekleed dus hij kon gewoon over de gang heen lopen. wanneer hij de deur dicht doet ren ik naar de kast in me kamer en pak ik uit het onderste laatje de handboeien. ik ga achter de deur staan. ik hoor hem al aanlopen. de deur zwaait open en hij kijkt rond en zoekt mij wanneer hij mij ziet staan pak ik zijn handen achter zijn rug. ik weet precies hoe dat moet want ik heb politie opleiding gedaan. " wat doe je lois" zegt hij bang. ik zeg niks maar ik zie in me ooghoek iets groeien in zijn broek. " je vind het wel leuk" zeg ik lachend. ik loop op hem af en hij loopt naar achter. hij stuikelt over het bed dat achter hem stond en ligt nu op zijn rug op het bed. hij kan niks doen want hij zit vast in de handboeien. " lois je speelt met me gevoelens sletje van me" zegt hij verslagen. ik weet dat ik met zijn gevoelens speel want hij vindt het kut als ik de controle over hem heb, maar hij vindt het wel opwindend. ik kruip over hem heen met me naakte lichaam. en ondertussen maak ik zijn broek los. ik zie dat hij zijn kreunen in probeert te houden. " laat ze maar los matt" zeg ik zo geil mogelijk. en meteen al hoor ik 1 kreun zijn mond verlaten. ondertussen is zijn broek al helemaal uit. " matt ga tegen de de muur zitten" zeg ik dominant. hij doet wat ik zeg en gaat tegen de muur aan zitten. ik ga op zijn schoot zitten met mijn hoofd naar zijn hoofd. onder me voel ik iets kloppen. ik lach en probeer zijn shirt uit te krijgen wat niet helemaal smooth gaat omdat hij handboeien om heeft. dus ik doe zijn half uit en laat het shirt hangen tussen de handboeien. ik ga met mijn vinger langzaam langs zijn buik naar beneden. tot dat ik bij zijn onderbroek ben. ik trek hem met een snelle vaard uit.  ik pak zijn lengte en ga er met mijn lippen langzaam overheen. ik voel zijn aders klopen in mijn mond. hij kreunt het uit.  ik ga sneller heen en weer. hij begint heftig te shake. ik ga op hem zitten en ga met mijn natte kutje langzaam langs zijn lengte. " l-lois alsjeblieft  stop hem gewooon in je" vraagt hij verslagen.....



SORRY JONGENS CLIFHANGER . moet ik meer smut schrijven of minder?  vergeet niet te stemmen doegg!!! kusjes mijj xx

love or hate? 14+ ( SMUT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu